Ugnė Lisauskaitė
Ugnė baigė socialinių projektų vadybos studijas Švedijoje, mokėsi Architektūros katedroje Vilniaus dailės akademijoje. Studijų metu pajuto įkvėpimą pedagogo profesijai. Trejus metus dirba švietimo srityje, dėsto anglų kalbą lietuviams mokiniams (valstybinėse ir privačiose mokyklose), tiek lietuvių kalbą anglakalbiams (suaugusiųjų ir jaunimo grupėms). Būtent gimtosios kalbos mokymas žmonėms, atvykstantiems į Lietuvą iš kitų kraštų ir naujai ją atrandantiems, Ugnei tapo artimiausia pedagogine sritimi. Ji atrado nuoširdų džiaugsmą mokytis perteikti užsieniečiams lietuvių kalbą jiems suprantamu būdu. Ugnė stengiasi įsigilinti, kokie pokalbiai vyrauja jos mokinių gyvenime, ir pirmiausia padėti atsiskleisti tose kasdienėse situacijose – pokalbiuose su bendraamžiais, naujai sutinkamais žmonėmis, pardavėjomis, baristomis ir kitais. „Nors pagrindinis tikslas yra išmokti šnekamosios kalbos, tačiau nuo jos neatsiejama mūsų spalvinga gramatika, kurios įdomus ir suprantamas pateikimas man tapo ypač įdomia kūrybine ir analitine užduotimi“, – sako Ugnė.
Be pedagoginio darbo, Ugnė labai domisi verslu bei investicijomis, socialiniu verslu, nuolat plėtoja vieną ar kitą tokio pobūdžio projektą. Ji nevengia pamokose truputį pažengusiems mokiniams perteikti ir tokio pobūdžio žodyną, frazes ir dažniausius pokalbius. Taip pat mėgsta tapyti, domisi gatvės meno projektais, daug keliauja ir vertina bendravimą bei bendradarbiavimą su žmonėmis iš įvairiausių pasaulio šalių.
Ugnė tiki, kad vertingiausias mokymosi procesas vyksta tuomet, kai mokiniai ir mokytojas vienas kitą pažįsta kaip žmones, jaučia lengvumą ir drąsą mokytis drauge, klysti, atrasti, eksperimentuoti. Mano, kad labai svarbu atsižvelgti į moksleivių poreikius, pradedant emociniais, saugumo, komforto ir baigiant saviraiškos, buvimo išgirstiems, buvimo bendruomenės dalimi ir kūrybingo mokymosi poreikiais. „Savo mokinius labai gerbiu ir vertinu kaip asmenybes, tai man padeda rasti su jais asmeninį ir patikimą ryšį“, – tikina U. Lisauskaitė.