Administracija

Erudito.lt įkurėjas - Nerijus Pačėsa

Licėjaus įkūrėjas ir vadovas

Dr. doc. Nerijus Pačėsa

Švietimo profesionalas, buvęs privataus ISM Vadybos ir Ekonomikos Universiteto rektorius. Dr. doc. Nerijus Pačėsa turi solidžią privataus verslo kūrimo ir valdymo patirtį, jau penkiolika metų konsultuoja įmones strateginio valdymo klausimais Skaityti daugiau

Rokas Balčiūnas - Erudito licėjus

Direktoriaus pavaduotojas ugdymui

Rokas Balčiūnas

Direktoriaus pavaduotojas ugdymui. KTU gimnazijos absolventas, fizikos olimpiadų ir konkursų laureatas. Kauno technologijos universitete 2008 įgijo fizikos bakalauro, o 2010 – chemijos magistro laipsnį. Studijuodamas dirbo KTU fizikinės elektronikos institute, prisidėjo tobulinant deimanto tipo dangų paviršiau tyrimo metodus ir novatorišką medicininį prietaisą. 2011 pradėjo dirbti mokykloje, įgijo pedagogo kvalifikaciją. Nuo tada dirba fizikos, matematikos, technologijų, IT mokytoju, vadovauja vaikų stovykloms. Domisi filosofija, psichologija, fiziologija ir sveikatingumu, mėgsta žygius, turi pėdsekio diplomą ir juodąjį aikido diržą.

Rokas pastaruosius penkerius metus dėstė IB diplomo programą: matematiką, biologiją ir fiziką. Taip pat vadovavo baigiamųjų darbų (Extended Essay) rengimui.

Laikosi nuostatos, kad visapusis išsilavinimas yra kelias į sėkmę XXI amžiaus pasaulyje.

Laima Pačėsienė

Direktoriaus pavaduotoja bendriesiems reikalams

Laima Pačėsienė

Direktoriaus pavaduotoja bendriesiems reikalams. Vilniaus universitete baigė germanų filologijos studijas ir įgijo anglų kalbos magistro laipsnį. Vėliau VDU universitete įgijo verslo administravimo magistro laipsnį. Laima yra kūrybiška asmenybė, domisi dizainu, menu, muzika, estetiniais aplinkos sprendimais, kuriančiais patrauklią ir patogią ugdymo aplinką. Siekia, kad licėjaus vidinė estetika ir mokinių neformalaus ugdymo erdvės atitiktų kiekvieno vaiko poreikius. Formuojant visapusišką asmenybę, labai svarbi yra aplinka, kurioje vaikas praleidžia didžiąją dalį savo dienos. Norime, kad, vaikai mokydamiesi čia jaustųsi gerai ir ilsėdamiesi per pertraukas, įsitraukdami į veiklas po pamokų.

Laikosi nuostatos, kad visi vaikai yra unikalūs.

Kristina Celiešiūtė

Direktoriaus pavaduotoja neformaliam ugdymui, ekonomikos ir verslumo mokytoja

Kristina Celiešiūtė

Direktoriaus pavaduotoja neformaliam ugdymui, ekonomikos ir verslumo mokytoja. Pedagoginę  karjera pradėjo 2001m. Naujuose švietimo reformos iššūkiuose mokytoja atrado tai, kuo gyvena iki šiol, t.y verslumo ugdymas. Taip prasidėjo naujas, svarbus etapas, kuris tęsiaisi iki šiol. 2006m. VDU įgijusi eduklogijos magistro laisnį, visa savo dėmėsį skyrė formaliam ir neformaliam moksleivių  ugdymui, ir ypač verslumo srityje, tarptautinėms ir vietinėms projektinėms veikloms.
Verslumo samprata laikui bėgant keitėsi ir šiai dienai mes suprantame ją ne tik kaip veiklą orientuotą į komercinę naudą, bet kaip individulų asmenybės augimą, gebėjimą dirbti komandoje, prisiimti atsakomybę už save ir komandą, gebėjimą komunikuoti, argumentuoti, būti empatiškiems, lanksčiai reguoti į besikeičiančias aplinkybes ir situacijas. Mokykla ta terpė, kur vaikai atranda save, stiprina savo gebėjimus ir talentus, tai atspirties taškas, nuo kurio prasideda savarankiškas jauno žmogaus gyvenimas, o mes mokytojai, turime padėti vaikams atrasti save, savo unikalumą bei stiprybes lavindami jų kompetencijas.

Laikosi nuostatos – kiekvienas vaikas ir unikalus, ir talentingas.

Erudito licėjaus mokytoja Talia Shaban Cambridge

Pradinių klasių Tarptautinės Kembridžo programos koordinatorė

Talia Shaban

Kūrybiškumu, mokymu(si) ir pagalba kitiems domisi nuo mažens. Suvokus, jog mokytojavimas leis jai sujungti šias tris aistras, Talia suprato atradusi savo karjeros kelią. Bakalauro kvalifikacinį laipsnį įgijusi Pietų Afrikos universitete, Talia pradėjo dirbti pradinių klasių mokytoja Herzlia Weizmann pradinėje mokykloje, Keiptaune. Augant profesinėje srityje Talios smalsumas paskatino ją ieškoti progresyvesnės ir daugialypės mokymo aplinkos. Talia tikisi ir toliau stiprinti savo, kaip pedagogės, kompetencijas ir išplėsti įgūdžius, kad mokiniams mokymosi procesas būtų lengvas, bet tuo pačiu apimantis XXI amžiaus įgūdžius ir paruošiantis moksleivius būti globaliai mąstančiais, žingeidžiais ir kūrybingais.

Laikosi nuostatos, kad ugdyme svarbiausia, jog studentas būtų pačiame mokymosi proceso centre ir galėtų priimti savarankiškus bei atsakingus sprendimus. „Atjauta, empatija, tolerancija ir gerumas – man yra svarbiausios vertybės, todėl noriu paskatinti ir savo mokinius ugdyti šias asmenines savybes.“ – sako Talia.

Sara Spivey

Pagrindinių klasių Tarptautinės Kembridžo programos koordinatorė

Sara Spivey

Daugelį metų dirbdama visame pasaulyje Sara pažino daugybę skirtingų kultūrų ir mokymo bei mokymosi filosofijų. Ji mano, kad ši pasaulinė kelionė atskleidė geriausius kiekvienos jų aspektus. Saros ilgametė patirtis leido sukurti labai sėkmingą, praktikoje patikrintą mokymo įgūdžių rinkinį. Ji džiaugiasi galėdama prisijungti prie Erudito licėjaus komandos, džiaugiasi galėdama skleisti tarptautinę patirtį tiek mokytojams, tiek moksleiviams. Saros tikslas – remiantis holistiniu požiūriu į mokymąsi, integruoti Kembridžo ir nacionalines mokymo programas. Sara siekia ugdyti bendradarbiaujantį, smalsų, nuolat ieškantį priežasčių, procesų ir rezultatų moksleivį. Toks požiūris leidžia moksleiviams suprasti, kaip jų mokymasis siejasi su realiu gyvenimu.

Sara – anglų kalbos ir literatūros specialistė. Tačiau jos patirtis labai įvairiapusė – keletą metų ji dirbo tarptautinėse mokyklose Egipte, du metus dirbo Italijos Kembridžo tarptautinėje sistemoje kaip Kembridžo egzaminų stebėtoja Kembridžo egzaminų centre. Sara Romoje įkūrė pirmąją rašymo dirbtuvę, ji yra išleidusi romaną ir penkis apsakymų rinkinius Londone, kurie buvo pristatyti Egipte, Milane ir Romoje. Ji taip pat praleido metus mokydama LUISS universitete, užėmė antrą vietą Italijoje, mokydama anglų, verslo anglų ir verslo vadybą teisės, ekonomikos ir socialinių mokslų studentus. Vienas iš jos studentų parašė tai jai baigus kursą: „Jūs privertėte mane mąstyti apie tai kas aš esu ir kaip elgiuosi su kitais“. Tada jis pacitavo Saros mėgstamiausią posakį: „Kasdien sutinki tūkstančius žmonių, kurie nepaliečia tavęs, o tada sutinki vieną ir tavo gyvenimas pasikeičia.“ Ir pridėjo: „Visa tai atsitiko su manimi Jūsų dėka“.

Karen Hennigan

Specialiųjų ugdymosi poreikių mokytoja

Karen Hennigan

Jungtinės Karalystės Mančesterio metropolijos universitete baigusi švietimo ir geografijos bakalaurą, Karen skaičiuoja jau dvylikos metų patirtį mokant ir teikiant pagalbą pradinio amžiaus vaikams.

Karen turi didelę patirtį specifinių mokymosi poreikių turinčių vaikų ugdyme Jungtinėje Karalystėje, Malaizijoje, Salvadore, taip pat turi savanoriavimo patirties mokykloje Bratislavoje. Naujausios Karen įgytos žinios ir išklausyti kursai: „Parama vaikams, turintiems sunkumų skaitymo ir rašymo srityje“, Londono universitete bei „Disleksija ir užsienio kalbų mokymas“, Lankasterio universitete.

Karen, kvalifikuota holistinė terapeutė, savo mokymo metodiką naudoja ne tik ugdydama pradinių klasių mokinius, bet ir vesdama atsipalaidavimo seminarus pagrindinių klasių moksleiviams, besiruošiantiems mokyklos baigimo egzaminams.

Aistė Simaškaitė

Komunikacijos specialistė

Aistė Simaškaitė

Erudito licėjaus komunikacijos specialistė. Baigusi politikos mokslų bakalauro ir viešųjų ryšių magistro studijas Vytauto Didžiojo universitete. Aistė yra pozityvi ir kūrybiška asmenybė. Ji domisi viešųjų ryšių pritaikymu šiuolaikiškoje bei greitai kintančioje visuomenėje. Aktyvi projektinė veikla nevyriausybinėse organizacijose jai tik patvirtino, kad siekiant pristatyti savo ar kitų šalių kultūras bei aktualijas labai svarbu mokėti jas įdomiai ir žaismingai pateikti. Socialiniai tinklai yra puiki priemonė komunikaciją padaryti įdomesnę ir prieinamesnę. Aistė tiki, kad inovatyvi, informatyvi vidinė bei išorinė komunikacija organizacijoje padeda sukurti šiltą tarpusavio ryšį, o tai atneša puikius rezultatus.

Laikosi nuostatos, kad  efektyvi komunikacija yra puikus kelias pasiekti bendrų tikslų ir sėkmę.

Rūta Žiaunienė

Psichologė

Rūta Žiaunienė

Psichologijos mokslu susidomėjusi dar mokyklos suole. Baigė Vytauto Didžiojo universitete psichologijos bakalauro studijas, po to jai buvo suteiktas sveikatos psichologijos magistro laipsnis. Ieškodama savo nišos ir naujų galimybių 2016 metais Internacional Coach & Trainer Association įgijo neurolingvistinio programavimo praktiko sertifikatą. Rūta nuo 2013 metų bendradarbiaudama su Lietuvos sveikatos psichologų sąjunga organizuoja prevencines stovyklas paaugliams.

Laikosi nuostatos, kad aplinka, kurioje vaikas yra, ir žmonės, su kuriais jis susiduria, tampa pavyzdžiu. Mūsų tikslas, būtų geriausiu pavyzdžiu, kokiu tik galime būti.

1 (1)

Rinkodaros ir komunikacijos vadovė

Dovilė Juršytė

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto ir BI Norwegian Business School tarptautinės magistrantūros absolventė, rinkodaros ir viešųjų ryšių srityje dirba 15 metų.  Baigusi studijas, prisijungė prie ISM Executive School pardavimų komandos, nuo 2009 metų vadovavo universiteto rinkodaros ir pardavimų padaliniui. 2015 metais pradėjo dirbti Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) rinkodaros ir viešųjų ryšių padalinio vadove, inicijavo VILNIUS TECH prekinio ženklo įvedimą. Dovilė yra Lietuvos marketingo asociacijos narė. Aktyviai dalyvauja Amerikos marketingo asociacijos rengiamose švietimo profesionalų konferencijose, kurios įkvepia ir leidžia išbandyti naujus dalykus Lietuvoje.

Patirtis universitetuose padėjo pajausti, kad bendradarbiavimas su dėstytojais, mokytojais, studentais, moksleiviais yra pašaukimas ir neatsiejama gyvenimo dalis. „Darbas su akademinėmis bendruomenėmis leido geriau pažinti labai prasmingą švietimo darbuotojų veiklą ir kasdien įtraukia bei įkvepia būti partnere, kuri padeda tas veiklas parodyti viešoje erdvėje“ – sako Dovilė.

IMG_3908

Komunikacijos specialistė

Germantė Dambrauskaitė

Dar mokykloje susidomėjimas savanoryste, kūryba ir noru siekti kokybiškesnio gyvenimo mokyklos moksleiviams, Germante lydi iki šios dienos.  Ne vienerius metus praleidusi savanoriaudama Lietuvos moksleivių sąjungoje, ji įsitikino, kad noras kurti ir komunikacija tampa  neatsiejama jos gyvenimo dalimi. Todėl nedvejodama  pasirinko komunikacijos studijas Vilniaus Gedimino technikos universitete. Studijuojant noras tobulėti tik augo, todėl ji nesustojo ties šia veikla. Papildomas ir savanoriškas darbas su nuomonės formuotoja jai leido įgyti naujų ir tobulinti jau turimus įgūdžius.  Šiandien Germantė džiaugiasi, kad yra Erudito licėjaus bendruomenės dalimi, nes tai tik dar kartą įrodo, kad mokykla ir kūryba ją lydi visą gyvenimą.

Laikosi nuostatos, kad kūrybos laisvė gali suteikti sparnus.

Erudito Licėjaus bibliotekininkė

Vilma Trakimienė

Vilniaus Universitete, Komunikacijos fakultete, įgijo  bibliotekininkystės ir bibliografijos mokslų magistro laipsnį. Profesines žinias nuolat gilino įvairiuose seminaruose ir tarptautiniuose mokymuose. Nuo 2009 m. Lietuvos bibliotekininkų draugijos narė, ne kartą apdovanota už inovatyvių veiklų bibliotekoje plėtojimą.  Mano, kad biblioteka – tai atvirą erdvė praleisti laisvalaikiui, patraukli tiek mokymuisi, tiek kūrybai. Vilmai rūpi tvari aplinka ir atsakingas požiūris į vartojimą siekiant išsaugoti planetą ateities kartoms.

Gyvenime vadovaujasi N. Mandelos žodžiais – “Užkopus į didžiulį kalną, atrandi dar daugiau kalnų į kuriuos gali užkopti”.