Pagrindinė mokykla

Matematikos mokytoja
Jolanta Zalubienė
Matematikos mokytoja metodininkė, turinti 25 metų matematikos mokymo mokykloje patirtį. Baigusi Vilniaus universitetą įgijo matematiko – dėstytojo specialybę. Autorė leidinio ,,Matematikos projektinių darbų idėjos“, bendraautorė ,,Matematikos kontroliniai ir savarankiški darbai 11 klasei“, bendraautorė naujo matematikos vadovėlio ,,Matematika Tempus 11 klasei „. Dalinasi savo patirtimi ir veda seminarus mokytojams – yra ,,Šviesos“ leidyklos lektorė.
Mokytoja savo darbo rezultatais džiaugiasi ne tik kai jos mokiniai užima prizines vietas miesto matematikos olimpiadose ar gauna aukštus matematikos valstybinio egzamino įvertinimus, bet ir kai atranda matematiką įvairiose gyvenimo srityse – mokiniai yra atlikę išskirtinių ir įdomių kūrybinių projektinių darbų, dalyvauja mokslinėse mokinių konferencijose.
Nuostata – nėra netalentingų vaikų, gali būti tik neatrasti jų talentai, kuriuos mums reikia pastebėti ir paskatinti išsiskleisti.

Matematikos mokytoja
Julija Grėbliūnaitė
Matematikos mokytoja metodininkė. Julija turi 36 metų mokymo patirtį. Savo karjerą pradėjo Edukologijos universitete, kur įgijo matematikos mokytojos specialybę. Vėliau, 2003 metais, tęsė magistro studijas. Vytauto Didžiojo universitete ir įgijo matematikos kvalifikacinį laipsnį. 2018 metais Julija dalyvavo Geothes instituto organizuotame CLILiG@Litauen projekto seminare, kuriame dėstė integruotas matematikos ir vokiečių kalbos pamokas. „Matematikos pamokose svarbu mokinių loginio mąstymo lavinimas ir matematinių žinių taikymas realiame gyvenime, todėl tam skiriu didelį dėmesį“ – savo mokymo prioritetais dalinasi Julija.
Laikosi nuostatos, jog svarbu mokiniams sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai ir suprantamai.

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja
Angelina Lapinskaitė
2018 m. baigusi lietuvių filologijos ir reklamos studijas susidomėjo pedagogika. Dar sykį atvėrusi mokyklos duris nepamiršo ir poreikio tobulėti. Todėl pasirinktos lietuvių literatūros ir kūrybinio rašymo magistrantūros studijos, anot Angelinos, puikiai dera su siekiu pažinti gyvenimą tiek per santykį su kitais, tiek per literatūrą. Domėdamasi naujausiomis literatūros tendencijomis, išmanydama reklamos subtilybes padeda mokiniams suvokti literatūros reikšmę ir pritaikomumą kasdieniame gyvenime. Projektinės veiklos ir integruotos pamokos įkvepia tobulėti ne tik vaikus, bet ir mokytojus, todėl į jas mokytoja žvelgia kaip į puikią galimybę ugdyti bendrąsias ir dalykines kompetencijas.
Laikosi nuostatos, kad tvirtas ryšys su mokiniais padeda neprarasti pažinimo džiaugsmo ir sėkmingai ugdyti šiuolaikinį, globalaus pasaulio iššūkius įveiksiantį žmogų.

Lietuvių kalbos mokytoja
Irena Grinkevičienė
Lietuvių kalbos mokytoja metodininkė. Baigusi VVU KVF ir tapusi lietuvių kalbos ir literatūros dėstytoja pasuko į mokyklą , kurioje jau greitai bus 34 metai. Užauginti ne tik savi trys sūnūs, bet ir visas būrys puikių mokinių. Na, suprantama, kad mokytis tenka visą gyvenimą, o geriausi mokytojai – mokiniai. Daug spektaklių, išvykų, knygų, pokalbių, džiaugsmo, ašarų, džiaugsmo ašarų taip pat, laimėjimų ir pralaimėjimų, visko, kas nutinka žmogui.
Laikosi nuostatos, kad tik bendradarbiaujant ir bendraujant galima pasiekti pozityvių santykių ir , svarbiausia, matyti laimingus vaikus.

Lietuvių kalbos mokytoja
Audronė Kondrotienė
Audronė – Lietuvių kalbos mokytoja ekspertė, turinti 35 metų lietuvių kalbos mokymo mokykloje patirtį. Baigusi VPI Filologijos fakultete lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos specialybę, 1998m. tęsė studijas VDU ir įgijo Etnologijos magistro kvalifikacinį laipsnį. Nuo 2004 m. valstybinio gimtosios lietuvių kalbos brandos egzamino vertintoja, Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojų sąjungos narė, aktyviai dalyvauja Kauno miesto lietuvių kalbos metodinės grupės veikloje, Kauno miesto lotynų kalbos ir Antikos kultūros olimpiados organizavimo pirmininkė, Kauno miesto lietuvių kalbos olimpiados vertinimo komisijos narė. Lietuvių kalbos pratybų ,,Taiklios plunksnos strategija“ 3,4 gimnazijos klasėms recenzentė. Mokytoja dalinasi savo patirtimi seminaruose, rengia ir skaito metodines dalykines paskaitas, pranešimus respublikinėse bei tarptautinėse konferencijose, veda integruotas pamokas netradicinėse erdvėse, jos ruošti mokiniai yra įvairių konkursų bei olimpiadų nugalėtojai. Mokytojos ruošti abiturientai sėkmingai išlaiko lietuvių kalbos valstybinį brandos egzaminą.
Laikosi nuostatos, kad trūkumai mus gali daug ko išmokyti. Jie pasiūlo daug prasmingų galimybių tobulėjimui ir brandžiai veiklai.

Anglų kalbos mokytoja
Nino Bitchiashvili
Erudito licėjaus anglų kalbos mokytoja, turinti penkerių metų mokymo patirtį. Ji mokė anglų kalbos tokiose šalyse kaip Sakartvelas, Ispanija, Graikija ir Lietuva. Šiuo metu Nino studijuoja politkos mokslus Vytauto Didžiojo universitete. Be to, ji labai susidomėjusi skirtingų kalbų mokymu ir mokymusi. Nino laisvai kalba trimis kalbomis ir šiuo metu, mokosi dar dviejų. Ji mano, kad mokytojas prisiima didžiulę atsakomybę mokinius įkvepdamas ir atverdamas jiems “minčių kelią”. Ji tiki, kad nuo paties jauniausio amžiaus svarbu mokinius vertinti rimtai ir turėti kiekvienam mokiniui parengtus individualius mokymo metodus.
Laikosi nuostatos, kad ugdyti – tai vesti mokinius geraja kryptymi ir atrasti juose tai, ką jie turi gražaus.

Anglų kalbos mokytoja
Simona Survilaitė
Anglų kalbos mokytoja. Vilniaus universitete baigusi anglų filologijos bakalauro studijas, nusprendė toliau plėsti savo žinias apie kalbas bei tame pačiame universitete įgijo anglų lingvistikos magistro laipsnį. Simona visada jautė susidomėjimą tarptautine aplinka, todėl studijų metais dalyvavo Erasmus programoje ir savo jėgas išbandė užsienio universitetuose: Suomijos universitete įgijo teorinių žinių apie integruotą mokymą, vėliau stažavosi Ispanijoje.
Laikosi nuostatos, kad iš klaidų yra mokomasi, todėl jas daryti – nieko gėdingo.

Anglų kalbos mokytoja
Vitalija Kvasilienė
Anglų kalbos mokytoja, tarptautinių PTE egzaminų vertintoja. Ji 11 metų patirties turinti anglų kalbos mokytoja – dėstytoja. Vytauto Didžiojo universitete baigusi anglų filologijos bakalauro studijas, Vilniaus pedagogikos universitete įgijo mokytojo kvalifikaciją, vėliau baigė studijas Vilniaus universitete ir įgijo anglų kalbotyros cum laude magistro diplomą. Suderindama studijas bei anglų kalbos korepetitorės darbą Ispanijoje, dalyvavo Erasmus programose Jaén’o ir Extremadura universitetuose. 10 metų dėsto anglų kalbą AMES kalbų mokykloje įvairaus amžiaus grupėms ir įvairių profesijų žmonėms. Nuolat tobulinasi anglų kalbos bei mokytojų seminaruose, vyksta į edukacines – kultūrines keliones į Jungtinę Karalystę.
Laikosi nuostatos, kad kalbos mokėjimas – tai langas į pasaulį ir kuo daugiau kalbų moka žmogus, tuo daugiau galimybių jam atsiveria.

Prancūzų kalbos mokytoja
Viltė Norvišaitė
Viltė baigė VDU humanitarinių mokslų fakultetą, Italistiką ir romanų kalbas. Šiuo metu tęsia taikomosios sociologijos ir psichologijos studijas. Savo pedagoginę veiklą pradėjo nuo kovinių menų treniruočių vaikams. Pasisekimas tarp vaikų paskatino imtis dėstyti ir prancūzų kalbos.
Laikosi nuostatos, kad kiekvienas vaikas yra kaip durys į tobulą pasaulį, tik reikia atrasti joms tinkamą raktą..

Anglų kalbos mokytojas
Deividas Marušauskas
Įgijęs bakalauro laipsnį ir anglų kalbos mokytojo kvalifikaciją Vilniaus Pedagoginiame Universitete, nuo 2001 metų Deividas pradėjo nepertraukiamai mokyti bendros bei įvairios profesinės anglų kalbos įvairaus amžio studentus ir moksleivius. Deividas neabejoja – mokymas jam yra prasmingas pašaukimas ir tapo jo gyvenimo būdu.
Aplinkiniai Deividą apibūdina kaip profesionalią, dinamišką, komunikabilią, socialiai aktyvią, punktualią ir atsakingą asmenybę. Jis visuomet siekia pritaikyti mokymo stilių ir medžiagą prie mokinio asmenybės tipo, sugebėjimų, siekiamo tikslo bei laiko apribojimų norimam tikslui pasiekti.
Deividas laikosi nuostatos, kad jo pamokoje mokosi ne tokia ir tokia klasė, bet skirtingi individai su savo sugebėjimais ir talentais. Todėl, jie turi būti mokomi atsižvelgiant į tai. “Pamoka yra linksmas, tačiau tuo pačiu ir tikslingas bei prasmingas laiko leidimo būdas, siekiant užsibrėžto tikslo” – įsitikinęs Deividas.

Prancūzų kalbos mokytoja
Isabelle Gaullier
Prancūzų kalbos mokytoja. Isabelle per savo darbo metus sukaupė neįtikėtinai plačią ir sėkmingą patirtį. Mokė prancūzų kalbą Vilniaus Pedagoginiame Universitete/ Lietuvos edukologijos universitete, Prancūzų kultūros centre ir didžiausią patirtį Lietuvoje turinčioje edukacijos įmonėje „Kalba”. Prancūzų kalbos mokytoja organizuoja renginius švietimo, kultūros ir socialinėse srityse rengia seminarus, kursus, mainų programas, užsiima socialine veikla, vykdant projektus. Domisi tiek prancūzų, tiek lietuvių kultūra, menu ir istorija.
Laikosi nuostatos, kad reikia padėti moksleiviams išeiti iš savo ribų, tobulėti ir bręsti, tuo džiaugtis ir jaustis laimingais.

Rusų kalbos mokytoja
Jūratė Bložienė
Rusų kalbos mokytoja yra baigusi Vilniaus pedagoginį institutą. Darbo patirtis įvairialypė – nuo vidurinės mokyklos pradedančiųjų mokytis rusų kalbos iki suaugusiųjų, besigilinančiųjų į šios kalbos žinias. Neatsiejama mokymo ir ugdymo dalis – dainavimas. Žodis, susietas muzikos garsais, geba pažadinti ir atrakinti net pačią šalčiausią širdį – tuo įsitikinusi mokytoja. Rasti jei ne kelią, tai takelį į kiekvieno mokinio širdį – misija įmanoma. Bendravimas su mokiniais grindžiamas susitarimais (kad nereiktų laužyti taisyklių), pagarba, pagyrimu, palaikymu. Atvira bendravimui ir bendradarbiavimui su kolegomis. Pasiruošusi dalintis su jais dainomis, savos kūrybos posmais.
Laikosi nuostatos, kad puikus gimtosios kalbos žinojimas yra kiekvieno žmogaus garbės reikalas, o užsienio kalbos ar kalbų – lyg apdaras, pagal kurį sutinkamas žmogus. Kuo daugiau kalbų moka, tuo žmogus puošnesnis, patrauklesnis.

Vokiečių kalbos mokytoja ir šeštos klasės vadovė
Goda Stelnonienė
Vokiečių kalbos mokytoja ir penktos klasės vadovė. Goda Stelnionienė filologijos bakalauro laipsnį įgijo Vilniaus universitete ir studijas toliau tęsė Kauno Technologijos universitete, kur įgijo edukologijos – švietimo vadybos magistro laipsnį. Pedagoginę karjerą pradėjo 1997 metais ir per šį laiką į platųjį pasaulį išlydėjo dvi auklėtinių kartas.
Mokytoja ypatingai domisi moksleivių emocinio intelekto ugdymu: „Manau, kad emocinio intelekto valdymas yra kiekvieno žmogaus sėkmės garantas“ – įsitikinusi Goda.

Geografijos mokytoja
Justina Mieželė
„Renkuosi mokyti“ programos dalyvė. Nuo 2008 m. Šv. Mato gimnazijoje mokė 5-12 klasių mokinius istorijos ir geografijos, o KTU gimnazijoje – 9-12 klases geografijos. Vytauto Didžiojo universitete baigė sociologijos bakalauro ir magistro studijas, pedagogikos studijas.
Laikosi nuostatos, kad nėra vienodos pamokos, kaip ir vienodų vaikų. Tiki, kad nėra vaiko, kurio nedomintų jį supanti aplinka. Pamokose stengiasi padėti iškelti problemas ir atrasti atsakymus. Tai motyvuoja atidaryti dar vienos mokyklos duris, kuriai vaikas pirmiausia asmenybė.

Istorijos ir pažinimo teorijos mokytojas
Dr. Donatas Šinkūnas
Istorijos, etikos ir filosofijos mokytojas. Donato solidi tarptautinė patirtis neleidžia abejoti jo kompetencija ugdyti 21 amžiaus kartos moksleivius. Dirbęs Socialinių ir Humanitarinių mokslų mokytoju IB mokykloje Bogotoje, Kolumbijoje,
Donatas įgavo patirties dirbti tiek su viduriniųjų metų (MYP), tiek vyresniaisiais (DP) mokiniais, kuriems dėstė Pažinimo Teoriją (ToK) ir filosofiją. Bogotos mokykloje Donatas taip pat buvo atsakingas už Jungtinių Tautų Modulį (MUN). Akademinį darbą Donatas tęsia viename Kanados universitetų (Western), kur jis yra kandidatas gauti Daktaro kvalifikacinį laipsnį. Bakalauro ir Magistro kvalifikacinius laispnius mokytojas įgijo Lietuvos (VDU) ir Belgijos (KU Leuven) universitetuose. Mokytojas yra IB modelio entuziastas ir tiki tarpdisciplininio mokslo prasmingumu ir pranašumais.
Laikosi nuostatos, kad idėjos yra įrankiai, padedančios priimti geresnius sprendimus gyvenime. Todėl mokykla turėtų mokinti mąstymo principų, o ne konkrečių idėjinių turinių. Tai atitinka ir IB misiją bei filosofiją.

Istorijos mokytoja
Dovilė Urbanavičiūtė
Vytauto Didžiojo universitete baigusi istorijos bakalauro studijas, toliau gilino žinias ir tame pačiame universitete įgijo Lietuvos istorijos magistro laipsnį. Dovilė yra žingeidi, jai patinka nuolat mokytis naujų dalykų ir tobulėti įvairiose srityse. Mėgsta organizacinę veiklą. Turi patirties konferencijų organizavime, yra dirbusi kultūros ir turizmo srityse. Laisvu metu Dovilė mėgsta keliauti, skaityti knygas, užsiimti joga, dainuoti bei groti pianinu.
Laikosi nuostatos, jog mokytojas turi skatinti mokinį išbandyti kuo įvairesnę veiklą ir nebijoti klysti, priimant įvairius sprendimus.

Fizikos mokytoja
Edita Bitvinskaitė
Fizikos mokytoja metodininkė, turinti 23 metų darbo stažą. 1995 m. baigė Vilniaus pedagoginį universitetą, įgijo fizikos – astronomijos – informatikos mokytojos kvalifikaciją. Baigusi 11 metų dirbo Trakų rajono Onuškio vidurinėje mokykloje (dabar Donato Malinausko gimnazija). Nuo 2007 m. dirba Kauno Jono Jablonskio gimnazijoje.
Laikosi nuostatos, kad svarbu dirbti taip, kad vaikai pamėgtų fiziką, matytų ir girdėtų ją aplink mus esančiame pasaulyje, atrastų, atpažintų ir suprastų.

Chemijos ir biologijos mokytoja
Džiuginta Gaigalienė
Chemijos ir biologijos mokytoja. Pedagoginį darbą mokykloje pradėjo nuo 1991 m., kai baigė Lietuvos edukologijos universitetą. Pastaruoju metu mokytoja dalyvauja įvairiuose tarptautiniuose mokymuose, skirtuose gamtos mokslų mokytojams, kur akcentuojamas integralus mokymas ir virtualių laboratorijų naudojimas. Ji didžiuojasi savo profesija, nes turi neeilinę galimybę savo patirtį ir žinias perteikti kitiems, o iš vaikų mokytis pozityvaus požiūrio į gyvenimą, gebėjimo svajoti apie nerealius dalykus, nuolat judėti į priekį ir ,,neapsamanoti“. Pasak Džiugintos „Mano mokiniai – tai mano gyvenimo katalizatorius.“ Ji stengiasi, kad mokiniai negalvotų apie gamtos mokslus, kaip apie neįkandamai sunkius, bet suprastų, kad tai mus supančio pasaulio dalis, kurį svarbu suprasti.
Laikosi nuostatos, kad visi šiame gyvenime esame susieti begale įvairių ryšių, todėl siekime, kad tarpusavio bendravimas, bendradarbiavimas ir pagalba vieni kitiems padėtų kiekvienam augti, kaip asmenybei ir tobulėti.

Informacinių technologijų ir robotikos mokytojas
Vytautas Drasneika
2018 metais įgijo žiniatinklio programuotojo profesiją. Aktyviai dalyvauja tarptautiniuose IT projektuose. Laisvu laiku Vytautas keliauja bei domisi muzika. Muzikinius konkursus, kuriuose teko dalyvauti, skaičiuoja dešimtimis ir džiaugiasi, jog, tikriausiai, nėra tokio instrumento, kuriuo jis negalėtų pagroti. Vytautas tiki, kad šiandienos mokslas – rytojaus technologija.
Laikosi nuostatos, kad mokytojas turi ne tik suteikti žinias, bet ir įkvėpti jaunąjį išradėją.

Informacinių technologijų ir robotikos mokytojas
Tomas Stasiukaitis
Informacinių technologijų ir robotikos mokytojas. Praktiškai technologijas taikantis mokytojas. Vaikus moko tokių dalykų, kurie yra praktiškai pritaikomi gyvenime. Informatikos magistro laipsnį turintis mokytojas ne tik dirba su vaikais. Greičiausiai Jums teko girdėti, kad 2016 metais Kauno Kalėdų eglutė pirmą kartą Lietuvoje buvo prijungta prie interneto, eglės žaislus internetu galėjo valdyti kiekvienas norintis – tai mūsų mokytojo darbas. Tomas Stasiukaitis iki šiol daugiausia dirbo su suaugusiųjų ir vyresnių vaikų mokymu, dabar dirba su vaikais nuo pirmos klasės.
Tomas tiki, kad pasiekti galima viską, kiek ilgai to sieksi priklauso tik nuo pastangų!
Devizas: Kaip tikėsi – taip ir bus!

Tikybos ir istorijos mokytojas
Justinas Visickas
Teatro ir tikybos mokytojas bei aštuntos klasės vadovas. Vytauto Didžiojo universitete Justinas įgijo Katalikų teologijos bakalaurą. Kurį laiką skyrė dėmesio gretutinėms aktorystės studijoms. Justinas – renginių ir mokymų vedėjas, vaikų ir jaunimo krikščioniškų veiklų, stovyklų pagalbininkas. Per beveik aštuonerių metų aktyvios veiklos periodą sukaupė bendravimo patirtį su įvairaus amžiaus ir socialinio sluoksnio žmonėmis – vaikais, paaugliais, seneliais, ligoniais, proto negalią turinčiais žmonėmis, benamiais ir sunkiai gyvenančiais žmonėmis bei suaugusiaisiais. „Linksmas, komunikabilus, turintis didelę viešo kalbėjimo patirtį“ – taip save apibūdina Justinas ir savo hobiais įvardina teatrą, literatūrą, kiną ir muziejus. „Dievas davė žmogui autentiškumą ir nuoširdumą, kuriuos svarbu puoselėti tiek gyvenant gyvenimą, tiek kuriant meninius projektus“ – laikosi nuostatos Justinas.

Muzikos mokytoja
Eglė Pranckevičienė
Muzikos mokytoja Eglė yra baigusi Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Kauno fakultetą. Suteiktas – muzikos bakalauro kvalifikacinis laipsnis ir mokytojo profesinė kvalifikacija. Mokslus Eglė tęsė Kauno Technologijos Universiteto humanitarinių mokslų fakultete, kur įgijo Medijų filosofijos magistro laipsnį. Vėliau Los Andželo privačioje muzikos mokykloje Eglė lankė fortepijono pamokas. Darbo patirtį pradėjo kaupti eidama neformaliojo ugdymo meno vadovės pareigas darželyje. Eglė taip pat rašo žodžius ir muziką, savo kūrybą pristato įvairiuose muzikos renginiuose Lietuvoje ir užsienyje. Įsimintiniausi renginiai vyko Los Andžele spektaklyje „Auksinė vinis“ bei S. Šniro dailės parodoje. Be muzikos Eglė dar domisi astronomija, bei interjero dizainu.
Laikosi nuostatos, kad muzikinis išsilavinimas dar niekam gyvenime nepakenkė, net jei žmogus vėliau tapo verslininku ar vairuotoju. Išgyvenimai, kurių suteikia muzika, daro sielą atviresnę viskam – ir grožiui, ir žmonėms, ir santykiams su šeima ar draugais.“ (Maestro Mstislavas Rostropovičius).

Ekonomikos ir verslumo mokytoja
Kristina Celiešiūtė
Direktoriaus pavaduotoja neformaliam ugdymui, ekonomikos ir verslumo mokytoja. Pedagoginę karjera pradėjo 2001m. Naujuose švietimo reformos iššūkiuose mokytoja atrado tai, kuo gyvena iki šiol, t.y verslumo ugdymas. Taip prasidėjo naujas, svarbus etapas, kuris tęsiaisi iki šiol. 2006m. VDU įgijusi eduklogijos magistro laisnį, visa savo dėmėsį skyrė formaliam ir neformaliam moksleivių ugdymui, ir ypač verslumo srityje, tarptautinėms ir vietinėms projektinėms veikloms.
Verslumo samprata laikui bėgant keitėsi ir šiai dienai mes suprantame ją ne tik kaip veiklą orientuotą į komercinę naudą, bet kaip individulų asmenybės augimą, gebėjimą dirbti komandoje, prisiimti atsakomybę už save ir komandą, gebėjimą komunikuoti, argumentuoti, būti empatiškiems, lanksčiai reguoti į besikeičiančias aplinkybes ir situacijas. Mokykla ta terpė, kur vaikai atranda save, stiprina savo gebėjimus ir talentus, tai atspirties taškas, nuo kurio prasideda savarankiškas jauno žmogaus gyvenimas, o mes mokytojai, turime padėti vaikams atrasti save, savo unikalumą bei stiprybes lavindami jų kompetencijas.
Laikosi nuostatos – kiekvienas vaikas ir unikalus, ir talentingas.

Taikomųjų menų mokytoja
Viltė Pažėraitė
Taikomųjų menų mokytoja, baigusi Falmouth Universitetą, kuriame įgijo Animacijos ir VFX Bakalauro Laipsnį. Baigusi studijas pradėjo animuoti filmuką ‘The Currency of Kindness’, skirtą BBC Spotlight kanalui apie Koronaviruso pamokas. Viltė yra vedusi paskaitas mokiniams apie komandinį darbą ir viešąjį kalbėjimą. Taip pat organizavus renginius, savanoriavus Lietuvos Moksleivių Sąjungoje (LMS), kurioje buvo atsakinga už renginių organizavimą, vedimą ir dalyvių kortelių dizainą. Taip pat Viltė mokėsi Neurolingvistinio Programavimo, Psichologijos ir viešojo kalbėjimo Toastmasters klube. Viltė tikisi, jog įprastas dailės pamokas ji prikels naujam gyvenimui per animacijos disciplinos platybes ir grožį.
Laikosi nuostatos: Viskas yra taip, kaip turi būti.

Menų mokytoja
Jogunda Žičkutė
Tai – visapusiškai meniškas žmogus, tačiau labiausiai koncentruojasi į dizainą, piešimą ir dailės terapiją. Šiuo metu studijuoja dailės pedagogiką Vytauto Didžiojo Universitete. Mokytoja svajojo būti nuo mažų dienų. Jai svarbu, kad vaikai meno pamokose ugdytų emocinį intelektą bei kūrybiškumą. Dailės pamokose dažnai naudoja meno terapijos elementus, o dizaino užsiėmimuose veda praktiškas užduotis, ugdo grafinio dizaino gebėjimus, kurių gali prireikti ateityje. Tiki, jog mokytojas turi būti stipri asmenybė dėl to laisvu laiku ne tik ruošiasi pamokoms, bet ir parodoms. Taip pat dirba grafikos dizainere, iliustratore, domisi tapyba bei interjero dizainu.
Laikosi nuostatos: kad „kiekvienas vaikas yra menininkas. Didžiausia problema – kaip tokiu ir likti užaugus.“ (Picasso)

Fizinio lavinimo mokytojas
Eduardas Straigis
Eduardas baigė bakalauro studijas (fizinis ugdymas ir sportas) LSU universitete. Vėliau įgijo sportinės veiklos analizės magistrą. Vasaromis daug metų dirba stovyklose su vaikaisProfesinę patirtį Eduardas kaupė tiek Lietuvoje, tiek ir užsienyje. 2019 metais Kinijoje dirbo mokykloje bei vaikų krepšinio treneriu. Mokytojas mano, kad fizinis aktyvumas yra be galo svarbus mūsų gyvenime ir tik būdami sveiki ir fiziškai aktyvūs galime siekti savo užsibrėžtų tikslų.
Laikosi nuostatos, kad mokytojui ypatingai svarbu atrasti ryšį su vaikais ir perteikti jiems teisingą požiūrį į sveiką gyvenimo būdą, kad tai būtų neatsiejama gyvenimo dalis.

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja
Laura Pavalkytė
Mokytoja Laura patirties turi dirbant su įvairaus amžiaus mokiniais ir studentais. Šiuo metu licėjuje turi auklėtinius – penktokus bei savo žiniomis dalinasi su šeštos tarptautinės klasės mokiniais. Baigusi Vytauto Didžiojo universitete profesinės pedagogikos studijas, mokytoja yra sukaupusi didelį žinių bagažą apie šiuolaikinius mokymosi metodus, kuriuos puikiai pritaiko savo pamokose.
Laikosi nuostatos, kad kiekvieną mokinį galima motyvuoti mokytis, jei mokymosi kelyje dalyvauja visa darni komanda: mokinys, jo tėvai ir mokytojai.