0-4 klasės

Tarptautinio bakalaureato programos kompiuterių mokslo ir Kembridžo pradinės ir pagrindinės programų informacinių technologijų mokytojas
Thierry Taberna
Thierry yra įgijęs informatikos bakalauro laipsnį Nanto universitete ir skaičiavimo magistro laipsnį Tulūzos universitete, Prancūzijoje. Pastaruosius šešerius metus jis dirbo kompiuterių mokslo ir dizaino vadovu, IB DP kompiuterių mokslų ir IGCSE IKT mokytoju Biškeko tarptautinėje mokykloje Kirgizijoje. Prieš tai jis dirbo programinės įrangos inžinieriumi ir programinės įrangos kūrėju įvairiose Prancūzijos įmonėse. Mokytojas labai veiksmingai įkvepia daugybę moksleivių tobulinti informatikos ir projektavimo įgūdžius bei veda juos mokymosi kelionės metu.

Pradinių klasių Tarptautinės Kembridžo programos mokytoja
Rhianna Knikker-Troke
Rhianna gimė ir mokėsi nuostabioje šiaurinėje Anglijos dalyje, teko dirbti Anglijos, Vietnamo, Slovakijos ir Austrijos mokyklose. Mokytoja pasižymi didele aistra žinioms ir mėgsta mokytis naujų dalykų bei atrasti nematytas kultūras. Ji tikisi įkvėpti savo mokinius ir perduoti jiems aistrą mokytis, siekia patraukti mokinių susidomėjimą ir jaudulį. Rhianna yra kūrybinga ir gamtą mylinti siela, mėgsta ugdyti savo mokinių kūrybiškumą. Ji siekia gerai pažinti savo mokinius ir į pamokas įtraukti jų asmenines aistras bei pomėgius. Kiekvienas mokinys turėtų jausti, kad jo idėjos ir nuomonė yra tikrai vertingi.
Laikosi nuostatos, kad mes niekada nenustojame mokytis, o svarbiausia pamoka – būti sąžiningam prieš save ir kitus.

Pradinių klasių Tarptautinės Kembridžo programos mokytoja
Yvette Wollinski
Yvette yra kilusi iš Australijos. Mokytoja turi 15 metų partį dirbant su ikimokyklinio amžiaus ir pradinių klasių vaikais tarptautinėse mokyklose Kinijoje, Gruzijoje, Rusijoje ir Portugalijoje. Yvette yra įgijusi edukologijos ir ankstyvojo ugdymo bakalauro laipsnį Pietų Afrikos universitete, šiuo metu siekia tarptautinio pradinių klasių mokytojo bakalauro laipsnio Stenden Taikomųjų mokslų universitete Olandijoje. Mokytoja augina tris vaikus, jai patinka bėgioti, valgyti, skaityti ir keliauti.

Pradinių klasių programų vadovė ir mokytoja
Jolanta Derkač
Pradinių klasių mokytoja įgijusi Šiaulių universiteto Edukologijos fakulteto bakalauro kvalifikacinį laipsnį bei pradinių klasių mokytojos kvalifikaciją. Turinti 24 metų pedagoginio darbo patirtį, gebanti puikiai bendrauti ir veikti tarpkultūrinėje aplinkoje. Jolanta pasižymi puikia išmaniųjų technologijų integracija pamokose, mielai išnaudoja ir bando netradicinius mokymo metodus. Jolantai labai svarbu, jog vaikas mokykloje jaustųsi ramiai ir saugiai. Domisi naujovėmis, aktyviai sportuoja, noriai dalinasi savo patirtimi su bendruomene.
Laikosi nuostatos, jog mokinių ir mokytojų santykiuose turi dominuoti atvirumas bei pasitikėjimas.

Priešmokyklinės klasės mokytoja
Virginija Matijošienė
Vyresnioji priešmokyklinio ugdymo pedagogė, turinti mokytojo metodininko kvalifikaciją ir 22 metų nenutrūkstamą pedagoginę darbo patirtį. Baigusi ikimokyklinio ugdymo specialybę Vilniaus aukštesniojoje pedagogikos mokykloje ir 2008 m. įgijusi psichologijos bakalauro laipsnį bei mokytojo kvalifikaciją Vilniaus Edukologijos universitete. Įgijusi ikimokyklinio bei priešmokyklinio ugdymo pedagogo praktikos mentoriaus kompetenciją – studentų praktikos mokytoja, vertintoja, patarėja. Virginija susitelkusi į individualią kiekvieno mokinio pažangą – pasitelkia įtraukųjį ugdymą, kuris padeda mokiniams patirti atradimo, patyrimo ir sėkmės jausmą, įgyti mokėjimo mokytis pradmenis bei sustiprinti kompetencijas.
Laikosi nuostatos, jog vaikystė – unikali vertybė, kada čia ir dabar galima pakloti puikius pamatus laisvės, savarankiškumo, mąstymo, atsakingumo, kūrybiškumo gebėjimams.

Priešmokyklinės klasės mokytoja
Jūratė Babickienė
Edukologė, priešmokyklinių ir pradinių klasių mokytoja, Lietuvos edukologijos universitete įgijusi technologijų edukologijos specialybę ir mokytojo kvalifikaciją. Vytauto Didžiojo universitete baigė ugdymo mokslų magistro studijų programą. Ugdyme mokytoja siekia balanso derinant mokslo, meno, kultūros žinias, sporto įgūdžius, pasaulio suvokimą, mokant kitus ir auginant save. Mokytojai, yra svarbi gera mokinių savijauta – vaikas turi gerai jaustis bendraudamas su mokytoja, klasės draugais. Mokytoja tiki, kad yra svarbu mokėti išlaukti kiekvieno vaiko atsakymo į užduotą klausimą. Tada galime kalbėti ir apie akademinius mokslo pasiekimus. Svarbu, kad kiekvienas pajustų mokymosi sėkmę ir džiaugsmą.
Laikosi nuostatos, kad vaikai šiame pasaulyje būtų keliautojais, atradėjais ir kūrėjais.

Pradinių klasių mokytoja
Ieva Čepaitytė
Pradinių klasių mokytoja, įgijusi pradinio ugdymo specialybę Lietuvos Edukologijos universitete. Nuo tada Ievos profesinis kelias yra lyg nuoseklus augimas, kurį 11 metų lydi savanorystė vaikų dienos centruose, maltiečių organizacijoje, Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centre bei vadovavimas jaunimo grupėms. Ieva, pasitelkdama patyriminius ugdymo metodus, siekia savo mokiniams atskleisti tikrąjį gyvenimo grožį – kada nereikia bijoti savo turimų emocijų, naujų žinių klodų bei naujų išbandymų.
Laikosi nuostatos, kad tik klysdami ir pažindami galime pamatyti visas gyvenimo spalvas.

Pradinių klasių mokytoja
Akvilė Krutkevičiūtė – Pajarskienė
Mokytoja Akvilė Krutkevičiūtė – Pajarskienė yra baigusi pradinio ugdymo bei teatro edukologijos studijas. Švietimo srityje dirba jau 14 metų. Mokytoja tiki visapusiško ugdymo svarba ir mano, kad šiuolaikinis ugdymas turi ugdyti ne tik akademiškai, bet ir dvasiškai, praktiškai, fiziškai, socialiai. Mokytoja savo darbe siekia, kad mokiniai kasdien įveiktų vis didesnius iššūkius ir keltų sau naujus tikslus, kad iškilusias situacijas spręstų vadovaudamiesi vertybėmis, kad jaustų atsakomybę už savo mokymąsi, už save ir kitus. Mokytojai Akvilei svarbu, kad kiekvienas vaikas jaustųsi saugus, svarbus, matomas, galintis.
Laikosi nuostatos, kad mokyti – reiškia mokytis, tad nekantriai laukia kiekvieno rugsėjo, pamokų, atradimų ir mokymosi džiaugsmo kartu su mokiniais.

Pradinių klasių mokytoja
Vitalija Prasauskaitė
Pradinių klasių mokytoja Vitalija yra įgijusi pradinio ugdymo pedagogikos bakalauro laipsnį Lietuvos Edukologijos universitete bei tarptautinės komunikacijos magistro laipsnį Vilniaus universitete, turi 5 metų patirtį, dirbant su pradinių klasių moksleiviais. Mokytoja tiki, kad mokytojo darbas – nuolatinis augimas ir tobulėjimas, savęs ieškojimas ir pažinimas. Savo mokiniams sako, kad mokantis jiems – mokosi ir jų mokytojas. Vitalija mėgsta aktyvias veiklas, kurios leidžia pailsinti kūną ir mintis. Taip pat daug skaito, nes tiki, jog skaitymas plečia vaizduotę ir akiratį, turtina žodyną. Mokytojos vertybės – sąžiningumas, pareigingumas, pagarba ir šeima. Dar bakalauro studijų metais aktyviai savanoriavo ESN studentų bendruomenėje, padėdavo iš užsienio atvykusiems studentams greičiau adaptuotis mūsų šalyje.
Laikosi nuostatos, kad kiekvienas, kuris mokosi ir siekia savo tikslų, net ir suklydęs bus vienu žingsneliu toliau už tuos, kurie nieko nedaro.

Pradinių klasių mokytoja
Eisvydė Jurkevičiūtė
Pradinių klasių mokytoja, įgijusi pradinio ugdymo pedagogikos specialybę Lietuvos edukologijos universitete bei turi 5 metų patirtį, dirbant su pradinių klasių moksleiviais. Mokytoja nuolat ieško naujovių, yra dalyvavusi Erasmus+ stažuotėje Suomijoje, šalyje, turinčią vieną geriausių švietimo sistemų pasaulyje. Eisvydė visada mokiniams nori pateikti patrauklų ugdymo turinį, įkvėpti, skatinti ir motyvuoti. Jai svarbu, kad mokiniai gebėtų laisvai reikšti savo mintis ir emocijas juos supančioje aplinkoje. Vasaromis savanoriauja ir pati organizuoja įvairaus pobūdžio stovyklas vaikams. Siekdama naujų patirčių, laisvalaikiu Eisvydė įkvėpimo semiasi keliaudama. Tiki, kad tai visapusiškai ugdo žmogų kaip asmenybę, plečia akiratį, skatina pasitikėjimą savimi susiduriant su netikėtomis situacijomis.
Laikosi nuostatos, kad vaiko, mokytojo ir tėvų ryšys yra grįstas vienas kito pasitikėjimu, atvirais tarpusavio santykiais bei pagarba.

Pradinių klasių mokytoja
Glorija Kliokytė
A. Einšteinas yra pasakęs: “Logika tave nuves nuo taško A iki taško B, o vaizduotė – visur”. Šia citata vadovaujasi Glorija ir teigia, kad kiekvieną dieną reikia nepamiršti kūrybiškumo, o kitų kultūrų pažinimas leidžia praturtinti asmenybę, ir skatina toleranciją. Vytauto Didžiojo universitete baigė Rytų Azijos šalių ir kultūrų studijas bei įgijo šio regiono specialisto kvalifikaciją. Šiuo metu studijas tęsia Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, muzikologijos specializacijoje ir nagrinėja Pietų Korėjos bei Japonijos muzikos raidą. Laisvalaikiu mėgsta skirti laiką korėjiečių kalbos žinių gilinimui.

Anglų kalbos mokytoja
Marina Kornilova
Mokytojos kelias į anglų kalbos dalyką buvo neįprastas. Mokytoja yra baigusi Vilniaus Tallat- Kelpšos konservatoriją, įgijusi smuikininkės- atlikėjos specialybę ir muzikos mokytojos kvalifikaciją. Dirbdama muzikos mokytoja, visada domėjosi vaikų psichologija, norėjo tobulėti, todėl Lietuvos edukologijos universitete įgijo anglų kalbos filologijos bakalauro laipsnį bei socialinių mokslų bakalauro diplomą ir edukologo specialybę. Mokytoja keletą metų gyveno ir dirbo pedagoge Amerikoje, o grįžusi prisijungė prie Tarptautinės Amerikos mokyklos komandos, kurioje 17 metų dirbo anglų k. Mokytoja su įvairaus amžiaus vaikais, nuo priešmokyklinės iki pagrindinių klasių. Dirbant su vaikais, mokytoja laikosi nuostatos, kad kiekvienas vaikas yra unikalus, turintis didžiulį potencialą. Mokytoja yra įsitikinusi, kad mokytojo misija yra padėti vaikui atskleisti jo unikalius gabumus.
Laikosi nuostatos, kad siekiant gerų rezultatų labai svarbu suteikti vaikui galimybę džiaugtis mokymosi procesu.

Anglų kalbos mokytoja
Tatjana Alikova
Anglų kalbos mokytoja Tatjana apsigynė pedagoginių studijų baigiamąjį darbą bei įgijo pedagogo kvalifikaciją Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijoje, kur šiuo metu baigia ir Anglų filologijos ir pedagogikos studijas. Tatjana taip pat yra baigusi Tietgen Bussines School studijas anglų kalba Danijoje. Paskutiniaisiais metais mokytoja kaupė patirtį dirbant su moksleiviais vienoje Vilniaus gimnazijų. Taip pat Tatjana turi ilgametę patirtį vedant individualias anglų kalbos pamokas Lietuvoje bei užsienyje.
Laikosi nuostatos, kad mokėjimas mokytis yra vienas iš esminių dalykų. O nuoširdus bendravimas, bendradarbiavimas, pagarba ir noras mokytis – atveria daug durų.

Anglų kalbos mokytoja
Miglė Bukauskaitė
Anglų kalbos mokytoja Lietuvos Edukologijos universitete yra įgijusi Anglų kalbos bakalaurą ir tarptautiniu mastu pripažįstamą CELTA kvalifikaciją Didžiojoje Britanijoje. Ji yra mokiusi įvairaus amžiaus mokinius Lietuvoje, Pietų Korėjoje bei Kinijoje. Turėdama 10 metų mokymo patirtį ji pabrėžia augimo mąstysenos ir problemų sprendimo svarbą ir reikalingumą.
Laikosi nuostatos, jog klaidos yra neatsiejama mokymosi dalis, todėl jų nereikia vengti, bet jų reikia tikėtis, taisyti ir judėti pirmyn.

Anglų kalbos mokytojas
Jokūbas Širvinskas
Anglų kalbos mokytojo patirtį pradėjo kaupti vienoje iš Vilniaus gimnazijų. Vasarą mentoriaujant vaikų lyderystės stovykloje, Jokūbas turėjo galimybę įgyti žinių apie neformalų švietimą. Jokūbas tiki, jog mokytojas, visų pirma, turėtų būti asmenybė, nes juk asmenybė, tai viskas: gebėjimas sudominti, platus požiūris, domėjimasis ne tik savo dėstoma sritimi. Būtent todėl stengiasi užsiimti įvairia veikla: dalyvauja tarptautiniuose mokymuose ir projektuose, domisi neuromokslu, vaikų psichologija, fotografija ir gilina savo žinias rinkodaros srityje. Mokykloje jam svarbiausia – vaikų emocijos ir individualumas. Tik sukūrus saugią ir pasitikėjimu grįstą aplinką gali vykti vaiko tobulėjimas ir augimas.
Laikosi nuostatos, jog mokymosi procese mokytojas turi padėti įveikti baimes, leisti suklysti, o svarbiausia – skatinti būti savimi.

Prancūzų kalbos mokytoja
Gintarė Baciuškienė
Prancūzų kalbos mokytoja, švietimo srityje dirbanti jau 15 metų, įgijusi prancūzų kalbos ir didaktikos bakalauro bei magistro laipsnius, turinti mokytojo eksperto kvalifikacinę kategoriją. Gintarė yra reikli ir siekianti tobulėti, todėl nuolat dalyvauja įvairiuose mokymuose Lietuvoje bei Prancūzijoje, yra įvairių nacionalinių projektų komandos narė, veda metodinius mokymus Lietuvos mokytojams, yra tarptautinių DELF/DALF egzaminų vertintoja, o nuo 2020m. prancūzų kalbos mokytojų ir dėstytojų asociacijos viceprezidentė. Mokytojai labai svarbi bendradarbiavimu, komandiniu darbu ir partneryste grįsta aplinka, kurioje mokiniai atlikdami įvairias veiklas, natūraliai ir lengvai panaudotų kalbą.
Laikosi nuostatos, jog kiekvienas mokinys turi patirti sėkmę pamokoje, kad įgytų pasitikėjimo savo gebėjimais.

Prancūzų kalbos mokytoja
Indrė Skramtai
Mokytoja yra baigusi Teisės bakalauro studijas, mokslus tęsė Vilniaus Universitete, kuriame įgijo ir prancūzų filologijos magistro laipsnį, vertimo žodžiu kvalifikaciją. Prancūzija, prancūzų kalba, kultūra, knygos, muzika ją supo nuo ankstyvos vaikystės. Nuo vidurinės mokyklos laikų Indrė yra daugelio prancūzų kalbos konkursų, diktantų, olimpiadų laureatė. Studijų metu pagal įvairias programas mokėsi Paryžiaus, Anžero, Strasbūro universitetuose. Dirbo laisvai samdoma prancūzų-lietuvių kalbų vertėja žodžiu valstybiniame ir privačiame sektoriuje. Stažavosi Europos Komisijos Vertimo žodžiu direktorate Briuselyje bei Europos Teisingumo Teismo Vertimo žodžiu direktorate Liuksemburge. Tapusi dviejų vaikų mama įsitikino, kad darbas su vaikais, jų ugdymas yra viena prasmingiausių veiklų, todėl su džiaugsmu ir įkvėpimu prisijungė prie „Erudito licėjaus“ mokytojų komandos.
Laikosi nuostatos, kad šeima suteikia vaikams šaknis, o mokykla – sparnus.

Prancūzų kalbos mokytoja
Chloé Boyaval
Prancūzų kalbos mokytoja, turinti DAEFLE (prancūzų kalbos kaip užsienio kalbos mokymo profesinį diplomą) ir istorijos magistro laipsnį, kurį įgijo Université de Caen Normandie, Prancūzijoje. Mokytoja taip pat turėjo puikią galimybę dalyvauti mainų programose Erasmus+ Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje. Mokytoja gyveno ir dirbo keliose pasaulio šalyse – Jungtinėje Karalystėje, Japonijoje, Šveicarijoje, Etiopijoje. Chloe visada mielai dalijasi savo kultūra ir kalba su studentais iš viso pasaulio bei mokosi iš jų. Ji siekia, kad prancūzų kalbos mokymasis turi būti smagus. Mokiniai turi būti judėjime, bendrauti, dalintis savo patirtimi. Kiekvienas turi balsą, turi juo naudotis ir būti išgirstas. Kiekvienas yra svarbus ir ji naudoja prancūzų kalbą, kad paskatintų moksleivius patikėti savimi.
Laikosi nuostatos, kad mokytojai turi leisti ir padėti mokiniams išreikšti save. Nuo to pamoka bus turtingesnė, o mokiniai labiau pasitikintys savimi.

Informacinių ir šiuolaikinių technologijų mokytoja
Jūratė Valatkevičienė
Informacinių bei šiuolaikinių technologijų mokytoja, turinti per 20 metų pedagoginio darbo patirtį, įgijusi matematikos bakalauro bei matematikos ir informatikos magistrantūros laipsnius tuometiniame Vilniaus pedagoginiame universitete. Jūratė yra Logo entuziastė, viena iš Logo konkurso – olimpiados bei informatikos ir informatinio mąstymo konkurso „Bebras“ pradininkių Lietuvoje. Jūratė yra daugelio vadovėlių bendraautorė.
Laikosi nuostatos, jog mokytojo darbas yra parodyti mokiniui kelius bei galimybes, palaikyti ir drąsinti žengiant pirmuosius žingsnius.

Fizinio lavinimo mokytoja
Jekaterina Levickė
Jekaterina Levickė – fizinio lavinimo mokytoja, kūno kultūros bakalauro studijas baigusi Vilniaus Pedagoginiame Universitete, taip pat yra įgijusi Europos sąjungos politikos ir viešojo administravimo magistro laipsnį Mykolo Romerio Universitete. Mokytoja yra Europos lengvosios atletikos čempionatų ir Pasaulio Universiadų dalyvė, Lietuvos lengvosios atletikos rinktinės narė (2005-2011 m.), Lietuvos 800 m bėgimo čempionė (2007, 2008 m.), o 2008 m. mokytojai buvo suteiktas Lietuvos lengvosios atletikos sporto meistrės vardas. Mokytoja turi patirties treniruojant Lietuvos aklųjų riedulio rinktinę, tapusią Europos ir pasaulio čempionatų nugalėtojais. Mokytoja yra treniravusi lengvosios atletikos studentus Lietuvos edukologijos universitete, taip pat dirbusi Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro Kūno kultūros ir sportinio ugdymo metodininke. Nuo 2020 m. savanoriauja „Vaikų linijoje“.
Laikosi nuostatos, kad svarbiausia gyvenime – nebūti abejingam, tobulėti pačiam ir padėti tobulėti kitiems

Etikos ir teatro mokytoja
Asta Baukutė
Baigusi Lietuvos muzikos ir teatro akademiją, dramos aktoriaus bakalauro ir teatro magistrantūros studijas, Asta yra sukaupusi ypatingai didelę ir reikšmingą patirtį teatre, televizijoje, kine, švietime. Asta turi ilgametę pedagoginę patirtį dirbant su įvairaus amžiaus vaikais mokyklose, vadovaujant teatro būreliams bei studijoms, taip pat kūrybiškumo, teatro stovykloms. Keturių vaikų mama nuolatos siekia įkvėpti jaunąją kartą būti savimi per nuolatines savęs paieškas, diskutuoja apie tolerancijos principus bei esmę. Asta moko vaikus bendravimo, viešo kalbėjimo, emocijų pažinimo ir raiškos, bendradarbiavimo, reflektavimo įgūdžių, kurie yra ypatingai reikšmingi mokinių dvasiniam, emociniam ir intelektiniam vystymuisi.
Laikosi nuostatos, kad tik nebijodamas rizikuoti ir nugalėdamas visas baimes gali kurti ir būti savimi.

Tikybos mokytojas
Julius Mališauskas
Tikybos mokytojas, 2002 metais baigęs Vilniaus pedagoginį universitetą ir įgijęs Religijų mokslų bakalaurą. Sėkmingai pradėjęs dirbti mokytoju Julius toliau tobulino savo žinias ir 2011 metais įgijo Vyresniojo mokytojo kvalifikacinę kategoriją. Šiuo metu Julius yra Mikalojaus, Visų Šventųjų, parapijos mokytojų metodinės grupės narys ir Šv. Teresės parapijos mokytojų metodinės grupės pirmininkas. Tiki, kad gyvenimo prasmės paieškos būdingos kiekvienam ir visi ieško to, kas pripildo. Pamokose jam svarbiausia atrasti ryšį su mokiniu, kad mokinys pamokoje jaustųsi saugus, būtų atviras ir kritiškas.
Laikosi nuostatos, kad ir ką tik darytumėte, darykite iš širdies.

Muzikos mokytoja
Violeta Serbintienė
Violeta Serbintienė – muzikos mokytoja metodininkė, turinti 32 metų darbo patirtį priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo programose. Mokytoja įgijo choro vadovės ir muzikos mokytojos kvalifikaciją Klaipėdos universitete. Būdama teatro, šokio ir muzikos mylėtoja, mokytoja Violeta šias meno šakas sujungė į miuziklo žanrą. Mokytojos sukurti miuziklai „Prašau, mylėkit mano Lietuvą“, „Tavo Ana“, „Žaidžiame meilę pagal Šekspyrą“ ir kt. buvo pastebėti ir įvertinti respublikiniuose teatro konkursuose, rodyti LR Seime, Prezidentūroje, Trakų pilyje, Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje ir kitose Lietuvos scenose. Mokytoja aktyvi ir tarptautiniuose projektuose – Erasmus+ programos projekte „Life on stage“ mokytojos ir mokinių sukurti gatvės performansai buvo rodomi Madrido aikštėse, Ispanijoje. Mokytoja Violeta taip pat kuria skaitmeninį ugdymo turinį – el. pamokas, kuriomis naudojasi Lietuvos muzikos mokytojai.
Laikosi nuostatos, kad tikėjimas vaiko galimybėmis, abipusė pagarba ir abipusis pareigingumas, drąsa būti savimi, kūrybiškumas – tiesiausias kelias į mokymosi sėkmę.

Muzikos mokytoja
Dovaldė Ulčinaitė
VDU muzikos akademijoje baigusi atlikimo meną – džiazo vokalą, mokytoja Dovaldė trejus metus dirba vokalo, pianino ir muzikos mokytoja. Yra baigusi VŠĮ „Jazz Academy“ kompoziciją. Mokydama įvairaus amžiaus mokinius, mokytoja iš jų semiasi kasdienio pozityvumo ir juo dalijasi su aplinkiniais. Taip pat Dovaldė yra kelių populiarių muzikinių TV šou dalyvė, pritariančioji vokalistė. Scenos drąsa ir puikūs bendravimo įgūdžiai įgyti koncertuojant, Dovaldei leidžia visapusiškai ugdyti mokinius. Pamokų metu mokytoja siekia, jog kiekvienas vaikas įveiktų savo baimes, perliptų vidinius barjerus ir išlaisvintų save įvairiausiomis prasmėmis.
Laikosi nuostatos, jog kiekvienas vaikas turi begalinį troškimą veikti, o mokytojas turi padėti jį išlaisvinti.

Mokytojo padėjėja
Jovilė Jurkonytė
Jau ne vienus metus dirbdama su vaikais Jovilė kartu dar ir rašo jiems knygas, kurias pati iliustruoja! Ji yra knygų vaikams „Abejur. (Ne)paprastos pasakos“ bei „Olivija. Devyni pasauliai“ autorė. Įvairios kūrybinės užduotys, vaizduotės lavinimas, saviraiška per meną – tai keliai, kuriais Jovilė pasiekia vaikų širdis. Mokytoja domisi įvairiomis knygomis, daile, fotografija, o taip pat – mokosi sveikatos mokslų krypties studijose.
Laikosi nuostatos, kad kiekvienas vaikas yra unikalus ir savaip ypatingas, todėl svarbu mokinius pažinti, juos suprasti bei suteikti tobulėjimo galimybes, atsižvelgiant į jų nuostabų individualumą.

Mokytojo padėjėja
Deimantė Achmetovaitė
Deimantė baigė VDU frankofonijos šalių kalbos ir kultūros bakalauro studijų programą, kurios metu įgijo žinių apie Prancūziją, prancūzų kalbą bei kultūrą. Daug metų vaidino teatro užsiėmimuose bei įvairiuose kino projektuose, domisi režisūra, fotografija bei mada, laisvalaikiu užsiima kūrybiniu rašymu. Darbą su vaikais Deimantė galėtų įvardinti kaip vieną iš įkvėpimo šaltinių visokeriopai kūrybai, dėl jų nuoširdaus ir atviro požiūrio į juos supantį pasaulį.
Laikosi nuostatos, kad per įvairiapusę kūrybą bei drąsą bandyti, galime atrasti tikrąjį save.

Mokytojo padėjėja
Khanim Jafarova
Khanim gimė ir užaugo Azerbaidžane. Ji baigė Baku inžinerijos universitetą Azerbaidžane ir įgijo matematikos mokytojos specialybę. Šiuo metu Khanim studijuoja Vytauto Didžiojo universitete Švietimo vadybos magistrantūroje. Nuo pat pirmųjų bakalauro studijų metų, Khanim įgijo daug patirties tiek visuomeninėje veikloje, pavyzdžiui, tarptautinėse švietimo organizacijose, tiek profesinėje srityje. Ji turi patirties dirbant su priešmokyklinio ir pradinių klasių mokiniais įvairiose ugdymo įstaigose Azerbaidžane, Turkijoje ir Lietuvoje.
Savanoriškos veiklos ir darbinė patirties metu įgijo žinų ir įgūdžių, kaip mokyti vaikus, kad jiems būtų smagu, praturtinti jų mintis kūrybine veikla ir užmegzti nuostabius santykius su vaikais.

Kembridžo pradinių klasių programos mokytojo padėjėja
Olga Taberna
Olga yra įgijusi rusų filologijos bakalauro laipsnį Kirgizijos-Rusijos slavų universitete ir teisės magistro laipsnį Kirgizijos valstybinėje teisės akademijoje. Ji dėstė rusų kalbą ir literatūrą aukštųjų mokyklų studentams vienoje iš Biškeko mokyklų ir rusų kalbą kaip papildomą kalbą tarptautinėse mokyklose.