0-4 klasės

Pradinių klasių mokytoja Jurgita Steponaitienė

Pradinio ugdymo programos koordinatorė ir pradinių klasių mokytoja

Jurgita Steponaitienė

Jurgita pradinio ugdymo mokytoja metodininkė, jaunesniųjų mokytojų mentorė, akredituota Thinking School organizacijos lektorė. Individualiosios psichologijos institute įgijo tėvystės įgūdžių programos „Tėvų grupė“ vadovo kompetenciją. Ugdymo procese dirba su SEKU programa (socialinių-emocinių kompetencijų ugdymas) ir naujas patirtis kaupia Lietuvos tautinio olimpinio komiteto įgyvendinimo programoje. Taip pat Jurgita užsiima individualia veikla „Saviraiškos kelias“, kurioje kartu su vaikais bei paaugliais kuria, bendrauja, atranda ir džiaugiasi patyriminėmis veiklomis gamtoje.
Jurgita labai myli gamtą, todėl didelę laisvalaikio dalį leidžia joje stebėdama, tyrinėdama ir poilsiaudama. Kelionės, knygos, namuose konditerinių gaminių ruošimas, degustavimas atpalaiduoja ir įkvepia toliau veikti.

erudito licėjus gimnazija mokykla mokytoja pradinė pedagogas IB tarptautinis bakalaureatas international baccalaureate pradinis ugdymas

 Tarptautinių pradinių klasių ir IB/PYP koordinatorė, mokytoja

Katarzyna Christop

Katarzyna baigė Varšuvos universitetą Lenkijoje. Ji yra sukaupusi 10 metų patirtį mokydama tarptautinėse mokyklose bei įgijo administracinės patirties Mongolijoje ir Kirgizijoje. Paskutiniuosius dvejus metus ji vadovavo pradinio ugdymo skyriuje „Šilko kelio“ tarptautinėje mokykloje Biškeke. 

Katarzynos šeimoje – daug mokytojų, todėl ji tiki, kad gera mokykla yra tokia, kurioje kuriame ugdymui draugiška aplinka. Kur kiekvienas mokinys jaučiasi svarbus ir žino, jog sulauks pagalbos. Mokymosi už klasės ribų filosofija Katarzynai, kaip ir „Erudito“ licėjui, arti širdies, todėl ji stengiasi įtraukti vaikus į mokyklos gyvenimą bei supažindinti su ugdymo praktikomis laukiniame pasaulyje. Ji jaučia aistrą kalbų mokymuisi bei susipažinimui su naujomis kultūromis – Katarzyna kalba mongolų ir rusų kalbomis. Laisvalaikiu jai patinka menai, tokie kaip tapyba ar tatuiravimas, keliavimas kiek galima toliau ir plačiau.

erudito licėjus gimnazija mokykla mokytoja pradinė pedagogas IB tarptautinis bakalaureatas international baccalaureate pradinis ugdymas

PYP nacionalinių klasių koordinatorė ir pradinių klasių mokytoja

Dalia Valaikienė

Dalia yra pradinių klasių mokytoja metodininkė, ugdymo mokslų magistro laipsnį įgijusi Mykolo Romerio universitete bei turinti 13 metų pedagoginio darbo patirtį. Dalia yra aktyvi nacionalinių ir Europos Erasmus+ projektų dalyvė, Vilniaus mokyklose vedė STEAM kids būrelį. 2021 m. metų pavasarį dalinosi skaitmeninio ugdymo turinio valdymo patirtimi, dirbdama Nacionalinės švietimo agentūros lektore. Dalia stengiasi skatinti mokinius aktyviai įsitraukti į ugdymosi patirčių kūrimą, kad jie noriai dalyvautų klasės, mokyklos, o vėliau ir šalies gyvenime. Jai, kaip ir Erudito Licėjui, svarbus pilietiškumo, lyderystės, kūrybiškumo, kompetencijų ugdymas ir puoselėjimas. Mokytoja daug dėmesio skiria mokinių bendradarbiavimui ir komandiniams iššūkiams, kurie ugdo kritinį mąstymą. Mokiniai mokosi siūlyti ir išklausyti idėjas, susitarti, priimti sprendimus, o tokie įgūdžiai itin svarbūs tolimesniame žmogaus gyvenime.

Laikosi nuostatos: „Mokymasis be mąstymo – beprasmis. Mąstymas be mokslo – kenksmingas“, Konfucijus.

erudito licėjus gimnazija mokykla mokytoja pradinė pedagogas IB tarptautinis bakalaureatas international baccalaureate pradinis ugdymas

Pradinių klasių mokytoja

Agnė Petraitienė

Agnė yra vyresnioji pradinių klasių mokytoja, turinti daugiau kaip 20 metų pedagoginio darbo patirtį. Vilniaus pedagoginiame universitete įvykdė pradinio ugdymo studijų programą bei įgijo Socialinių mokslų (edukologijos) magistro laipsnį. Per ilgametę pedagoginę patirtį Mokytoja yra sukūrusi daug autentiško mokomojo turinio, yra skaitmeninių mokomųjų priemonių „Išmanieji robotai“ ir EMA lietuvių kalbos 2 klasei bendraautorė. Agnė itin domisi skaitmeninėmis ugdymo technologijomis, dalyvauja Europos mastu vykstančioje akcijoje „Skaitmeninė savaitė“ (angl. All Digital Week). Mokytoja daug dėmesio skiria asmeniniam kiekvieno mokinio progresui ir ieško savito tinkamiausio priėjimo prie vaiko. Agnė yra aktyvi švietimo bendruomenės narė, skatinanti mokinius reikštis, dalyvauti, siekti ir džiaugtis savo rezultatais!

Laikosi nuostatos – bandyk ir tau pavyks. Mokytis smagu visą gyvenimą.

Erudito licėjaus Vilniaus pradinių klasių mokytoja

Pradinių klasių mokytoja

Jūratė Babickienė

Edukologė, priešmokyklinių ir pradinių klasių mokytoja, Lietuvos edukologijos universitete įgijusi technologijų edukologijos specialybę ir mokytojo kvalifikaciją. Vytauto Didžiojo universitete baigė ugdymo mokslų magistro studijų programą. Ugdyme mokytoja siekia balanso derinant mokslo, meno, kultūros žinias, sporto įgūdžius, pasaulio suvokimą, mokant  kitus ir auginant save. Mokytojai, yra svarbi gera mokinių savijauta – vaikas turi gerai  jaustis bendraudamas su mokytoja, klasės draugais. Mokytoja tiki, kad yra svarbu mokėti išlaukti kiekvieno vaiko atsakymo į užduotą klausimą. Tada galime kalbėti ir apie akademinius mokslo pasiekimus. Svarbu, kad kiekvienas pajustų mokymosi sėkmę ir džiaugsmą.

Laikosi nuostatos, kad vaikai šiame pasaulyje būtų keliautojais, atradėjais ir kūrėjais.

Erudito licėjaus Vilniaus komanda pradinių klasių mokytoja

Pradinių klasių mokytoja

Jolanta Derkač

Pradinių klasių mokytoja įgijusi Šiaulių universiteto Edukologijos fakulteto bakalauro kvalifikacinį laipsnį bei pradinių klasių mokytojos kvalifikaciją. Turinti 24 metų pedagoginio darbo patirtį, gebanti puikiai bendrauti ir veikti tarpkultūrinėje aplinkoje. Jolanta pasižymi puikia išmaniųjų technologijų integracija pamokose, mielai išnaudoja ir bando netradicinius mokymo metodus. Jolantai labai svarbu, jog vaikas mokykloje jaustųsi ramiai ir saugiai. Domisi naujovėmis, aktyviai sportuoja, noriai dalinasi savo patirtimi su bendruomene.

Laikosi nuostatos, jog mokinių ir mokytojų santykiuose turi dominuoti atvirumas bei pasitikėjimas.

Giedre Vilkaite Gursoy (1)

Pradinių klasių mokytoja

Giedrė Vilkaitė – Gursoy

Giedrė yra Tarptautinio bakaluareato pradinio ugdymo programos (PYP) pradinių klasių mokytoja, kuri pastaruosius 5 metus kaupė patirtį dirbdama privačioje tarptautinėje mokykloje Turkijoje. Giedrė tiki, kad ši pedagoginė patirtis yra naudinga kuriant šiltą, globojančią ir atjaučiančią klasės atmosferą, kurioje mokiniai gali tobulėti tiek akademiniu, tiek emociniu požiūriu. Giedrė, Kauno Technologijos universitete, įgijo anglų kalbos filologijos bakalauro laipsnį, o vėliau baigė medijų filosofijos magistro studijas ir gilino savo žinias apie bendravimą ir komunikaciją VDU Integruotos komunikacijos magistro studijose. Gilindamasi į pedagogiką įgijo IB PYP mokytojo sertifikatą. Mokytoja daug dėmesio skiria vaikų emociniam intelektui , kalbų mokymui, skaitymo įgūdžiams, todėl nuolat dalyvauja mokymuose ir kelia kvalifikaciją šiose srityse. Mokytoja įkūnija vertybes, kurios yra labai svarbios mūsų bendruomenei – pagarba kiekvienam mokiniui, dideliam ar mažam. Ji siekia sukurti saugią ir įtraukiančią aplinką, kurioje visi mokiniai jaučiasi vertinami ir išklausyti. Giedrės mokymo stilius yra orientuotas į bendravimą, siekiant užtikrinti, kad kiekvieno mokinio idėjos būtų išgirstos ir suprastos.

Laikosi nuostatos ir kviečia kartu leistis į augimo ir mokymosi kelionę, apimančią pagarbos ir bendravimo galią.
Gražina Jurevičienė

Pradinių klasių mokytoja – metodininkė

Gražina Jurevičienė

Mokytoja Gražina, turinti 19 metų darbo patirtį, edukologijos bakalauro laipsnį ir pradinio ugdymo pedagogikos šakos mokytojo kvalifikaciją įgijo Vilniaus pedagoginiame universitete. Mokytoja kelis pastaruosius metus buvo nominuota „Inovatyviausia pradinio ugdymo mokytoja“. Turimas žinias ir patirtį nuolat papildo dalyvaudama ERASMUS+ projektuose, kuriuose bendradarbiavo ir patirties sėmėsi iš Paryžiaus, Avinjono, Gvadelupės salos, Vengrijos, Rumunijos, Šiaurės Makedonijos ir Izraelio partnerių. Gražina išsamiai susipažinusi su „Institucinės pedagogikos“ metodika ir praktika, kurios esmė – vaiko mokymas(is) jam parankia sparta. Dalį „Institucinės pedagogikos“ metodų taiko dirbdama su klasės mokiniais. Mokytoja intensyviai domisi gabių vaikų ugdymu ir patirties semiasi iš Ron Vardi gabių vaikų centro Izraelyje bei dirba lektore Vytauto Didžiojo universiteto Tarptautiniame Lietuvos ir Izraelio ugdymo centre „Gifted“.

Laikosi nuostatos ir gyvenime vadovaujasi Motinos Teresės mintimi: „Skirk laiko duoti! Diena per trumpa, kad būtum savanaudis“.
unnamed (1)

Pradinių klasių mokytoja

Rasa Solovejienė

Rasa Solovejienė – vyresnioji pradinių klasių mokytoja, sukaupusi virš 18 metų pedagoginio darbo patirtį. Baigė Vilniaus pedagoginį universitetą, įgijo pradinio ugdymo mokytojos specialybę, Vilniaus Universitete –  edukologijos magistro laipsnį, Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centre įgijusi dailiųjų keramikos gaminių dirbinių gamintojo profesiją, Vizažo akademijoje – vizažisto profesiją. Rasa kaupė patirtį dirbdama priešmokyklinio ugdymo mokytoja, pradinio ugdymo mokytoja, neformalaus ugdymo vadove. Mokytoja sėkmingai taiko IT pamokose, nebijo iššūkių ir naujovių. Ugdymo procese mokytoja skatina mokinius mokytis per patirtį, siekia, kad kiekvienas vaikas patirtų sėkmę ir tobulėtų kaip asmenybė.

Laisvalaikiu mėgsta keliauti, atrasti nematytas vietoves, skaityti knygas, su vyru augina ir veisia tropinius drugelius.

Laikosi nuostatos, kad mokydami kitus, mokomės patys (Seneka).
unnamed

Pradinių klasių mokytoja

Neringa Budrytė

Neringa Vilniaus universitete įgijo Gamtos mokslų bakalauro laipsnį, Vilniaus pedagoginiame universitete – geografijos magistro laipsnį, vėliau – Vilniaus universitete  baigė pradinio ugdymo studijas. Neringa savo pedagoginę patirtį kaupė dirbdama pradinio ugdymo mokytoja vienoje Vilniaus gimnazijoje bei neformaliajame ugdyme – vedė matematikos būrelį gabiems vaikams. Neringa tiki, jog sąžiningumas, nuoširdumas ir optimizmas – pamatinės vertybės, kuriomis vadovaujasi ne tik asmeniniame gyvenime, bet ir mokytojo darbe. Ugdyme didelį dėmesį skiria kiekvienam  vaikui  ir tiki, jog su vaikais gali užmegzti tvirtus santykius, pagrįstus pasitikėjimu, atvirumu ir abipuse pagarba. Visuomet ieško sprendimų, kurie padėtų mokiniams pasiekti jų keliamus tikslus.

Mokytojai itin svarbu puoselėti bendruomeniškumą ir sukurti tokią aplinką, kurioje mokiniai jaustų paramą. Neringai artima Erudito licėjaus ugdymo filosofija, todėl savo pamokose ji taiko mąstymo ugdymo metodus.

Laikosi nuostatos, kad išlikdami pozityvūs ir sutelkdami dėmesį į galimybes, galime įveikti net sunkiausias kliūtis.
erudito licėjus pradinio ugdymo pradinių klasių mokytoja vilnius

Pradinių klasių mokytoja

Vitalija Prasauskaitė

Pradinių klasių mokytoja Vitalija yra įgijusi pradinio ugdymo pedagogikos bakalauro laipsnį Lietuvos Edukologijos universitete bei tarptautinės komunikacijos magistro laipsnį Vilniaus universitete, turi 5 metų patirtį, dirbant su pradinių klasių moksleiviais. Mokytoja tiki, kad mokytojo darbas – nuolatinis augimas ir tobulėjimas, savęs ieškojimas ir pažinimas. Savo mokiniams sako, kad mokantis jiems – mokosi ir jų mokytojas. Vitalija mėgsta aktyvias veiklas, kurios leidžia pailsinti kūną ir mintis. Taip pat daug skaito, nes tiki, jog skaitymas plečia vaizduotę ir akiratį, turtina žodyną. Mokytojos vertybės – sąžiningumas, pareigingumas, pagarba ir šeima. Dar bakalauro studijų metais aktyviai savanoriavo ESN studentų bendruomenėje, padėdavo iš užsienio atvykusiems studentams greičiau adaptuotis mūsų šalyje.

Laikosi nuostatos, kad kiekvienas, kuris mokosi ir siekia savo tikslų, net ir suklydęs bus vienu žingsneliu toliau už tuos, kurie nieko nedaro.

erudito licėjus pradinis ugdymas pradinių klasių mokytoja

Pradinių klasių mokytoja

Glorija Kliokytė

Glorija tiki, kitų kultūrų pažinimas leidžia praturtinti asmenybę, ir skatina toleranciją. „Tai itin svarbu jauname amžiuje. Tampame atviri pasauliui, geriau suvokiame save. Atrandame įkvėpimą gyventi.“ – teigia Glorija.  Vytauto Didžiojo universitete baigė Rytų Azijos šalių ir kultūrų studijas bei įgijo šio regiono specialisto kvalifikaciją. 2022 metais įgijo magistro laipsnį meno teorijos, muzikologijos specializacijos studijose. 2023 metais baigė pedagogikos studijas. Tais pačiais metais stažavosi Yonsei universitete, Pietų Korėjoje. Šiuo metu Glorija taip pat dėsto Vilniaus universitete, korėjistikos studijose.

erudito licėjus tarptautinis bakalaureatas IB IBDP informacinių technologijų mokytojas tarptautinė komanda international team

Tarptautinio bakalaureato programos kompiuterių mokslo ir Kembridžo pradinės ir pagrindinės programų informacinių technologijų mokytojas

Thierry Taberna

Thierry yra įgijęs informatikos bakalauro laipsnį Nanto universitete ir skaičiavimo magistro laipsnį Tulūzos universitete, Prancūzijoje. Pastaruosius šešerius metus jis dirbo kompiuterių mokslo ir dizaino vadovu, IB DP kompiuterių mokslų ir IGCSE IKT mokytoju Biškeko tarptautinėje mokykloje Kirgizijoje. Prieš tai jis dirbo programinės įrangos inžinieriumi ir programinės įrangos kūrėju įvairiose Prancūzijos įmonėse. Mokytojas labai veiksmingai įkvepia daugybę moksleivių tobulinti informatikos ir projektavimo įgūdžius bei veda juos mokymosi kelionės metu.

Erudito licėjus priešmokyklinės tarptautinės klasės mokytojas Vilnius komanda

Kembridžo programos priešmokyklinės klasės mokytojas

George Gatsios

George‘as Gatsiosas yra kilęs iš Graikijos ir Tesalijos universitete įgijo pradinės mokyklos išsilavinimą. Baigęs bakalauro studijas, George tęsė studijas ir įgijo specialiųjų poreikių ugdymo
pažymėjimą. Šiais metais jis baigė magistrantūros studijų programą „International Teacher“ Mechelene, Belgijoje. George turi patirties dirbant įvairiose mokyklose (Graikijoje, Belgijoje ir JK) pagal tarptautines mokymo programas, tokias kaip IB ir IPC. Jis dirbo ankstyvojo ugdymo mokytoju, mokymosi pagalbos ir specialiųjų ugdymosi poreikių mokytoju.

Anglų kalbos mokytoja Mari Chopikashvili

Kembridžo programos anglų kalbos mokytoja

Mari Chopikashvili

Mari Chopikashvili pradinių klasių anglų mokytoja, kuri atvyko iš Gruzijos. Mari Gruzijos Tbilisi universitete baigė anglų filologijos studijas, o Vytauto Didžiojo universitete įgijo Švietimo vadybos magistro diplomą. Studijų metu praktiką atliko Ispanijos bei Lenkijos mokyklose, kuriose susipažino skirtingomis ugdymo sistemomis.
Mokytojos karjerą Mari pradėjo dar 4 –ame kurse. Pedagoginio darbo žinias kaupė dirbdama su ikimokyklinukais, pradinių klasių mokiniais, taip pat dirba privačia suaugusiųjų mokytoja. Praeitoje tarptautinėje mokykloje, kurioje dirbo ir šiuo metu Erudito licėjuje Mari moko anglų kalbą pagal Kembridžo programą.

Mari tiki, jog komunikacija tarp vaikų ir mokytojų bei drąsinimas reikšti savo mintis žodžiu ir raštu yra sėkmingas kelias siekiant išmokti anglų kalbos.

erudito licėjus gimnazija mokykla mokytoja lietuvių kalba pedagogas IB tarptautinis bakalaureatas international baccalaureate

Kembridžo pradinės ir pagrindinės programų anglų kalbos mokytoja

Betigül Gökçekoğlu

Betigül kilusi iš Turkijos. Anglų kalbos ir literatūros bakalauro laipsnį įgijo sostinėje Ankaroje esančiame Hacettepe universitete. Taip pat ji įgijo pedagogo sertifikatą ir magistro laipsnį studijų programos rengimo ir instruktavimo programoje Bilkent universitete. Prieš atvykdama į Lietuvą, Betigül įgijo tarptautinio bakalaureato diplomo programos mokytojo išsilavinimą ir sukaupė patirtį IBDP anglų kalbos A-Biržinių teorijo smokyme. Suprasdama, kad mokytojas yra kryptinga profesija, ji siekia sukurti pozityvią ir į studentą orientuotą mokymosi aplinką, kurioje kiekvienas mokinys mokydamasis jaustų džiaugsmą. Ji mėgsta būti gamtoje ir vertina visus menus, ypač kiną ir literatūrą.

Betigül laikosi nuostatos, kad mokytojai turėtų įkvėpti mokinius būti geresne savęs versija ir vertinti meną, literatūrą ir intelektines žinias.

Erudito licėjus gimnazija mokykla mokytoja pradinis ugdymas tarptautinis mokytojas privati mokykla

Kembridžo pradinių klasių mokytoja

Alina Zorina

Alina savo pedagoginę karjerą pradėjo prieš 11 metų ir didžioji dalis jos pedagoginės patirties sudaro dirbant su pradinių klasių moksleiviais. Į „Erudito“ licėjų Alina atvyko iš pirmaujančios tarptautinės Britų mokyklos Rumunijoje. Alina taip pat yra dirbusi tarptautinėse mokyklose Pietų Korėjoje, Kuveite, Ukrainoje. Alina baigė pradinio ugdymo ir mokyklos valdymo studijas Taraso Ševčenkos nacionaliniame Kyjivo universitete. Mokytoja yra įgijusi anglų kalbos sertifikatą CELTA (angl. Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages).

erudito licėjus gimnazija mokykla mokytoja pradinė pedagogas IB tarptautinis bakalaureatas international baccalaureate pradinis ugdymas

Pradinių klasių mokytoja

Meredith Wynne

Mokytoja Meredith yra baigusi Elon universitetą Šiaurės Karolinoje, JAV ir įgijusi pradiniame ugdymo bakalauro laipsnį. Jai teko dirbti su įvairaus amžiaus vaikais pradinėje mokykloje jau nuo 2018 metų. Meredith jaučiasi puikiai dirbdama bendruomenėje ir tiki, kad labai naudinga dalintis idėjomis tarp žmonių, siekiant sukurti geriausius įmanomus rezultatus ir mokymosi aplinką. Ji prisijungė prie Erudito licėjaus tiesiai iš JAV ir labai laukia, kada galės atrasti Vilnių ir Lietuvą.

erudito licėjus tarptautinė mokykla pradinis ugdymas priešmokyklinė klasė mokytoja pedagogas

Priešmokyklinės klasės mokytoja

Karolina Alfavickaitė

Mokytoja sukaupusi virš 10 metų pedagoginio darbo patirtį. Baigė Vilniaus kolegijos, menų fakulteto, muzikos pedagogikos studijas, o Lietuvos edukologijos universitete įgijo priešmokyklinio ugdymo kvalifikaciją. Karolina patirtį kaupė dirbdama priešmokyklinio ugdymo mokytoja, muzikos mokytoja bei dirbdama neformaliajame ugdyme – teatro bei muzikos būrelių, stovyklų vaikams vadove. Kartu su vaikais kūrė ir režisavo ne vieną spektaklį. Kūryba, laisvė, polėkis, entuziazmas, savirealizacija, žaismingumas, smalsumas, noras tobulėti, gerosios patirties sklaida, darbštumas, nuolatinės paieškos, kaip paprastus dalykus padaryti kitaip, atsidavimas, atsakomybė – tai, ką turi ir vertina Karolina. Mokytoja nuolat siekia tuo dalintis su vaikais bei tame mato didžiulę prasmę.

Laisvalaikiu Karolina groja gitara bei dainuoja lietuvių liaudies dainas – sutartines kartu su folkloro ansambliu „Volunga“.

BD9BE9EA-EE54-490E-A4E5-84B2D965EB4E_1_105_c

Priešmokyklinės klasės mokytoja

Evelina Žygaitė

Evelina Vytauto Didžiojo universitete, Švietimo akademijos mokytojų rengimo institute įgijo pradinio ugdymo pedagogikos bakalauro laipsnį bei pedagogo kvalifikaciją, o šiuo metu baiginėja magistro studijas Mykolo Romerio universitete, vaikų teisių apsaugos kryptyje. Evelina savo daugiau nei 5 metų pedagoginę patirtį kaupė dirbdama ikimokyklinio,  priešmokyklinio ugdymo srityje, su skirtingo amžiaus vaikais iš įvairių kalbinių, etninių, kultūrinių, religinių, socioekonominių aplinkų bei turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių. Per šiuos metus suprato, jog mokytojui svarbiausia užtikrinti kiekvieno vaiko individualią ugdymosi sėkmę ir gerovę, o taip pat užmegzti artimą ir pagarbų ryšį su vaikais bei sukurti jaukią, patikimą, saugią, draugišką ir motyvuojančią aplinką, svarbu ne tik gebėti organizuoti įtraukų, į skirtingus vaikų ugdymosi poreikius orientuotą ugdymą, tačiau ir pažinti ir pripažinti mokinius kaip individualias asmenybes, turinčias unikalias savybes, skirtingas gyvenimo patirtis. Evelinai labai artima Erudito licėjaus ugdymo filosofija, todėl savo klasės ugdymo procese daug dėmesio skiria mąstymo ugdymui.

SILVIJA BUTKUT4

Pradinio ugdymo mokytoja-dalykininkė, lietuvių kalbos mokytoja

Silvija Butkutė

Silvija Butkutė visada mėgo naujus nuotykius bei iššūkius. Tad baigusi Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje atlikimo meną ir gretutines pedagogikos studijas, išskubėjo tyrinėti pasaulio. Austrijoje dirbusi tarptautinės stovyklos mentore, vėliau Australijoje studijavusi anglų kalbą dabar grįžo namo! Nekantraudama pasidalinti naujomis mokymosi idėjomis su dar atviresniu žvilgsniu į pasaulį su vaikais. Ne tik mokytis kalbos, bet ir susipažinti su Lietuva. Taip pat Silvija jau kelis metus dirba virtualioje lituanistinėje mokyklėlėje ,,Pasaka”, kur moko mažuosius pasaulio lietuvius – lietuvių kalbos.

Laikosi nuostatos, kad mokymasis turi būti ne tik naudingas, bet ir žaismingas, įdomus, žadinantis pažinimo džiaugsmą.

Erudito licėjaus Vilniaus pradinių klasių anglų kalbos mokytoja

Anglų kalbos mokytoja

Marina Kornilova

Mokytojos kelias į anglų kalbos dalyką buvo neįprastas. Mokytoja yra baigusi Vilniaus Tallat- Kelpšos konservatoriją, įgijusi smuikininkės- atlikėjos specialybę ir muzikos mokytojos kvalifikaciją. Dirbdama muzikos mokytoja, visada domėjosi vaikų psichologija, norėjo tobulėti, todėl Lietuvos edukologijos universitete įgijo anglų kalbos filologijos bakalauro laipsnį bei socialinių mokslų bakalauro diplomą ir edukologo specialybę. Mokytoja keletą metų gyveno ir dirbo pedagoge Amerikoje, o grįžusi prisijungė prie Tarptautinės Amerikos mokyklos komandos, kurioje 17 metų dirbo anglų k. Mokytoja su įvairaus amžiaus vaikais, nuo priešmokyklinės iki pagrindinių klasių. Dirbant su vaikais, mokytoja laikosi nuostatos, kad kiekvienas vaikas yra unikalus, turintis didžiulį potencialą. Mokytoja yra įsitikinusi, kad mokytojo misija yra padėti vaikui atskleisti jo unikalius gabumus.

Laikosi nuostatos, kad siekiant gerų rezultatų labai svarbu suteikti vaikui galimybę džiaugtis mokymosi procesu.

Ieva Nemanytė

Anglų kalbos mokytoja

Ieva Nemanytė

Anglų kalbos mokytoja Ieva baigė anglų filologijos ir pedagogikos bakalauro studijas Vilniaus universitete, taip pat įgijo dalykinės teisės (anglų) kalbos magistro laipsnį. Domėdamasi skirtingomis kultūromis bei mokymo metodais mokytoja Ieva dalį studijų praleido Erasmus+ stažuotėje Ispanijoje, dalyvavo mainų programoje, grįžusi į Lietuvą praktiką užbaigė Lietuvos mokyklose ir sėkmingai dėstė kalbą privačioje anglų kalbos mokykloje. Ugdymo procese mokytoja vertina įvairovę, taiko praktinį mokymąsi, padeda mokiniams tobulinti komunikacines ir kalbines žinias per pažinimą ir bendradarbiavimą.

Laikosi nuostatos, kad geriausių rezultatų pasiekiama įsiklausant, išklausant, pažinant, ugdant kūrybingumą, sumanumą ir, svarbiausia, nebijant klausti. Smalsumas bei klausimai daro mokymąsi įdomesniu ir naudingesniu!

agne

Anglų kalbos mokytoja

Agnė Jusevičiūtė

2008 m. Agnė baigė sociologijos bakalaurą Greenwich universitete, Londone. Gįžusi į Lietuvą, Agnė, nusprendė išbandyti save dirbant su vaikais ir pradėjo nuo vasaros stovyklos vienoje tarptautinėje mokykloje Vilniuje. Vėliau dirbo mokytojo padėjėja tiek su pradinukais, tiek su vidurinės mokyklos moksleiviais, teikė individualią pagalbą mokymosi sunkumų turintiems vaikams. Agnė taip pat yra baigusi psichologijos studijas Vilniaus Universitete.  Paskutinius šešerius metus dirbo VŠĮ Tarptautiniame vaikų klube, kur vedė užsiėmimus pradinukų grupėms, taip pat teikė pagalbą vaikams besimokantiems anglų kalba. Buvo atsakinga už šeštadieninę mokyklą ir vasaros stovyklų organizavimą. Laisvalaikiu Agnė mėgsta megzti bei leisti laiką gamtoje.

Laikosi nuostatos, kad tikėjimas vaiku, o taip pat visokeriopas palaikymas yra raktas į jo pasiekimus.

erudito licėjus pagrindinis ugdymas prancūzų kalba mokytoja tarptautinė komanda

Prancūzų kalbos mokytoja

Chloé Boyaval

Prancūzų kalbos mokytoja, turinti DAEFLE (prancūzų kalbos kaip užsienio kalbos mokymo profesinį diplomą) ir istorijos magistro laipsnį, kurį įgijo Université de Caen Normandie, Prancūzijoje. Mokytoja taip pat turėjo puikią galimybę dalyvauti mainų programose Erasmus+ Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje. Mokytoja gyveno ir dirbo keliose pasaulio šalyse – Jungtinėje Karalystėje, Japonijoje, Šveicarijoje, Etiopijoje. Chloe visada mielai dalijasi savo kultūra ir kalba su studentais iš viso pasaulio bei mokosi iš jų. Ji siekia, kad prancūzų kalbos mokymasis turi būti smagus. Mokiniai turi būti judėjime, bendrauti, dalintis savo patirtimi. Kiekvienas turi balsą, turi juo naudotis ir būti išgirstas. Kiekvienas yra svarbus ir ji naudoja prancūzų kalbą, kad paskatintų moksleivius patikėti savimi.

Laikosi nuostatos, kad mokytojai turi leisti ir padėti mokiniams išreikšti save. Nuo to pamoka bus turtingesnė, o mokiniai labiau pasitikintys savimi.

Screenshot_20230709_153647_Gallery (1)

Prancūzų kalbos mokytoja

 Daiva Jarmalavičienė

Baigusi Prancūzų filologijos bakalauro ir magistro studijas Vilniaus universitete, šiuo metu dėsto prancūzų kalbą VU ir Prancūzų institute. Ilgametė patirtis suteikė galimybę išbandyti įvarius kalbos mokymo metodus ir skirtingas strategijas dirbant su įvairaus amžiaus mokiniais. Ji siekia, kad pažintis su prancūzų kalba pradedančiuosius įkvėptų ilgalaikėms ir tęstinėms pastangoms siekiant rezultato, o pirmieji žingsneliai šios kalbos labirintais būtų tvirti, žadinantys smalsumą ir norą drąsiai atrasti naujus dalykus.

Laikosi nuostatos, kad mokytojo darbas dėti visas pastangas padedant kiekvienam besimokančiajam surasti savąjį kelią prancūzų kalbos ir kultūros labirinte.

Prancūzų kalbos mokytoja Brigita Misevičiūtė

Prancūzų kalbos mokytoja

Brigita Misevičiūtė

Brigita studijuoja frankofonijos šalių kalbą ir kultūrą Vytauto Didžiojo Universitete, domisi pedagogikos ir vertimo profesijomis. Šiuo metu taip pat atlieka nuotolinę vertimo stažuotę L’Agence Universitaire de la Francophonie. Taip pat yra savanoriavusi Carite, kuriame bendravo su vaikais, padėjo ruošti namų darbus ir kartu vyko į įvairias išvykas ir yra baigusi muzikos mokyklą. Laisvalaikiu domisi sveika gyvensena, skaito knygas, užsiima rankdarbiais ir kuria papuošalus. Brigita džiaugiasi, kad studijuodama 4 kurse jau turi galimybę mokytojauti, nes tai skatina dar daugiau domėtis pedagogika, tobulėti ir mokytis kartu su vaikais. Mokytojai svarbu, kad vaikai mokykloje jaustųsi drąsiai, nebijotų išreikšti savo nuomonės bei būti savimi.

Laikosi nuostatos, kad tikrieji mokytojai yra vaikai, iš kurių galima išmokti smalsumo, supratingumo, kūrybingumo ir daug kitos neįkainojamos patirties.

erudito licėjus mokytoja informatika pedagogas pradinis ugdymas informacinės technologijos

Informacinių ir šiuolaikinių technologijų mokytoja

Jūratė Valatkevičienė

Informacinių bei šiuolaikinių technologijų mokytoja, turinti per 20 metų pedagoginio darbo patirtį, įgijusi matematikos bakalauro bei matematikos ir informatikos magistrantūros laipsnius tuometiniame Vilniaus pedagoginiame universitete. Jūratė yra Logo entuziastė, viena iš Logo konkurso – olimpiados bei informatikos ir informatinio mąstymo konkurso „Bebras“ pradininkių Lietuvoje. Jūratė yra daugelio vadovėlių bendraautorė.

Laikosi nuostatos, jog mokytojo darbas yra parodyti mokiniui kelius bei galimybes, palaikyti ir drąsinti žengiant pirmuosius žingsnius.

Erudito licėjaus Vilniaus komanda tikybos mokytojas

Tikybos mokytojas

Julius Mališauskas

Tikybos mokytojas, 2002 metais baigęs Vilniaus pedagoginį universitetą ir įgijęs Religijų mokslų bakalaurą. Sėkmingai pradėjęs dirbti mokytoju Julius toliau tobulino savo žinias ir 2011 metais įgijo Vyresniojo mokytojo kvalifikacinę kategoriją.  Šiuo metu Julius yra Mikalojaus, Visų Šventųjų, parapijos mokytojų metodinės grupės narys ir Šv. Teresės parapijos mokytojų metodinės grupės pirmininkas. Tiki, kad gyvenimo prasmės paieškos būdingos kiekvienam ir visi ieško to, kas pripildo. Pamokose jam svarbiausia atrasti ryšį su mokiniu, kad mokinys pamokoje jaustųsi saugus, būtų atviras ir kritiškas.

Laikosi nuostatos, kad ir ką tik darytumėte, darykite iš širdies.

Violeta-3

Muzikos mokytoja

Violeta Serbintienė

Violeta Serbintienė – muzikos mokytoja metodininkė, turinti 32 metų darbo patirtį priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo programose. Mokytoja įgijo choro vadovės ir muzikos mokytojos kvalifikaciją Klaipėdos universitete. Būdama teatro, šokio ir muzikos mylėtoja, mokytoja Violeta šias meno šakas sujungė į miuziklo žanrą. Mokytojos sukurti miuziklai „Prašau, mylėkit mano Lietuvą“, „Tavo Ana“, „Žaidžiame meilę pagal Šekspyrą“ ir kt. buvo pastebėti ir įvertinti respublikiniuose teatro konkursuose, rodyti LR Seime, Prezidentūroje, Trakų pilyje, Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje ir kitose Lietuvos scenose. Mokytoja aktyvi ir tarptautiniuose projektuose – Erasmus+ programos projekte „Life on stage“ mokytojos ir mokinių sukurti gatvės performansai buvo rodomi Madrido aikštėse, Ispanijoje. Mokytoja Violeta taip pat kuria skaitmeninį ugdymo turinį – el. pamokas, kuriomis naudojasi Lietuvos muzikos mokytojai.

Laikosi nuostatos, kad tikėjimas vaiko galimybėmis, abipusė pagarba ir abipusis pareigingumas, drąsa būti savimi, kūrybiškumas – tiesiausias kelias į mokymosi sėkmę.

Erudito licėjaus Vilniaus komanda pradinių klasių muzikos mokytoja

Muzikos mokytoja

Dovaldė Ulčinaitė

VDU muzikos akademijoje baigusi atlikimo meną – džiazo vokalą, mokytoja Dovaldė trejus metus dirba vokalo, pianino ir muzikos mokytoja. Yra baigusi VŠĮ „Jazz Academy“ kompoziciją. Mokydama įvairaus amžiaus mokinius, mokytoja iš jų semiasi kasdienio pozityvumo ir juo dalijasi su aplinkiniais. Taip pat Dovaldė yra kelių populiarių muzikinių TV šou dalyvė, pritariančioji vokalistė. Scenos drąsa ir puikūs bendravimo įgūdžiai įgyti koncertuojant, Dovaldei leidžia visapusiškai ugdyti mokinius. Pamokų metu mokytoja siekia, jog kiekvienas vaikas įveiktų savo baimes, perliptų vidinius barjerus ir išlaisvintų save įvairiausiomis prasmėmis.

Laikosi nuostatos, kad kiekvienas vaikas turi begalinį troškimą veikti, o mokytojas turi padėti jį išlaisvinti.

Fizinio ugdymo mokytoja Ieva Morkienė

Fizinio ugdymo mokytoja

Ieva Morkienė

Ieva Morkienė – fizinio ugdymo specialistė, baigusi Vilniaus Pedagoginį universitetą, kuriame įgijo sporto bakalauro laipsnį bei mokytojo kvalifikaciją. Vėliau baigė Vadybos ir verslo administravimo magistro studijas Lietuvos kūno kultūros akademijoje ir įgijo kvalifikuotos mokytojos statusą (QTS) Jungtinėje Karalystėje. Daugeli metų dirba sporto srityje tiek Lietuvoje, tiek užsienio šalyse ir yra ne tik fizinio ugdymo mokytoja, bet ir suaugusiųjų asmeninė trenerė. Mokytoja nuolat gilina ir plečia savo turimas žinias.

Laikosi nuostatos, kad fizinis aktyvumas turi būti maloni veikla ir ypatingai vaikams. Jos siekiams tikslas yra sudominti vaikus judėti žaidžiant bei išmokyti judėti teisingai. Mokytojos nuomone – sportas turi būti kasdienybė, gyvenimo būdas, rėžimas, o svarbiausia – sveikatos stiprinimas.

Plaukimo treneris Dominykas Spudvilas

Plaukimo treneris

Dominykas Spudvilas

Dominykas Spudvilas – plaukimo treneris ir mokytojas, turintis sporto edukologijos bei gamtos mokslų bakalauro laipsnius. Taip pat baigęs International Coaching Enrichment Certificate Program (ICECP) Delaware, Jungtinėse Amerikos Valstijose. Šiuo metu yra sukaupęs 7 metų pedagoginio darbo patirtį. Dominykas yra buvęs profesionalus sportininkas, plaukikas, Lietuvos plaukimo rinktinės narys, rekordininkas, daugartinis čiampionas ir prizininkas.

Laikosi nuostatos, kad plaukti turi mokėti visi, o geriausia išmokti kuo anksčiau.