5-10 klasės

250025538_431407688419662_3698967191154557223_n (1)

Tarptautinių programų vadovė (IBDP/IGCSE), karjeros konsultantė, IBDP/IGCSE egzaminuotoja

Marta Bobiatynska

Marta baigė Varšuvos universitetą ir įgijo Žemės mokslų daktaro laipsnį. Ji taip pat turi kvalifikuoto mokytojos statusą (QTS) Lenkijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Marta Tarptautinio bakalaureato programoje dirba nuo 2004 m. Savo karjerą pradėjo Tarptautinio bakalaureato mokykloje geografijos mokytoja ir ėjo Tarptautinio bakalaureato (IB) mokyklos vadovės ir Tarptautinio Bakalaureato programos koordinatorės pareigas. Per savo karjerą ji dirbo tarptautinėse mokyklose keliose šalyse, įskaitant: Lenkiją, Olandiją, Rusiją ir Armėniją. Be to, ji taip pat yra patyrusi Tarptautinio Bakalaureato mokymų vadovė ir egzaminuotoja. Marta sako: „Labai laukiu susitikimo su visais ir gyvenimo gražioje Lietuvoje, kurioje daug kartų lankiausi ir kuri man yra brangi dėl mano šeimos ryšių.”

Laikosi nuostatos, kad „verta būti sąžiningam, nors tai ne visada apsimoka. Apsimoka būti nesąžiningam, bet neverta“.

unnamed

Tarptautinio bakalaureato ir Kembridžo programų (IBDP, IGCSE) gamtos mokslų vadovaujanti mokytoja, mokinių projektų koordinatorė

Ash Ellis

Ash Ellis yra fizikos ir chemijos mokytoja, turinti Jungtinės Karalystės kvalifikuoto mokytojo statusą (angl. Qualified Teacher Status). Ash nuolatinį žinių siekimą ir norą gilinti pedagogines žinias įrodo ir du įgyti bakalauro laipsniai bei magistro laipsnis Vidurinio ugdymo ir Dalyko žinių gilinimo (Chemija) programoje, įgytą Plimuto universitete.  Mokytoja yra prestižinės Jungtinės Karalystės mokytojų chartijos narė, kuri ne vienam savo moksleiviui padėjo pasiekti išskirtinių ir pripažintų akademinių rezultatų. Ash Ellis prisijungė prie šios prestižinės grupės, studijuodama mokymosi mokslą (angl. Science of Learning). Šių studijų metu mokytojai tobulina ugdymo praktikas švietimo aplinkoje. Ash turi patirties mokant skirtingo amžiaus grupes įvairiomis temomis, įskaitant GCSE, IGCSE, A lygio chemiją, A lygio fiziką ir Kembridžo tarptautinės programos A lygio fiziką.

Laikosi nuostatos, kad naujos kartos ugdymu ir skatinimu mokytis reikia visą gyvenimą, savo darbu ji siekia paruošti moksleivius mums dar nežinomai ateičiai. Ash Ellis moto – „Niekas nevyksta, kol kažkas nejuda“, Albertas Einšteinas.

Created with GIMP

Tarptautinio bakalaureato programos kompiuterių mokslo ir Kembridžo pradinės ir pagrindinės programų informacinių technologijų mokytojas

Thierry Taberna

Thierry yra įgijęs informatikos bakalauro laipsnį Nanto universitete ir skaičiavimo magistro laipsnį Tulūzos universitete, Prancūzijoje. Pastaruosius šešerius metus jis dirbo kompiuterių mokslo ir dizaino vadovu, IB DP kompiuterių mokslų ir IGCSE IKT mokytoju Biškeko tarptautinėje mokykloje Kirgizijoje. Prieš tai jis dirbo programinės įrangos inžinieriumi ir programinės įrangos kūrėju įvairiose Prancūzijos įmonėse. Mokytojas labai veiksmingai įkvepia daugybę moksleivių tobulinti informatikos ir projektavimo įgūdžius bei veda juos mokymosi kelionės metu.

ELfoto-71-scaled-200x300

Pagrindinių klasių programos vadovas ir istorijos mokytojas

Gražvydas Kaškelis

Istorijos – etikos mokytojas, 2008 m. įgijęs istorijos bakalauro laipsnį. Aktyviai dalyvauja tarptautiniuose projektuose Olandijoje, Lenkijoje, Latvijoje. Domisi svietimo naujienomis, taiko naujausius mokymo metodus. Gražvydas dalyvavo standartizuotų mokinių pasiekimų vertinimo ir įsivertinimo įrankių bendrojo lavinimo mokykloms kūrimo procese, yra įvairiausių seminarų lektorius. Mokytojas domisi sportu, gamta, fotografija. Džiaugiasi turimas žinias, susijusias su pomėgiais, galintis perteikti jaunajai kartai. Aktyviai keliauja, yra suorganizavęs keliolika mokinių ekskursijų į užsienį, aplankant mokslo centrus ar įdomius istorinius objektus.

Laikosi nuostatos, jog vienas svarbiausių dalykų – sudominti mokinį mokomuoju dalyku, tada ir mokymasis tampa lengvesnis.

erudito licėjus gimnazija mokykla mokytoja lietuvių kalba pedagogas IB tarptautinis bakalaureatas international baccalaureate

Istorijos, Geografijos ir Globalaus požiūrio (angl. Global Perspectives) mokytoja

Grace Joplin Ferreira

Grace įgijo Klasikinių ir moderniųjų kalbų bakalauro laipsnį San Paulo universitete, Brazilijoje. Vokietijoje ji gilino žinias vaikų psichologijos srityje bei įgijo pedagogikos magistro laipsnį Rytų Suomijos universitete. 

Grace turi tarptautinės patirties ir yra dirbusi įvairiuose žemynuose nuo Pietų Amerikos iki Europos. Pietų Amerikoje ji dirbo mokytoja bei egzaminų kuratore įvairiose Brazilijos mokyklose bei ruošė vaikus stojamiesiems egzaminams į universitetus. Grace mokė 6-16 metų vaikus kalbų, menų, technologijų, STEAM ir dramos paslapčių Anglijoje, Suomijoje. Laisvalaikiu Grace patinka stebėti paukščius, plaukioti, šokti tango, lankytis muziejuose, meno parodose.

Laikosi nuostatos, kad kritinis mąstymas yra galingas įrankis, parodantis mokiniams kaip kritinį mąstymą galima pritaikyti savo gyvenime ir aplink supančiame pasaulyje. Ji tiki nepriklausomybės, formuojamųjų vertinimų ir tarpdalykinio mokymosi klasėje puoselėjimu. 

J. Makuskaite

Tarptautinio bakalaureato programos biologijos mokytoja

Jurgita Makuškaitė

Jurgita Vilniaus Universitete baigė Aplinkosaugos ir ekologijos magistro studijas. Ji tęsė mokslus Jungtinės Karalystės Middlesex Universitete, kur įgijo kvalifikuotos mokytojos statusą (QTS). Pastaruosius trejus metus Jurgita dėstė biologiją, chemiją ir fiziką GCSE lygiu vidurinėse Londono mokyklose, kur įgijo neįkainojamos patirties tarptautinėje švietimo sistemoje. Jurgita džiaugiasi ir didžiuojasi galimybe pasidalinti savo žiniomis ir meile gamtos mokslams su savo studentais. Ji yra įsitikinusi, kad švietimas yra raktas į sėkmę ir tobulesnio pasaulio kūrimą. Pozityvumas, atkaklumas ir atviras mąstymas yra vienos is svarbiausių ir reikalingiausių savybių, kad studentai butu pasiruošę šio amžiaus iššūkiams.

Laikosi nuostatos, kad mokytojai gali atidaryti duris, bet pro jas kiekvienas turi įeiti pats.

erudito licėjus gimnazija mokykla mokytoja lietuvių kalba pedagogas IB tarptautinis bakalaureatas international baccalaureate

Tarptautinio bakalaureato ir Kembridžo (IBDP/IGCSE) programų Biologijos mokytojas

Romnick Cajigal

Romnick įgijo Biologijos mokslų bakalauro laipsnį Filipinų universitete, Maniloje, ir pedagogo mokymų sertifikatą Filipinų Normal universitete. Dar besimokydamas mokykloje, jis pajuto aistrą gamtos mokslų dalykui bei moksliniams tyrimams ir jau labai jaunas turėjo galimybę susipažinti su vertingu mokslo ir technologijų indėliu, gerinant žmonių gyvenimą. Įgijęs mokslinių tyrimų patirties Filipinų branduolinių tyrimų institute, jis nusprendė pasirinkti mokytojo profesiją. Romnick Cajigal mokytoju dirba  jau daugiau nei 20 metų ir padeda savo studentams efektyviai įgyti žinių fizikos ir biologijos srityse. Jam teko mokyti vaikus tokiose šalyse kaip JAV, Indonezijoje, Vokietijoje, o dabar ir Lietuvoje. Kelionės ir darbas skirtingose šalyse padeda jam įgyvendinti siekį tapti pasaulio piliečiu.

Romnick laikosi nuostatos, kad efektyvus ugdymas yra darnaus ir pozityvaus šeimos bei mokyklos bendradarbiavimo rezultatas, ir kad kiekvienas mokinys yra unikali asmenybė, turinti įvairių poreikių. 

IMG_5105-scaled-200x300

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja

Inga Motiejūnienė

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja, turinti 24 metų pedagoginio darbo patirtį. 1997 m. baigė studijas Vilniaus pedagoginio universiteto Lituanistikos fakultete, o nuo 2001 m. Ingai suteikta vyresniosios mokytojos kvalifikacinė kategorija. Mokytoja yra PUPP vertintoja, ne kartą buvo išrinkta mokyklos tarybos pirmininke, vadovavo mokytojų metodinei grupei. Dalyvauja mokymo priemonių ir lietuvių kalbos vadovėlių vertinimo konsultacijose. Jau penkerius metus rengia užduotis lietuvių kalbos olimpiadoms tautinių mažumų mokyklų mokiniams. Inga dalyvavo ES projekte ,,Gyvasis skaitymas“, skirtame mokinių skaitymo gebėjimų tobulinimui. Projekto metu patobulino žinias apie greitąjį, įtraukųjį skaitymą, IKT ir virtualiosios ugdymosi aplinkos naudojimą, tekstų kūrimą IT priemonėmis. Dirbo ir žurnaliste ,,Žolynų“ žurnalo redakcijoje. Ingos ugdytiniai dalyvauja įvairiuose edukaciniuose konkursuose, olimpiadose, socialinėse akcijose, projektinėse veiklose. ,,Šiuolaikiniai vaikai smalsūs, jiems svarbu tyrinėti ir išmėginti. Tiriamoji veikla įtraukia, atskleidžia mokinių talentus, gebėjimus, mokymasis tampa įdomus, efektyvus. Savo mokiniams primenu, kad kalba žmogui atveria daug kelių ir galimybių“, – sako mokytoja. – I. Kantas rašė: ,,Lietuvių kalba yra labai svarbi ir tai yra raktas nuo visų pasaulio paslapčių“. “

Laikosi nuostatos, jog įdomus, prasmingas, inovatyvus mokymas(is) gali būti malonumas.

erudito licėjus gimnazija mokykla mokytoja lietuvių kalba pedagogas IB tarptautinis

Kembridžo (IGCSE) programos Matematikos mokytoja

Konul Jafarova

Matematikos mokytojo bakalauro laipsnį įgijo Kaukazo universitete, Baku (Azerbaidžane). Pabaigusi studijas, 4 metus ji dirbo matematikos mokytoja keliose tarptautinėse mokyklose Baku.

Išvykusi iš gimtosios šalies, Konul atvyko į Lietuvą, kur baigė Švietimo vadybos magistro studijas Vytauto Didžiojo universitete. Lietuvoje mokytoja dirbo Tarptautinio bakalaureato (IB) ir Kembridžo programų matematikos mokytoja vienoje Vilniaus mokykloje.

Laikosi nuostatos, kad jos vaidmuo nėra tik išmokyti vaikus matematikos, bet taip pat nuolat tobulinti savo mokymo būdus bei mokytis iš savo mokinių, kurie parodo galimus skirtingus problemų sprendimo būdus. 

Christo Steyn photo

Pagrindinių klasių matematikos ir anglų kalbos mokytojas

Christo Steyn

Christo įgijo verslo administravimo magistro laipsnį, išsilavinimo bakalauro laipsnį, aukštojo mokslo diplomą ir IV informacinių technologijų bei mokymo ir vertinimo sertifikatus. Jis turi aštuonerių metų direktoriaus, ketverių metų katedros vadovo ir daugiau nei dešimties metų praktinio ugdymo patirtį, mokant visų amžiaus grupių vaikus – pradedant pradinio ugdymo iki universiteto lygio. Christo patirties įgijo visame pasaulyje Pietų Afrikoje, Australijoje, Kinijoje, Portugalijoje, Rusijoje, Honkonge, Gruzijoje ir Ukrainoje! Jis yra įgijęs mokytojo kvalifikaciją Australijoje, Vokietijoje ir Jungtinėje Karalystėje.

Christo tiki holistiniu ugdymu, siekiant, kad mokymasis taptų savęs tobulėjimo procesu.

ELfoto-64-200x300

Matematikos mokytojas

Marius Zakarevicius

Matematikos mokytojas metodininkas, turintis 15 metų pedagoginio darbo patirtį. Įgijo matematikos mokytojo profesinę kvalifikaciją baigęs matematikos bakalauro studijas Vilniaus universitete. Savo veikloje nuolat ieško kaip tobulinti savo kvalifikaciją, įgyti naujos patirties, tad nevengia dalyvauti su ugdymo kokybės gerinimu susijusiuose projektuose. Mariui teko išbandyti jėgas dirbant autorių kolektyve ruošiant vadovėlį “Matematika Tau 12kl”, uždavinyną “Matematika tau 11kl”, leidinį “Matematikos užduotys 5kl.”. Yra dalyvavęs projektuose, kuriant interaktyvius mokomuosius objektus gimnazijoms, skaitmenines mokymo priemonės ir jų naudojimo metodiką. Marius domisi dinaminės matematikos programa Geogebra, yra įsitraukęs į Lietuvos Geogebra instituto veiklą, taip pat yra “Baltic & Nordic Geogebra Network” organizacinio komiteto narys.

Laikosi nuostatos, kad aš geras ir man sekasi, jūs geri ir jums sekasi.

249448358_1219353098587628_1306123744032244917_n

Matematikos mokytoja

Dalia Akopianienė

Mokytoja Dalia, turinti 12 metų pedagoginio darbo patirtį, baigė Vilniaus pedagoginį universitetą, įgijo ekonomikos bakalauro laipsnį ir mokytojo kvalifikaciją. Lietuvos edukologijos universitete baigė magistro studijas, baigė švietimo įstaigų vadybos ir administravimo studijų programą ir įgijo verslo ir vadybos magistro laipsnį. Mokytoja taip pat yra įgijusi ekonomikos vyresniosios mokytojos kvalifikacinę kategoriją. Vytauto Didžiojo universitete 1,5 metų studijavo matematikos mokomojo dalyko modulį. Pamokos metu mokytoja ieško metodų ir būdų sudominti mokinius dėstomu dalyku, skatina mokinių bendradarbiavimą, ugdo gebėjimus vertinti savo ir draugų darbus, būti savo draugų mokytojais, kūrybiškumą.

Laikosi nuostatos – „Discere ne cesses! (liet. Mokytis nepaliauk!)“

454489489

Matematikos ir informacinių technologijų mokytoja

Jolita Verseckaitė

Jolita matematikos ir informacinių technologijų moko nuo 2004 metų, tad jau yra sukaupusi solidžią pedagoginę patirtį.  Įgijo matematikos bakalauro laipsnį bei matematikos ir IT mokytojo specialybę Vilniaus pedagoginiame universitete. Jolitos veiklų ir interesų spektras išties įkvepiantis. Mokytoja dalyvauja įvairiuose Erasmus+ projektuose, mokosi ir veda pamokas pagal CLILL ir STEAM metodologijas, yra įsitraukusi į Vilniaus miesto mini FabLab veiklas. Jolita bendradarbiauja su įvairiomis organizacijomis: Lietuvos matematikos mokytojų asociacija, technologijų mokytojų asociacija, „Meškėnų laboratorija“, „Robotikos mokykla“ ir kt. O 2022 m. birželį „CodeAcademy“ kursuose Jolita įgijo HTML/CSS ir .NET programuotojos specialybę bei ketina šias žinias perduoti savo mokiniams formalių, neformalių ugdomųjų veiklų metu. Taip pat dalyvauja „Kultūros ambasadorių“ projekte, kuriame mokosi savo dalyko pamokose per reiškinių tyrinėjimą (Phenomen based learning) ir problemų sprendimą (Problems based learning) ugdyti mokinių kritinį mąstymą.

Laikosi nuostatos, kad po vieną mokomųjų dalykų – matematikos, chemijos ar fizikos – aplinkiniame pasaulyje nėra, todėl turime visame kame įžvelgti jų sintezę. Svarbiausia pamokose atrasti, tyrinėti, kelti klausimus ir mokytis argumentuotai į tuos klausimus atsakyti.

SONY DSC

Tarptautinio bakalaureato ir Kembridžo (IBDP/IGCSE) programų anglų kalbos mokytojas

Jens Vandevyvere

Jens kilęs iš Belgijos, 2011 metais persikėlė į Ispaniją, kur atrado savo aistrą kalbų mokymuisi ir mokymui. Jis studijavo anglų kalbą Nuotolinio ugdymo Ispanijos valstybiniame universitete (UNED) bei įgijo mokymo sertifikatą Granados universitete. Jens labai patinka mokyti kitus užsienio kalbų, todėl jis džiaugiasi galėdamas dirbti ir gyventi tarptautinėje aplinkoje bei skatinti mokinius augti ir tobulėti. Laisvalaikiu Jens mėgsta skaityti, stebėti aplinką ir užsiimti įvairiomis sporto šakomis, diskutuoti politiniais klausimais bei leisti laiką su draugais.

Laikosi nuostatos, kad visuomet yra svarbu gerbti kitus žmones ir kultūrą aplink mus bei mokytis kaip elgtis atsakingai šiandieniniame pasaulyje.

234201482

Anglų kalbos mokytoja

Indrė Douglas

Indrė gimė ir užaugo Lietuvoje. Istorijos ir klasikinės literatūros bakalauro laipsnį įgijo Lidso Universitete, Didžiojoje Britanijoje. Studijų metu ji skaitė, analizavo ir interpretavo įvairių tipų anglų, senovės graikų ir romėnų tekstus. Prieš pat universiteto baigimą, ji parašė akademinį darbą apie ankstyvuosius viduramžių laikus, o tai buvo puiki patirtis ir praktika įtvirtinant savo žinias. Po studijų Indrė dirbo vertėja Didžiojoje Britanijoje ir netgi gavo galimybę prisidėti prie start-up‘o, kur ji mokė žmones individualiai bei komandose. Ši patirtis leido Indrei išmokti kaip efektyviai ir patraukliai perduoti žinias. Galiausiai ji nusprendė tęsti savo mokytojo karjerą ir pradėti dirbti kaip anglų kalbos mokytoja. Ši profesija buvo Indrės gyvenimo svajonė, todėl dabar ji labai laiminga. Šiuo metu Indrė gilina savo literatūros, kalbos ir istorijos žinias ir mokosi Klasikinių studijų magistrantūros programoje, Vilniaus Universitete. Ją domi menai, literatūra bei istorija. Indrė nėra abejinga aplinkosaugos problemoms ir žmogaus teisių pažeidimams, todėl bando savanoriauti įvairiose organizacijoje kada tik gali.

Indrė tiki, kad tik per gerumą ir supratingumą mūsų pasaulis taps geresne vieta gyventi.

DSC_6059

Anglų kalbos mokytojas

Joel Mowdy

Joel Mowdy baigė Hofstra universitetą ir įgijo anglų literatūros bakalauro laipsnį. Jis taip pat yra baigęs grožinės literatūros magistro studijas Mičigano universitete. Joel  turi daugiau nei penkiolikos metų patirtį dėstant anglų kalbą ir literatūrą, taip pat kitus humanitarinius dalykus tarptautinėse mokyklose trijuose žemynuose.

Laikosi nuostatos, kad rašymas yra jo aistra ir jis stengiasi perteikti gerus rašymo įpročius, kurių jo mokiniai turi sėkmingai mokytis visą gyvenimą.

cae photo profil1 (2)

Prancūzų kalbos mokytoja

Chloé Boyaval

Prancūzų kalbos mokytoja, turinti DAEFLE (prancūzų kalbos kaip užsienio kalbos mokymo profesinį diplomą) ir istorijos magistro laipsnį, kurį įgijo Université de Caen Normandie, Prancūzijoje. Mokytoja taip pat turėjo puikią galimybę dalyvauti mainų programose Erasmus+ Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje. Mokytoja gyveno ir dirbo keliose pasaulio šalyse – Jungtinėje Karalystėje, Japonijoje, Šveicarijoje, Etiopijoje. Chloe visada mielai dalijasi savo kultūra ir kalba su studentais iš viso pasaulio bei mokosi iš jų. Ji siekia, kad prancūzų kalbos mokymasis turi būti smagus. Mokiniai turi būti judėjime, bendrauti, dalintis savo patirtimi. Kiekvienas turi balsą, turi juo naudotis ir būti išgirstas. Kiekvienas yra svarbus ir ji naudoja prancūzų kalbą, kad paskatintų moksleivius patikėti savimi.

Laikosi nuostatos, kad mokytojai turi leisti ir padėti mokiniams išreikšti save. Nuo to pamoka bus turtingesnė, o mokiniai labiau pasitikintys savimi.

ELfoto-53-200x300

Fizikos mokytoja – metodininkė

Aida Griškienė

Fizikos mokytoja yra atvira naujovėms, nuolat tobulėjanti tiek dalykinėje, tiek pedagoginėje srityje bei skatinanti mokinius stebėti ir tyrinėti gamtą. Aida turi net 24 metų fizikos mokymo mokykloje patirtį,  1995 m. baigė Vilniaus pedagoginį universitetą ir įgijo fizikos ir astronomijos mokytojos kvalifikaciją, o 1996 m. baigė Vilniaus pedagoginio universiteto magistrantūros studijas bei įgijo gamtos mokslų magistro laipsnį ir gimnazijos fizikos – astronomijos mokytojo kvalifikaciją. Mokytoja yra metodinio straipsnio „Spreadsheet‘s Scope of Application in School Physics“ bendraautorė. Straipsnis publikuotas 2-osios tarptautinės konferencijos „Informatika mokykloje: raida ir perspektyvos“ rinktinių straipsnių leidinyje „Information technologies at school“ (2006 m.). 2015 m. stažavosi CERN – Europos branduolinių tyrimų organizacijoje (Prancūzija, Šveicarija). Parengė metodinę medžiagą „Atomo sandaros ir elementariųjų dalelių tyrimo istorija“, kurią galima rasti Nacionalinės švietimo agentūros (buvęs UPC) veikloje „Ugdymo SODAS“. Aida noriai dalijasi patirtimi, skaito pranešimus LFMA (Lietuvos fizikos mokytojų asociacija) konferencijose. Yra šios asociacijos narė ir LFMA Vilniaus skyriaus valdybos narė. Išleidusi keturias moksleivių laidas, palaikanti ryšį su buvusiais mokiniais ir net jų tėvais.

ELfoto-54-scaled-200x300

Chemijos mokytoja – metodininkė

Kristina Žekonytė

Kristina savo mokiniams yra pasiryžusi parodyti ne vien sunkiąją ir tiksliąją chemijos, gamtos mokslų pusę, bet ir padėti suvokti, kaip nuostabu žinoti, kas vyksta žmogaus organizme, gamtoje, technologiniuose procesuose. Įgijus gamtos mokslų bakalauro bei chemijos magistro laipsnius, Kristinai 2004 m. suteikta vyresniosios mokytojos kvalifikacinė kategorija. Nuo 2012 metų dalyvauja Valstybinio chemijos egzamino darbų vertinime, o nuo 2017 metų Kristina yra vyresnioji vertintoja. Sėkmingai rengia mokinius chemijos olimpiadai. Mokytoja didžiuojasi 2018 m. gavusi VU chemijos ir geomokslų fakulteto padėkos raštą už mokinių sudominimą chemijos mokslu ir puikų mokinių paruošimą studijoms Vilniaus Universitete. Kristina dalyvauja ir atstovauja Lietuvos chemijos mokytojus Pabaltijo chemijos mokytojų organizuojamuose seminaruose Latvijoje, Estijoje ir Lietuvoje.

Laikosi nuostatos, kad vienintelis būdas būti tikrai laimingam – dirbti tai, kas labiausiai patinka ir mėgautis tuo, ką darai.

1564654652

Geografijos mokytoja

Gintarė Klimienė

Užaugusi Vokietijoje, studijavusi Australijoje ir gyvenusi Kanadoje, Gintarė geografiją pamilo matydama nuolat besikeičiantį, bet nenumaldomai gyvą Žemės veidą. Ilgametė tarptautinė patirtis ją ne tik užaugino globalia piliete, bet ir nukreipė globalių problemų link, iš kurių didžiausią aistrą jaučia klimato kaitos nagrinėjimui. Baigusi hidrometeorologijos magistro studijas Vilniaus universitete, Gintarė toliau eina klimato teisingumo keliu būdama jaunąja klimato ambasadore tarptautiniame “Climate GameON” projekte. Pasak jos, klimato kaita, kaip didžiausias visuomenės iššūkis, mus moko ieškoti balanso tarp savo poreikių ir gamtos pajėgumų. Tvarų gyvenimo būdą Gintarė integruoja į savo dėstomas temas, tad jos pamokos – aktualijų ir įkvėpimo kupinos akimirkos aiškinantis  kasdienius planetos iššūkius, ieškant paprastų, kasdienių sprendimų individualiame lygmenyje. 

Laikosi nuostatos, kad geografija yra universaliausias įrankis, padedantis pasaulio platybėse atrasti save, pamesti stereotipus ir atverti duris į beribes kiekvieno jauno žmogaus galimybes išpildyti savo potencialą.

4948949

Informacinių ir šiuolaikinių technologijų mokytoja

Jūratė Valatkevičienė

Informacinių bei šiuolaikinių technologijų mokytoja, turinti per 20 metų pedagoginio darbo patirtį, įgijusi matematikos bakalauro bei matematikos ir informatikos magistrantūros laipsnius tuometiniame Vilniaus pedagoginiame universitete. Jūratė yra Logo entuziastė, viena iš Logo konkurso – olimpiados bei informatikos ir informatinio mąstymo konkurso „Bebras“ pradininkių Lietuvoje. Jūratė yra daugelio vadovėlių bendraautorė.

Laikosi nuostatos, kad mokytojo darbas yra parodyti mokiniui kelius bei galimybes, palaikyti ir drąsinti žengiant pirmuosius žingsnius.

asta-baukute-82633947

Etikos ir teatro mokytoja

Asta Baukutė

Baigusi Lietuvos muzikos ir teatro akademiją,  dramos aktoriaus bakalauro ir teatro magistrantūros studijas, Asta yra sukaupusi ypatingai didelę ir reikšmingą patirtį teatre, televizijoje, kine, švietime. Asta turi ilgametę pedagoginę patirtį dirbant su įvairaus amžiaus vaikais mokyklose, vadovaujant teatro būreliams bei studijoms, taip pat kūrybiškumo, teatro stovykloms. Keturių vaikų mama nuolatos siekia įkvėpti jaunąją kartą būti savimi per nuolatines savęs paieškas, diskutuoja apie tolerancijos principus bei esmę. Asta moko vaikus bendravimo, viešo kalbėjimo, emocijų pažinimo ir raiškos, bendradarbiavimo, reflektavimo įgūdžių, kurie yra ypatingai reikšmingi mokinių dvasiniam, emociniam ir intelektiniam vystymuisi.

Laikosi nuostatos, kad tik nebijodamas rizikuoti ir nugalėdamas visas baimes gali kurti ir būti savimi.

Frank Van Lieshout

Fizinio lavinimo mokytojas

Frank van Lieshout

Fizinio lavinimo ir sveikatingumo mokytojas Frank van Lieshout yra kilęs iš Olandijos. Nuo pat vaikystės jam patiko sportas ir laiko leidimas gamtoje. Universitete įgijo kūno kultūros išsilavinimą bei  sporto pedagogo kvalifikaciją. Per 10 metų patirtį jis dirbo sporto klubuose,įvairiose mokyklose, pradedant tradicinėmis mokyklomis, baigiant lauko bei mokyklomis, skirtomis specialiųjų poreikių vaikams. Mokytojas turi patirties ugdant vaikus nuo 4 iki 21 metų. Mokytojui Frank patinka bėgimas, bėgimas taku ir bėgimas su kliūtimis. Jis yra dalyvavęs Europos ir pasaulio čempionatuose. Be mokymo mokykloje, jis taip pat moko suaugusiuosius aktyvaus gyvenimo būdo sporto bendruomenėje, kurią jis įkūrė Vilniuje („Sportive locals“). Jo, kaip kūno kultūros mokytojo, vizija yra padėti vaikams rasti džiaugsmą sportuojant, supažindinant vaikus su kuo įvairesnėmis sporto šakomis, įskaitant naujas tendencijas ir netradicines sporto šakas. Mokytojas mano, kad sėkmės pagrindas yra laimė ir teigiama energija. 

Laikosi nuostatos, kad „aistra yra energija. Pajuskite jėgą, atsirandančią sutelkiant dėmesį į tai, kas jums labiausiai patinka.“

IMG_20201016_125124-200x300

Tikybos mokytojas

Julius Mališauskas

Tikybos mokytojas, 2002 metais baigęs Vilniaus pedagoginį universitetą ir įgijęs Religijų mokslų bakalaurą. Sėkmingai pradėjęs dirbti mokytoju Julius toliau tobulino savo žinias ir 2011 metais įgijo Vyresniojo mokytojo kvalifikacinę kategoriją.  Šiuo metu Julius yra Mikalojaus, Visų Šventųjų, parapijos mokytojų metodinės grupės narys ir Šv. Teresės parapijos mokytojų metodinės grupės pirmininkas. Tiki, kad gyvenimo prasmės paieškos būdingos kiekvienam ir visi ieško to, kas pripildo. Pamokose jam svarbiausia atrasti ryšį su mokiniu, kad mokinys pamokoje jaustųsi saugus, būtų atviras ir kritiškas.

Laikosi nuostatos, kad ir ką tik darytumėte, darykite iš širdies.

Violeta Serbintienė

Muzikos mokytoja

Violeta Serbintienė

Violeta Serbintienė – muzikos mokytoja metodininkė, turinti 32 metų darbo patirtį priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo programose. Mokytoja įgijo choro vadovės ir muzikos mokytojos kvalifikaciją Klaipėdos universitete. Būdama teatro, šokio ir muzikos mylėtoja, mokytoja Violeta šias meno šakas sujungė į miuziklo žanrą. Mokytojos sukurti miuziklai „Prašau, mylėkit mano Lietuvą“, „Tavo Ana“, „Žaidžiame meilę pagal Šekspyrą“ ir kt. buvo pastebėti ir įvertinti respublikiniuose teatro konkursuose, rodyti LR Seime, Prezidentūroje, Trakų pilyje, Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje ir kitose Lietuvos scenose. Mokytoja aktyvi ir tarptautiniuose projektuose – Erasmus+ programos projekte „Life on stage“ mokytojos ir mokinių sukurti gatvės performansai buvo rodomi Madrido aikštėse, Ispanijoje. Mokytoja Violeta taip pat kuria skaitmeninį ugdymo turinį – el. pamokas, kuriomis naudojasi Lietuvos muzikos mokytojai.

Laikosi nuostatos, kad tikėjimas vaiko galimybėmis, abipusė pagarba ir abipusis pareigingumas, drąsa būti savimi, kūrybiškumas – tiesiausias kelias į mokymosi sėkmę.

Dovaldė

Muzikos mokytoja

Dovaldė Ulčinaitė

VDU muzikos akademijoje baigusi atlikimo meną – džiazo vokalą, mokytoja Dovaldė trejus metus dirba vokalo, pianino ir muzikos mokytoja. Yra baigusi VŠĮ „Jazz Academy“ kompoziciją. Mokydama įvairaus amžiaus mokinius, mokytoja iš jų semiasi kasdienio pozityvumo ir juo dalijasi su aplinkiniais. Taip pat Dovaldė yra kelių populiarių muzikinių TV šou dalyvė, pritariančioji vokalistė. Scenos drąsa ir puikūs bendravimo įgūdžiai įgyti koncertuojant, Dovaldei leidžia visapusiškai ugdyti mokinius. Pamokų metu mokytoja siekia, jog kiekvienas vaikas įveiktų savo baimes, perliptų vidinius barjerus ir išlaisvintų save įvairiausiomis prasmėmis.

Laikosi nuostatos, jog kiekvienas vaikas turi begalinį troškimą veikti, o mokytojas turi padėti jį išlaisvinti.

Inga Fontez

Dailės ir technologijų mokytoja

Inga Fontez (scenos vardas Sakurako)

Inga po 20 m. praleistų Amsterdame, 2017 m. grįžo į Vilnių ir šalia kūrybos, pradėjo dėstyti Lietuvos Muzikos ir teatro akademijoje ir įgijo pedagogo kvalifikaciją Vilniaus Universitete. Gerrit Rietveld Meno akademijoje Amsterdame ji studijavo konceptualų meną, o išraiškos formos ieškojo išbandydama įvairias disciplinas: piešimą, tapybą, fotografiją, skulptūrą, instaliacijas, video ir pasirodymus. Galiausia savo braižą atrado kurdama daugiausia įvirtintas instaliacijas bei intervencinio pobūdžio pasirodymus. Baigusi akademiją, ji taip pat mokėsi tradicinių kovos menų, arbatos ceremonijos, sumi-e, tradicinio teatro Noh ir avantgardinio šokio Butoh su įvairiais meistrais Japonijoje. Žinoma kaip Sakurako, ji kuria pasirodymus balansuojančius tarp pasirodymo meno, šokio ir teatro. Jos darbų pristatymo geografija labai plati nuo Paryžiaus iki Tokijaus, kūryba buvo pristatyta prestižinėse galerijose, bei netradicinėse erdvėse, taip pat žinomiausiose teatro scenose ir festivaliuose. Tapus mama, Inga sutelkia savo dėmesį į pedagoginę veiklą, antrindama J. Dewey minčiai, kad ugdymas yra vienintelė socialinės pažangos ir reformos būdas.

Mokytoja rezonuoja su posthumanistinio ugdymo paradigma ir skatina įvairiapusį ugdytinių kūrybiškumą dekoduodama J. Beuys teiginį, jog kiekvienas yra menininkas.