5-10 klasės
Tarptautinių programų vadovė (IBDP/IGCSE), karjeros konsultantė, IBDP/IGCSE egzaminuotoja
Marta Bobiatynska
Marta baigė Varšuvos universitetą ir įgijo Žemės mokslų daktaro laipsnį. Ji taip pat turi kvalifikuoto mokytojos statusą (QTS) Lenkijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Marta Tarptautinio bakalaureato programoje dirba nuo 2004 m. Savo karjerą pradėjo Tarptautinio bakalaureato mokykloje geografijos mokytoja ir ėjo Tarptautinio bakalaureato (IB) mokyklos vadovės ir Tarptautinio Bakalaureato programos koordinatorės pareigas. Per savo karjerą ji dirbo tarptautinėse mokyklose keliose šalyse, įskaitant: Lenkiją, Olandiją, Rusiją ir Armėniją. Be to, ji taip pat yra patyrusi Tarptautinio Bakalaureato mokymų vadovė ir egzaminuotoja. Marta sako: „Labai laukiu susitikimo su visais ir gyvenimo gražioje Lietuvoje, kurioje daug kartų lankiausi ir kuri man yra brangi dėl mano šeimos ryšių.”
Laikosi nuostatos, kad „verta būti sąžiningam, nors tai ne visada apsimoka. Apsimoka būti nesąžiningam, bet neverta“.
Tarptautinio bakalaureato ir Kembridžo programų (IBDP, IGCSE) gamtos mokslų vadovaujanti mokytoja, mokinių projektų koordinatorė
Ash Ellis
Ash Ellis yra fizikos ir chemijos mokytoja, turinti Jungtinės Karalystės kvalifikuoto mokytojo statusą (angl. Qualified Teacher Status). Ash nuolatinį žinių siekimą ir norą gilinti pedagogines žinias įrodo ir du įgyti bakalauro laipsniai bei magistro laipsnis Vidurinio ugdymo ir Dalyko žinių gilinimo (Chemija) programoje, įgytą Plimuto universitete. Mokytoja yra prestižinės Jungtinės Karalystės mokytojų chartijos narė, kuri ne vienam savo moksleiviui padėjo pasiekti išskirtinių ir pripažintų akademinių rezultatų. Ash Ellis prisijungė prie šios prestižinės grupės, studijuodama mokymosi mokslą (angl. Science of Learning). Šių studijų metu mokytojai tobulina ugdymo praktikas švietimo aplinkoje. Ash turi patirties mokant skirtingo amžiaus grupes įvairiomis temomis, įskaitant GCSE, IGCSE, A lygio chemiją, A lygio fiziką ir Kembridžo tarptautinės programos A lygio fiziką.
Laikosi nuostatos, kad naujos kartos ugdymu ir skatinimu mokytis reikia visą gyvenimą, savo darbu ji siekia paruošti moksleivius mums dar nežinomai ateičiai. Ash Ellis moto – „Niekas nevyksta, kol kažkas nejuda“, Albertas Einšteinas.
Pagrindinių klasių programos vadovas ir istorijos mokytojas
Gražvydas Kaškelis
Istorijos – etikos mokytojas, 2008 m. įgijęs istorijos bakalauro laipsnį. Aktyviai dalyvauja tarptautiniuose projektuose Olandijoje, Lenkijoje, Latvijoje. Domisi svietimo naujienomis, taiko naujausius mokymo metodus. Gražvydas dalyvavo standartizuotų mokinių pasiekimų vertinimo ir įsivertinimo įrankių bendrojo lavinimo mokykloms kūrimo procese, yra įvairiausių seminarų lektorius. Mokytojas domisi sportu, gamta, fotografija. Džiaugiasi turimas žinias, susijusias su pomėgiais, galintis perteikti jaunajai kartai. Aktyviai keliauja, yra suorganizavęs keliolika mokinių ekskursijų į užsienį, aplankant mokslo centrus ar įdomius istorinius objektus.
Laikosi nuostatos, jog vienas svarbiausių dalykų – sudominti mokinį mokomuoju dalyku, tada ir mokymasis tampa lengvesnis.
Tarptautinio bakalaureato programos biologijos mokytoja
Jurgita Makuškaitė
Jurgita Vilniaus Universitete baigė Aplinkosaugos ir ekologijos magistro studijas. Ji tęsė mokslus Jungtinės Karalystės Middlesex Universitete, kur įgijo kvalifikuotos mokytojos statusą (QTS). Pastaruosius trejus metus Jurgita dėstė biologiją, chemiją ir fiziką GCSE lygiu vidurinėse Londono mokyklose, kur įgijo neįkainojamos patirties tarptautinėje švietimo sistemoje. Jurgita džiaugiasi ir didžiuojasi galimybe pasidalinti savo žiniomis ir meile gamtos mokslams su savo studentais. Ji yra įsitikinusi, kad švietimas yra raktas į sėkmę ir tobulesnio pasaulio kūrimą. Pozityvumas, atkaklumas ir atviras mąstymas yra vienos is svarbiausių ir reikalingiausių savybių, kad studentai butu pasiruošę šio amžiaus iššūkiams.
Laikosi nuostatos, kad mokytojai gali atidaryti duris, bet pro jas kiekvienas turi įeiti pats.
Tarptautinio bakalaureato verslo ir vadybos, ekonomikos ir žinių teorijos mokytojas, karjeros konsultantas ir verslumo programos komandos vadovas
Christo Steyn
Christo įgijo verslo administravimo magistro laipsnį, išsilavinimo bakalauro laipsnį, aukštojo mokslo diplomą ir IV informacinių technologijų bei mokymo ir vertinimo sertifikatus. Jis turi aštuonerių metų direktoriaus, ketverių metų katedros vadovo ir daugiau nei dešimties metų praktinio ugdymo patirtį, mokant visų amžiaus grupių vaikus – pradedant pradinio ugdymo iki universiteto lygio. Christo patirties įgijo visame pasaulyje Pietų Afrikoje, Australijoje, Kinijoje, Portugalijoje, Rusijoje, Honkonge, Gruzijoje ir Ukrainoje! Jis yra įgijęs mokytojo kvalifikaciją Australijoje, Vokietijoje ir Jungtinėje Karalystėje.
Christo tiki holistiniu ugdymu, siekiant, kad mokymasis taptų savęs tobulėjimo procesu.
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja
Roberta Poškaitė
Mokytoja Roberta 2016 m. Vilniaus universitete įgijo lietuvių filologijos bakalauro laipsnį bei pedagogikos kvalifikaciją, vėliau ir edukologijos (švietimo politikos krypties) magistro laipsnį ir jau šeštus dirba lietuvių kalbos mokytoja. Roberta yra dalyvavusi gabių vaikų ugdymo priemonių programoje ,,Specialiųjų modulių aukštesniųjų gebėjimų turintiems vaikams taikymo pamokoje ypatumai” bei kitose šiuolaikinių mokymo metodų taikymo programose. Ugdymo procese Robertai svarbus asmeninis ryšys su kiekvienu mokiniu, jo pažinimas ir palydėjimas, o lietuvių kalbos ir literatūros subtilybes atskleidžia siedama jas su kasdieniu mokinių gyvenimu. Roberta pati nuolat siekia tobulėti, mokytis, domisi psichologija, menu, literatūra, teatru, pati neįsivaizduoja savo gyvenimo be tapybos ir judėjimo.
Laikosi nuostatos, kad kiekviena patirtis ir kiekvienas žmogus yra dovana.
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja
Magdalena Protaitė
Magdalena yra baigusi lietuvių filologijos bakalaurą bei literatūros antropologijos ir kultūros magistrą Vilniaus universitete, o šiuo metu studijuoja mokyklos pedagogiką tame pačiame universitete. Giminėje gausu lituanistų – Magdalena atstovauja trečiąją jų kartą. Užaugusi Kaune ne sykį buvo miesto olimpiadų prizininkė bei respublikinių konkursų dalyvė ir laureatė. Turinti individualaus papildomo mokymo patirties – kelerių metų su vyresniojo amžiaus mokiniais darbo praktiką, ruošiant PUPP, VBE ir stojamiesiems į įvairias gimnazijas.
Laikosi nuostatos, kad mokiniui svarbiausia pagarba ir pasitikėjimas, juntami iš mokytojo, o mokytojui – gebėti apie sudėtingiausius dalykus kalbėti paprastai ir neprarasti humoro jausmo. Norėtų paruošti bent vieną mokinį dalyko olimpiadai, o kitus sudominti literatūra ne kaip prievole, o pasaulio, istorijos ir savęs pažinimo būdu.
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja
Vida Grigaliūnaitė
Vyr. mokytoja Vida Grigaliūnaitė baigė lietuvių kalbos ir filologijos studijas Vilniaus Universitete. Baigusi studijas dirbo Kultūros mokykloje, o pastaruosius 30 metų Vida moko vaikus Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje. Dirbdama šioje įstaigoje, mokytoja „prisijaukino“ muziką, šokį, dailę. Ji įsitikinusi, kad mokytojos darbas yra ypatingas, reikalaujantis būti ir psichologu, ir filosofu ir oratoriumi, ir kūrėju.
Per pastaruosius metus mokytoja suredagavo virš 10 verslo knygų. Laisvalaikiu lanko koncertus, teatrus. Ypač mėgsta keliauti.
Laikosi nuostatos, kad vertinga knyga formuoja žmogų – visa kita padaro gyvenimas.
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja
Agnė Andreliūnaitė
Agnė Andreliūnaitė yra trečio kurso Vytauto Didžiojo universiteto studentė, kuri šiuo metu studijuoja lietuvių kalbos ir literatūros pedagogiką. Universitete ji pasižymi puikiais rezultatais, noru kuo daugiau sužinoti. Agnė nusprendė studijuoti lietuvių kalbos ir literatūros pedagogiką, kadangi turėjo nuostabią lietuvių kalbos mokytoją, kuri tapo jos autoritetu. Užaugusi Telšiuose ne kartą dalyvavo Meninio skaitymo konkursuose ir užimdavo prizines vietas. Ji turi individualaus papildomo mokymo patirties su 2–8 klasių moksleiviais, kuriems padeda užpildyti spragas ir susidraugauti su lietuvių kalba.
Laikosi nuostatos, kad reikia tapti moksleivių drauge, sukurti jaukią mokymosi aplinką, jog mokiniai jaustųsi gerai ir turėtų kuo daugiau motyvacijos mokytis.
Matematikos programos vadovas, Tarptautinio baccalaureate (IBDP) programos matematikos ir TOK mokytojas
Kevin Morice
Kevinas yra kilęs iš Airijos ir visada mėgo iššūkius. Baigęs statistikos studijas Prancūzijoje ir informatikos mokslus Vokietijoje, jis nusprendė tapti mokytoju, kad tyrinėtų pasaulį kartu su savo aistra: skaičiai buvo sukurti tam, kad padėtų geriau suprasti mūsų gyvenimą. Laisvalaikiu jis mėgsta jodinėti žirgais, kas padeda puikiai derinti formą su funkcija, taip pat užsiima kai kuriomis kitomis nesaugiomis sporto šakomis. Padirbėjęs Austrijoje, Mongolijoje ir Kirgizijoje, 2022 m. rugpjūčio mėn. jis prisijungė prie tarptautinės Erudito bendruomenės, kad įgytų naujos patirties.
Kevinas laikosi nuostatos, kad kai gyvenime užsidaro vienos durys, visada atsiveria kitos. Svarbu ieškoti naujų durų, o ne sutelkti dėmesį į senas.
Kembridžo (IGCSE) programos Matematikos mokytoja
Konul Jafarova
Matematikos mokytojo bakalauro laipsnį įgijo Kaukazo universitete, Baku (Azerbaidžane). Pabaigusi studijas, 4 metus ji dirbo matematikos mokytoja keliose tarptautinėse mokyklose Baku.
Išvykusi iš gimtosios šalies, Konul atvyko į Lietuvą, kur baigė Švietimo vadybos magistro studijas Vytauto Didžiojo universitete. Lietuvoje mokytoja dirbo Tarptautinio bakalaureato (IB) ir Kembridžo programų matematikos mokytoja vienoje Vilniaus mokykloje.
Laikosi nuostatos, kad jos vaidmuo nėra tik išmokyti vaikus matematikos, bet taip pat nuolat tobulinti savo mokymo būdus bei mokytis iš savo mokinių, kurie parodo galimus skirtingus problemų sprendimo būdus.
Matematikos mokytojas
Marius Zakarevicius
Matematikos mokytojas metodininkas, turintis 15 metų pedagoginio darbo patirtį. Įgijo matematikos mokytojo profesinę kvalifikaciją baigęs matematikos bakalauro studijas Vilniaus universitete. Savo veikloje nuolat ieško kaip tobulinti savo kvalifikaciją, įgyti naujos patirties, tad nevengia dalyvauti su ugdymo kokybės gerinimu susijusiuose projektuose. Mariui teko išbandyti jėgas dirbant autorių kolektyve ruošiant vadovėlį “Matematika Tau 12kl”, uždavinyną “Matematika tau 11kl”, leidinį “Matematikos užduotys 5kl.”. Yra dalyvavęs projektuose, kuriant interaktyvius mokomuosius objektus gimnazijoms, skaitmenines mokymo priemonės ir jų naudojimo metodiką. Marius domisi dinaminės matematikos programa Geogebra, yra įsitraukęs į Lietuvos Geogebra instituto veiklą, taip pat yra “Baltic & Nordic Geogebra Network” organizacinio komiteto narys.
Laikosi nuostatos, kad aš geras ir man sekasi, jūs geri ir jums sekasi.
Matematikos mokytoja
Dalia Akopianienė
Mokytoja Dalia, turinti 12 metų pedagoginio darbo patirtį, baigė Vilniaus pedagoginį universitetą, įgijo ekonomikos bakalauro laipsnį ir mokytojo kvalifikaciją. Lietuvos edukologijos universitete baigė magistro studijas, baigė švietimo įstaigų vadybos ir administravimo studijų programą ir įgijo verslo ir vadybos magistro laipsnį. Mokytoja taip pat yra įgijusi ekonomikos vyresniosios mokytojos kvalifikacinę kategoriją. Vytauto Didžiojo universitete 1,5 metų studijavo matematikos mokomojo dalyko modulį. Pamokos metu mokytoja ieško metodų ir būdų sudominti mokinius dėstomu dalyku, skatina mokinių bendradarbiavimą, ugdo gebėjimus vertinti savo ir draugų darbus, būti savo draugų mokytojais, kūrybiškumą.
Laikosi nuostatos – „Discere ne cesses! (liet. Mokytis nepaliauk!)“
Matematikos ir informacinių technologijų mokytoja
Jolita Verseckaitė
Jolita matematikos ir informacinių technologijų moko nuo 2004 metų, tad jau yra sukaupusi solidžią pedagoginę patirtį. Įgijo matematikos bakalauro laipsnį bei matematikos ir IT mokytojo specialybę Vilniaus pedagoginiame universitete. Jolitos veiklų ir interesų spektras išties įkvepiantis. Mokytoja dalyvauja įvairiuose Erasmus+ projektuose, mokosi ir veda pamokas pagal CLILL ir STEAM metodologijas, yra įsitraukusi į Vilniaus miesto mini FabLab veiklas. Jolita bendradarbiauja su įvairiomis organizacijomis: Lietuvos matematikos mokytojų asociacija, technologijų mokytojų asociacija, „Meškėnų laboratorija“, „Robotikos mokykla“ ir kt. O 2022 m. birželį „CodeAcademy“ kursuose Jolita įgijo HTML/CSS ir .NET programuotojos specialybę bei ketina šias žinias perduoti savo mokiniams formalių, neformalių ugdomųjų veiklų metu. Taip pat dalyvauja „Kultūros ambasadorių“ projekte, kuriame mokosi savo dalyko pamokose per reiškinių tyrinėjimą (Phenomen based learning) ir problemų sprendimą (Problems based learning) ugdyti mokinių kritinį mąstymą.
Laikosi nuostatos, kad po vieną mokomųjų dalykų – matematikos, chemijos ar fizikos – aplinkiniame pasaulyje nėra, todėl turime visame kame įžvelgti jų sintezę. Svarbiausia pamokose atrasti, tyrinėti, kelti klausimus ir mokytis argumentuotai į tuos klausimus atsakyti.
Tarptautinio bakalaureato ir Kembridžo (IBDP/IGCSE) programų anglų kalbos mokytojas
Jens Vandevyvere
Jens kilęs iš Belgijos, 2011 metais persikėlė į Ispaniją, kur atrado savo aistrą kalbų mokymuisi ir mokymui. Jis studijavo anglų kalbą Nuotolinio ugdymo Ispanijos valstybiniame universitete (UNED) bei įgijo mokymo sertifikatą Granados universitete. Jens labai patinka mokyti kitus užsienio kalbų, todėl jis džiaugiasi galėdamas dirbti ir gyventi tarptautinėje aplinkoje bei skatinti mokinius augti ir tobulėti. Laisvalaikiu Jens mėgsta skaityti, stebėti aplinką ir užsiimti įvairiomis sporto šakomis, diskutuoti politiniais klausimais bei leisti laiką su draugais.
Laikosi nuostatos, kad visuomet yra svarbu gerbti kitus žmones ir kultūrą aplink mus bei mokytis kaip elgtis atsakingai šiandieniniame pasaulyje.
Kembridžo ir Tarptautinio bakalaureato(IBDP) programų anglų kalbos mokytojas
Robert O‘Leary
Anglų kalbos ir istorijos mokytojas –Robas įgijo TESOL magistro laipsnį 2007 m. Herberto Lehmanokoledže Bronkse, Niujorke. Jis dešimt metų dėstė Niujorko mokyklų sistemoje, kai vėl prisijungė prie Jungtinių Valstijų taikos korpuso kaip švietimo savanoris Ukrainoje. Po dvejų metų Ukrainoje jis toliau ruošė mokytojus ir dėstė Peru ir Kinijoje. 2021 m. jis grįžo į Ukrainą, kad mokytų IB mokykloje, tačiau 2022 m. vasario mėn. prasidėjus karui buvo priverstas išvykti. Jis tikisi kada nors sugrįžti. Be mokymo, Robasmėgsta keliauti, bėgioti ir fotografuoti. Tai bus pirmasis jo gyvenimas Lietuvoje.
Kembridžo pradinės ir pagrindinės programų anglų kalbos mokytoja
Betigül Gökçekoğlu
Betigül kilusi iš Turkijos. Anglų kalbos ir literatūros bakalauro laipsnį įgijo sostinėje Ankaroje esančiame Hacettepe universitete.Taip pat ji įgijo pedagogo sertifikatą ir magistro laipsnį studijų programos rengimo ir instruktavimo programoje Bilkent universitete. Prieš atvykdama į Lietuvą, Betigül įgijo tarptautinio bakalaureato diplomo programos mokytojo išsilavinimą ir sukaupė patirtį IBDP anglų kalbos A-B ir žinių teorijos mokyme. Suprasdama, kad mokytojas yra kryptinga profesija, ji siekia sukurti pozityvią ir į studentą orientuotą mokymosi aplinką, kurioje kiekvienas mokinys mokydamasis jaustų džiaugsmą. Ji mėgsta būti gamtoje ir vertina visus menus, ypač kiną ir literatūrą.
Betigül laikosi nuostatos, kad mokytojai turėtų įkvėpti mokinius būti geresne savęs versija ir vertinti meną, literatūrą ir intelektines žinias.
Anglų kalbos mokytoja
Indrė Douglas
Indrė gimė ir užaugo Lietuvoje. Istorijos ir klasikinės literatūros bakalauro laipsnį įgijo Lidso Universitete, Didžiojoje Britanijoje. Studijų metu ji skaitė, analizavo ir interpretavo įvairių tipų anglų, senovės graikų ir romėnų tekstus. Prieš pat universiteto baigimą, ji parašė akademinį darbą apie ankstyvuosius viduramžių laikus, o tai buvo puiki patirtis ir praktika įtvirtinant savo žinias. Po studijų Indrė dirbo vertėja Didžiojoje Britanijoje ir netgi gavo galimybę prisidėti prie start-up‘o, kur ji mokė žmones individualiai bei komandose. Ši patirtis leido Indrei išmokti kaip efektyviai ir patraukliai perduoti žinias. Galiausiai ji nusprendė tęsti savo mokytojo karjerą ir pradėti dirbti kaip anglų kalbos mokytoja. Ši profesija buvo Indrės gyvenimo svajonė, todėl dabar ji labai laiminga. Šiuo metu Indrė gilina savo literatūros, kalbos ir istorijos žinias ir mokosi Klasikinių studijų magistrantūros programoje, Vilniaus Universitete. Ją domi menai, literatūra bei istorija. Indrė nėra abejinga aplinkosaugos problemoms ir žmogaus teisių pažeidimams, todėl bando savanoriauti įvairiose organizacijoje kada tik gali.
Indrė tiki, kad tik per gerumą ir supratingumą mūsų pasaulis taps geresne vieta gyventi.
Prancūzų kalbos mokytoja
Chloé Boyaval
Prancūzų kalbos mokytoja, turinti DAEFLE (prancūzų kalbos kaip užsienio kalbos mokymo profesinį diplomą) ir istorijos magistro laipsnį, kurį įgijo Université de Caen Normandie, Prancūzijoje. Mokytoja taip pat turėjo puikią galimybę dalyvauti mainų programose Erasmus+ Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje. Mokytoja gyveno ir dirbo keliose pasaulio šalyse – Jungtinėje Karalystėje, Japonijoje, Šveicarijoje, Etiopijoje. Chloe visada mielai dalijasi savo kultūra ir kalba su studentais iš viso pasaulio bei mokosi iš jų. Ji siekia, kad prancūzų kalbos mokymasis turi būti smagus. Mokiniai turi būti judėjime, bendrauti, dalintis savo patirtimi. Kiekvienas turi balsą, turi juo naudotis ir būti išgirstas. Kiekvienas yra svarbus ir ji naudoja prancūzų kalbą, kad paskatintų moksleivius patikėti savimi.
Laikosi nuostatos, kad mokytojai turi leisti ir padėti mokiniams išreikšti save. Nuo to pamoka bus turtingesnė, o mokiniai labiau pasitikintys savimi.
Prancūzų kalbos mokytoja
Jurgita Daugmaudytė
Jurgita baigė Prancūzų filologijos magistro studijas Vilniaus Universitete, o 2002 metais įgijo humanitarinių mokslų daktarės laipsnį. Stažavosi Prancūzijoje, Italijoje, Rumunijoje. 15 metų Vilniaus Universitete dėstė prancūzų ir italų kalbas, prancūzų kultūrą ir civilizaciją, psicholingvistiką. Įgijo docentės laipsnį, publikavo straipsnių lingvistinėmis bei didaktinėmis temomis, išleido mokymo priemonių, kaip Lituanien de poche (Kišeninė lietuvių kalba prancūzams, 2005), yra Lisons en français (Skaitykime prancūziškai, Žara, 2008), Lingvodidaktinių terminų bei Specialiojo ugdymo terminų žodyno bendraautorė, kartu su Kanados Kvebeko Université de Quatres rivières užsienio kalbų katedra sukūrė lietuvių kalbos mokymo platformą prancūzakalbiams, dalyvavo tokiuose projektuose, kaip vertinimo ir testų sistemos kūrimas, sociolingvistiniame miestų ir namų kalbų tyrime, dirbo prancūzų kalbos DELF egzaminų vertintoja Prancūzų Institute. Jurgita taip pat yra vertėja – yra išvertusi knygų iš ir į prancūzų kalbą, verčia filmus bei vertėjauja žodžiu įvairiose srityse. Ypatinga sritis, padovanojusi neįkainojamų žinių ir džiaugsmo bendraujant su vaikais (ir ypač su specialiųjų poreikių vaikais), buvo ilgametis vertėjavimas tarptautinio įvaikinimo srityje. Jurga turi 24 metų pedagoginę patirtį, bendradarbiauja su kalbų mokyklomis bei įvairiomis institucijomis, dėsto Dailės Akademijoje, tad savo žiniomis dalinasi su įvairiausio amžiaus bei poreikių mokiniais – tiek suaugusiais, tiek vaikais. Savo darbe siekia visų pirma išsiaiškinti mokinių poreikius bei pomėgius, padėti atsiskleisti jų gebėjimams, mokymosi procesą paversti kūrybingu, maloniu ir įdomiu užsiėmimu. Jurgai nuolatinis tobulėjimas, kūrybinis įkvėpimas, meninė saviraiška yra svarbus gyvenimo variklis, todėl ji mokėsi Meno terapijos, Interjero dizaino, Rašytojų akademijos ir kitokiuose kursuose. Jurgos gyvenime daug muzikos (dainuoja chore, groja pianinu), kūrybinio rašymo, kelionių ir fotografjų, mėgsta dekoruoti, restauruoti, kurti gražią ir harmoningą aplinką, myli gamtą ir siekia gyventi tvariai. Iš meilės žmonėms Jurga savanoriauja Caritas bei kitose organizacijose – tai nuostabus būdas nuoširdžiai pasidalinti ne tik savo turimais dvasiniais bei materialiais resursais, bet ir kartu augti, tobulėti bendrystėje.
Laikosi nuostatos – mokymosi procese svarbu bendrystė, tarpusavio įsiklausymas, mokinių saviraiškos, sąmoningumo ir kūrybingumo skatinimas.
Prancūzų kalbos mokytoja
Brigita Misevičiūtė
Brigita studijuoja frankofonijos šalių kalbą ir kultūrą Vytauto Didžiojo Universitete, domisi pedagogikos ir vertimo profesijomis. Šiuo metu taip pat atlieka nuotolinę vertimo stažuotę L’Agence Universitaire de la Francophonie. Taip pat yra savanoriavusi Carite, kuriame bendravo su vaikais, padėjo ruošti namų darbus ir kartu vyko į įvairias išvykas ir yra baigusi muzikos mokyklą. Laisvalaikiu domisi sveika gyvensena, skaito knygas, užsiima rankdarbiais ir kuria papuošalus. Brigita džiaugiasi, kad studijuodama 4 kurse jau turi galimybę mokytojauti, nes tai skatina dar daugiau domėtis pedagogika, tobulėti ir mokytis kartu su vaikais. Mokytojai svarbu, kad vaikai mokykloje jaustųsi drąsiai, nebijotų išreikšti savo nuomonės bei būti savimi.
Laikosi nuostatos, kad tikrieji mokytojai yra vaikai, iš kurių galima išmokti smalsumo, supratingumo, kūrybingumo ir daug kitos neįkainojamos patirties.
Prancūzų kalbos mokytoja
Dovilė Kėdikaitė
Dovilė baigė prancūzų filologijos studijas Vilniaus Universitete, po kurių stažavosi Italijoje, dirbo prancūzų kalbos mokytoja. Vėliau Dovilė įgijo leidybos krypties magistro laipsnį ir konferencijų vertėjos kvalifikaciją Vilniaus Universitete. Tad Dovilė yra ne tik Mokytoja, bet ir profesionali vertėja žodžiu iš ir į prancūzų kalbą. Taip pat bendradarbiauja su įvairiais kino festivaliais ir verčia filmus iš prancūzų bei italų kalbų. Dirbo keliose didelėse leidyklose kaip įvairių leidybinių projektų kuratorė ir turinio redaktorė. Organizavo ne vieną su knygomis susijusį renginį. Augina du pašėlusius berniukus ir tiki, kad vaikai yra patys didžiausi mūsų mokytojai.
Laikosi nuostatos, jog mokytojos darbe svarbiausia yra užmegzti ryšį su vaikais.
Vokiečių kalbos mokytoja
Eglė Pečiulytė
Būdama 21 metų mokytoja jau dėstė Vilniaus pedagoginio universiteto germanistikos katedroje, o 23 metų su pagyrimu baigė magistro studijas ir atsisakė… doktorantūros! Nes noras baigti gyvenimo universitetą buvo daug didesnis – Eglei didžiausią įspūdį besimokant padarydavo ne pats dalykas, o jį dėstantis mokytojas, jo asmenybė, užsidegimas ir pasaulėžiūra. Tad pasisėmusi gyvenimiškos patirties, grįžo dirbti į mokyklą ir įvaldė įvairias vokiečių kalbos dėstymo subtilybes, žinias gilino ir stažavosi įvairiose mokyklose Vokietijoje, Austrijoje bei Švedijoje. Labai mėgsta dalyvauti seminaruose, semtis naujų idėjų bei dalintis patirtimi.
Laikosi nuostatos, kad kiekvienam vaikui, šalia tėvų, mokytojas yra svarbiausia asmenybė, tad didelį dėmesį skiria tobulėjimui ir saviugdai. Be to, niekada nelieps žuviai lipti į medį, o stengsis kartu nardyti po jos vandenis.
Ispanų kalbos mokytoja
Martynas Banys
Mokytojas Martynas turintis daugiau nei 18 metų ispanų kalbos dėstymo patirtį, baigė Buenos Aires institutą Argentinoje 2003/2004 metais, vėliau dirbo versle su Ispanijos vyndariais bei mokė suaugusiuosius ispanų kalbos. Vasaromis dirbo lydinčiuoju gidu, lydėjo ispanų turistų grupes po Baltijos šalis. Ispanų kalbos mokymas Martynui yra prasminga veikla, visuomet siekia kuo aukščiausių rezultatų.
Mokytojas tiki, kad mokymasis ir iššūkių priėmimas vyksta kiekvieną dieną. Pats augina du berniukus ir iš jų taip pat mokosi kiekvieną dieną.
Kembridžo Anglų kalbos ir Tarptautinio bakalaureato (IBDP) programų Rusų kalbos mokytoja
Anna Novikova
Anna kilusi iš Sankt Peterburgo. Ji baigė Sankt Peterburgo valstybinį universitetą ir įgijo kalbotyros bakalauro bei Europos literatūros istorijos magistro laipsnį. Per savo karjerą Anna yra ne tik mokiusi mokykloje, bet ir dėsčiusi universitete. Anna dirbo Sankt Peterburgo valstybiniame universitete, dėstė anglų kalbą ir įvadinį politikos mokslų kursą anglų kalba. Ji buvo vokiečių kalbos mokytoja Sankt Peterburgo klasikinėje gimnazijoje Nr. 610. Anna mėgsta keliauti, skaityti ir, žinoma, dirbti su vaikais.
Laikosi nuostatos, kad kiekviena asmenybė yra unikali ir mokytojas turi suteikti mokiniams visas galimybes atskleisti savo talentus ir įgyvendinti savo potencialą.
Chemijos mokytoja – metodininkė
Kristina Žekonytė
Kristina savo mokiniams yra pasiryžusi parodyti ne vien sunkiąją ir tiksliąją chemijos, gamtos mokslų pusę, bet ir padėti suvokti, kaip nuostabu žinoti, kas vyksta žmogaus organizme, gamtoje, technologiniuose procesuose. Įgijus gamtos mokslų bakalauro bei chemijos magistro laipsnius, Kristinai 2004 m. suteikta vyresniosios mokytojos kvalifikacinė kategorija. Nuo 2012 metų dalyvauja Valstybinio chemijos egzamino darbų vertinime, o nuo 2017 metų Kristina yra vyresnioji vertintoja. Sėkmingai rengia mokinius chemijos olimpiadai. Mokytoja didžiuojasi 2018 m. gavusi VU chemijos ir geomokslų fakulteto padėkos raštą už mokinių sudominimą chemijos mokslu ir puikų mokinių paruošimą studijoms Vilniaus Universitete. Kristina dalyvauja ir atstovauja Lietuvos chemijos mokytojus Pabaltijo chemijos mokytojų organizuojamuose seminaruose Latvijoje, Estijoje ir Lietuvoje.
Laikosi nuostatos, kad vienintelis būdas būti tikrai laimingam – dirbti tai, kas labiausiai patinka ir mėgautis tuo, ką darai.
Biologijos, Gamtos ir žmogaus mokytoja
Martyna Jamantaitė
Martyna Jamantaitė užaugo Molėtų rajone, apsupta ežerų ir gamtos, tad sieti savo gyvenimą su gyvąją gamta atrodė teisingiausias sprendimas. Vilniaus universitete (dalį studijų – Kopenhagos universitete) studijavo neurobiofizikos studijų programą. Tai tarpdalykinė programa, kuri apjungia neurobiologijos ir biofizikos mokslų sritis. Toliau savo akademinį kelią tęsia Filosofijos ir kognicijos magistro programoje. Savo mokytojos kelią pradėjo vesdama individualias pamokas mokiniams: mokė biologijos, chemijos ir matematikos. Martyna mėgsta stebėti ir žavėtis gyvenimu, eiti į žygius, skaityti knygas, lankytis meno parodose.
Laikosi nuostatos, kad pasaulis mažas, o mes – dideli.
Geografijos mokytoja
Gintarė Klimienė
Užaugusi Vokietijoje, studijavusi Australijoje ir gyvenusi Kanadoje, Gintarė geografiją pamilo matydama nuolat besikeičiantį, bet nenumaldomai gyvą Žemės veidą. Ilgametė tarptautinė patirtis ją ne tik užaugino globalia piliete, bet ir nukreipė globalių problemų link, iš kurių didžiausią aistrą jaučia klimato kaitos nagrinėjimui. Baigusi hidrometeorologijos magistro studijas Vilniaus universitete, Gintarė toliau eina klimato teisingumo keliu būdama jaunąja klimato ambasadore tarptautiniame “Climate GameON” projekte. Pasak jos, klimato kaita, kaip didžiausias visuomenės iššūkis, mus moko ieškoti balanso tarp savo poreikių ir gamtos pajėgumų. Tvarų gyvenimo būdą Gintarė integruoja į savo dėstomas temas, tad jos pamokos – aktualijų ir įkvėpimo kupinos akimirkos aiškinantis kasdienius planetos iššūkius, ieškant paprastų, kasdienių sprendimų individualiame lygmenyje.
Laikosi nuostatos, kad geografija yra universaliausias įrankis, padedantis pasaulio platybėse atrasti save, pamesti stereotipus ir atverti duris į beribes kiekvieno jauno žmogaus galimybes išpildyti savo potencialą.
Informacinių ir šiuolaikinių technologijų mokytoja
Jūratė Valatkevičienė
Informacinių bei šiuolaikinių technologijų mokytoja, turinti per 20 metų pedagoginio darbo patirtį, įgijusi matematikos bakalauro bei matematikos ir informatikos magistrantūros laipsnius tuometiniame Vilniaus pedagoginiame universitete. Jūratė yra Logo entuziastė, viena iš Logo konkurso – olimpiados bei informatikos ir informatinio mąstymo konkurso „Bebras“ pradininkių Lietuvoje. Jūratė yra daugelio vadovėlių bendraautorė.
Laikosi nuostatos, kad mokytojo darbas yra parodyti mokiniui kelius bei galimybes, palaikyti ir drąsinti žengiant pirmuosius žingsnius.
Šiuolaikinių technologijų mokytoja
Justina Rinkūnienė
Justina baigė tarptautinę ir tarpkultūrinę komunikaciją Mykolo Romerio universitete bei lygiagrečiai dirbo Robotikos mokykloje. Dabar mokytoja yra popamokinių veiklų STEAM kompetencijų ugdymui organizatorė ir konsultuoja bei veda pamokas mokyklose STEAM gebėjimams stiprinti. Taip pat Justina yra sukūrusi metodiką „Atrandant kūrybinę improvizaciją“, yra kūrybinės improvizacijos mokymų lektorė. Organizavo ir adaptavo ,,Pre-k for all” programą naudojimui Lietuvoje, o vėliau švietimo darbuotojams vedė mokymus, supažindinančius su ,,Pre-k for all” programos naudojimu.
Justina tiki, kad reikia siekti auginti kūrėją, kuris ieškos sprendimo iškilus problemai, iššūkius priims drąsiai ir kūrybiškai. Būtent todėl pamokose didelį dėmesį skiria vaikų emocinei gerovei ir kūrybiniam procesui.
IB pasirengimo ir CAS koordinatorius, verslumo ir ekonomikos pamokų koordinatorius
Gabrielius Šemberas
Erudito licėjaus tarptautinio bakalaureato (IBDP) absolventas, programos lūkesčius pateisinęs aukštais įvertinimais gavo siūlymą mokslus tęsti verslo ir finansų srityje City, University of London universitete. Gabrielius turi plačią edukacinę patirtį multikultūrinėse ugdymo įstaigose. Daugkartiniai anglų kalbos olimpiadų aukščiausi įvertinimai atvėrė Gabrieliui duris į švietimo sferą, kurioje jis užsiėmė privačiais šnekamosios anglų kalbos kursais, antreprenerystės ugdymu bei IBDP, A-level programų konsultavimu. Vystyti šiuos projektus padėjo skaitmeninės rinkodaros įgūdžiai įgyti „Atomic Garden Vilnius“ kursuose bei kasmetinėse „LOGIN“ technologijų konferencijose.
Gabrielius tiki, kad mokytojo darbas yra parodyti mokiniui kelius bei galimybes, palaikyti ir drąsinti žengiant pirmuosius žingsnius.
Fizinio lavinimo mokytojas
Frank van Lieshout
Fizinio lavinimo ir sveikatingumo mokytojas Frank van Lieshout yra kilęs iš Olandijos. Nuo pat vaikystės jam patiko sportas ir laiko leidimas gamtoje. Universitete įgijo kūno kultūros išsilavinimą bei sporto pedagogo kvalifikaciją. Per 10 metų patirtį jis dirbo sporto klubuose,įvairiose mokyklose, pradedant tradicinėmis mokyklomis, baigiant lauko bei mokyklomis, skirtomis specialiųjų poreikių vaikams. Mokytojas turi patirties ugdant vaikus nuo 4 iki 21 metų. Mokytojui Frank patinka bėgimas, bėgimas taku ir bėgimas su kliūtimis. Jis yra dalyvavęs Europos ir pasaulio čempionatuose. Be mokymo mokykloje, jis taip pat moko suaugusiuosius aktyvaus gyvenimo būdo sporto bendruomenėje, kurią jis įkūrė Vilniuje („Sportive locals“). Jo, kaip kūno kultūros mokytojo, vizija yra padėti vaikams rasti džiaugsmą sportuojant, supažindinant vaikus su kuo įvairesnėmis sporto šakomis, įskaitant naujas tendencijas ir netradicines sporto šakas. Mokytojas mano, kad sėkmės pagrindas yra laimė ir teigiama energija.
Laikosi nuostatos, kad „aistra yra energija. Pajuskite jėgą, atsirandančią sutelkiant dėmesį į tai, kas jums labiausiai patinka.“
Tikybos mokytojas
Julius Mališauskas
Tikybos mokytojas, 2002 metais baigęs Vilniaus pedagoginį universitetą ir įgijęs Religijų mokslų bakalaurą. Sėkmingai pradėjęs dirbti mokytoju Julius toliau tobulino savo žinias ir 2011 metais įgijo Vyresniojo mokytojo kvalifikacinę kategoriją. Šiuo metu Julius yra Mikalojaus, Visų Šventųjų, parapijos mokytojų metodinės grupės narys ir Šv. Teresės parapijos mokytojų metodinės grupės pirmininkas. Tiki, kad gyvenimo prasmės paieškos būdingos kiekvienam ir visi ieško to, kas pripildo. Pamokose jam svarbiausia atrasti ryšį su mokiniu, kad mokinys pamokoje jaustųsi saugus, būtų atviras ir kritiškas.
Laikosi nuostatos, kad ir ką tik darytumėte, darykite iš širdies.
Muzikos mokytoja
Violeta Serbintienė
Violeta Serbintienė – muzikos mokytoja metodininkė, turinti 32 metų darbo patirtį priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo programose. Mokytoja įgijo choro vadovės ir muzikos mokytojos kvalifikaciją Klaipėdos universitete. Būdama teatro, šokio ir muzikos mylėtoja, mokytoja Violeta šias meno šakas sujungė į miuziklo žanrą. Mokytojos sukurti miuziklai „Prašau, mylėkit mano Lietuvą“, „Tavo Ana“, „Žaidžiame meilę pagal Šekspyrą“ ir kt. buvo pastebėti ir įvertinti respublikiniuose teatro konkursuose, rodyti LR Seime, Prezidentūroje, Trakų pilyje, Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje ir kitose Lietuvos scenose. Mokytoja aktyvi ir tarptautiniuose projektuose – Erasmus+ programos projekte „Life on stage“ mokytojos ir mokinių sukurti gatvės performansai buvo rodomi Madrido aikštėse, Ispanijoje. Mokytoja Violeta taip pat kuria skaitmeninį ugdymo turinį – el. pamokas, kuriomis naudojasi Lietuvos muzikos mokytojai.
Laikosi nuostatos, kad tikėjimas vaiko galimybėmis, abipusė pagarba ir abipusis pareigingumas, drąsa būti savimi, kūrybiškumas – tiesiausias kelias į mokymosi sėkmę.
Muzikos mokytoja
Dovaldė Ulčinaitė
VDU muzikos akademijoje baigusi atlikimo meną – džiazo vokalą, mokytoja Dovaldė trejus metus dirba vokalo, pianino ir muzikos mokytoja. Yra baigusi VŠĮ „Jazz Academy“ kompoziciją. Mokydama įvairaus amžiaus mokinius, mokytoja iš jų semiasi kasdienio pozityvumo ir juo dalijasi su aplinkiniais. Taip pat Dovaldė yra kelių populiarių muzikinių TV šou dalyvė, pritariančioji vokalistė. Scenos drąsa ir puikūs bendravimo įgūdžiai įgyti koncertuojant, Dovaldei leidžia visapusiškai ugdyti mokinius. Pamokų metu mokytoja siekia, jog kiekvienas vaikas įveiktų savo baimes, perliptų vidinius barjerus ir išlaisvintų save įvairiausiomis prasmėmis.
Laikosi nuostatos, jog kiekvienas vaikas turi begalinį troškimą veikti, o mokytojas turi padėti jį išlaisvinti.
Muzikos mokytoja
Jonė Janiukštienė
Jonė yra baigusi Lietuvos muzikos ir teatro akademijos bakalauro ir magistro studijas: atlikimo meno (fleitos) programą bei įgijusi muzikos magistro mokytojo profesinę kvalifikaciją. 2022 metais baigė ISM vadybos ir ekonomikos universiteto švietimo lyderystės programą ir įgijo verslo vadybos magistro kvalifikacinį laipsnį. Pedagoginį kelią pradėjo prieš 14 metų ir nuosekliai juo eina Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje. 2022 metais Jonei suteikta mokytojos – ekspertės pedagoginė kvalifikacinė kategorija. Mokytoja yra ne tik tarptautinių ir respublikinių konkursų vertinimo komisijos narė, bet taip pat ir aktyvi įvairių festivalių, koncertų ir edukacinių renginių organizatorė.
Laikosi nuostatos, kad išgyvenimai, kurių suteikia muzika, daro sielą atviresnę viskam – ir grožiui, ir žmonėms, ir santykiams su šeima ar draugais.
Dailės mokytoja
Asta Kiršienė
Asta yra baigusi Šiaulių pedagoginio universiteto dailės fakultеtą. Daugelį metų dirbdama dailės mokytoja ne tik mokyklose, bet ir dailės studijose, yra sukaupusi didelę pedagoginę patirtį dirbant su įvairaus amžiaus vaikais. Jai svarbu, kad dailės pamokose vaikai ugdytų emocinį intelektą, kūrybiškumą ir vaizduotę. Asta stengiasi padėti stebėti mus supantį pasaulį ir jį perteikti spalvomis, linijomis ar formomis. Ji skatina mokinius pasitikėti savimi ir drąsiai reikšti mintis savo darbuose. Laisvu laiku ne tik ruošiasi pamokoms, bet ir savo malonumui užsiima kūryba, dalyvauja pleneruose ir parodose su šilko ir aliejinės tapybos darbais.
Laikosi nuostatos, jog mokytojas turi būti stipri asmenybė, nuolat save tobulinti ir būti pavyzdžiu savo mokiniams.
Etikos mokytoja
Rasa Najulytė – Patamsienė
Vilniaus universitete baigusi lietuvių filologijos ir reklamos studijas Rasa dirbo ryšių su visuomene srityje, bet savanorystė jaunimo kūrybinėse stovyklose, edukacinių renginių vaikams organizavimas, vėliau ir darbas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje padėjo apsispręsti ir įgyvendinti svajonę tapti mokytoja. Pedagogikos studijos Kauno technologijos universitete, stažuotė VU Filosofijos fakultete – ir jau trejus metus Rasa džiaugiasi ir didžiuojasi etikos mokytojos darbu. Rasa labai vertina su mokiniais praleistą laiką ir mano, kad etikos pamokos turi padėti ugdyti esminius gebėjimus – gebėjimus būti Žmogumi. Kritiškai mąstančiu, empatišku, nuolat augančiu ir tobulėjančiu.
Laikosi nuostatos, kad Mokytojo darbas nebetenka prasmės tada, kai pats nustoji jame augti