5-10 klasės

Tarptautinių programų vadovė (IBDP/IGCSE), karjeros konsultantė, IBDP/IGCSE egzaminuotoja
Marta Bobiatynska
Marta baigė Varšuvos universitetą ir įgijo Žemės mokslų daktaro laipsnį. Ji taip pat turi kvalifikuoto mokytojos statusą (QTS) Lenkijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Marta Tarptautinio bakalaureato programoje dirba nuo 2004 m. Savo karjerą pradėjo Tarptautinio bakalaureato mokykloje geografijos mokytoja ir ėjo Tarptautinio bakalaureato (IB) mokyklos vadovės ir Tarptautinio Bakalaureato programos koordinatorės pareigas. Per savo karjerą ji dirbo tarptautinėse mokyklose keliose šalyse, įskaitant: Lenkiją, Olandiją, Rusiją ir Armėniją. Be to, ji taip pat yra patyrusi Tarptautinio Bakalaureato mokymų vadovė ir egzaminuotoja. Marta sako: „Labai laukiu susitikimo su visais ir gyvenimo gražioje Lietuvoje, kurioje daug kartų lankiausi ir kuri man yra brangi dėl mano šeimos ryšių.”
Laikosi nuostatos, kad „verta būti sąžiningam, nors tai ne visada apsimoka. Apsimoka būti nesąžiningam, bet neverta“.

Tarptautinio bakalaureato ir Kembridžo programų (IBDP, IGCSE) gamtos mokslų vadovaujanti mokytoja, mokinių projektų koordinatorė
Ash Ellis
Ash Ellis yra fizikos ir chemijos mokytoja, turinti Jungtinės Karalystės kvalifikuoto mokytojo statusą (angl. Qualified Teacher Status). Ash nuolatinį žinių siekimą ir norą gilinti pedagogines žinias įrodo ir du įgyti bakalauro laipsniai bei magistro laipsnis Vidurinio ugdymo ir Dalyko žinių gilinimo (Chemija) programoje, įgytą Plimuto universitete. Mokytoja yra prestižinės Jungtinės Karalystės mokytojų chartijos narė, kuri ne vienam savo moksleiviui padėjo pasiekti išskirtinių ir pripažintų akademinių rezultatų. Ash Ellis prisijungė prie šios prestižinės grupės, studijuodama mokymosi mokslą (angl. Science of Learning). Šių studijų metu mokytojai tobulina ugdymo praktikas švietimo aplinkoje. Ash turi patirties mokant skirtingo amžiaus grupes įvairiomis temomis, įskaitant GCSE, IGCSE, A lygio chemiją, A lygio fiziką ir Kembridžo tarptautinės programos A lygio fiziką.
Laikosi nuostatos, kad naujos kartos ugdymu ir skatinimu mokytis reikia visą gyvenimą, savo darbu ji siekia paruošti moksleivius mums dar nežinomai ateičiai. Ash Ellis moto – „Niekas nevyksta, kol kažkas nejuda“, Albertas Einšteinas.

Tarptautinio bakalaureato ir Kembridžo (IBDP, IGCSE) programų matematikos mokytojas
Dr. Ozhan Akdag
Dr. Ozhan Akdag yra sukaupęs 20-ties metų patirtį, dėstant matematiką Tarptautinio bakalaureato (MYP and DP) ir Kembridžo (A-level and IGCSE) programose. Yra baigęs Atatiurko technikos universitetą ir dirbęs įvairiose tarptautinėse aplinkose, pastaruoju metu Danijoje ir Čekijoje. Mokyklose, kuriose dirbo, inicijavo robotikos ir projektų vystymo klubus. Mokytojas „Erudito licėjuje” taip pat nekantrauja įkurti robotikos klubą bei drauge su moksleiviais dalyvauti įvairiuose konkursuose. Dr. Ozhan Akdag džiaugiasi, kad mokydamas vaikus matematikos, jis skatina moksleivius siekti aukštų rezultatų.
Laikosi nuostatos, kad matematika nėra už mūsų kasdienybės ribų, ji yra aplink mus ir kiekvieną sekundę paliečia mūsų gyvenimus.

Tarptautinio bakalaureato programos kompiuterių mokslo ir Kembridžo pradinės ir pagrindinės programų informacinių technologijų mokytojas
Thierry Taberna
Thierry yra įgijęs informatikos bakalauro laipsnį Nanto universitete ir skaičiavimo magistro laipsnį Tulūzos universitete, Prancūzijoje. Pastaruosius šešerius metus jis dirbo kompiuterių mokslo ir dizaino vadovu, IB DP kompiuterių mokslų ir IGCSE IKT mokytoju Biškeko tarptautinėje mokykloje Kirgizijoje. Prieš tai jis dirbo programinės įrangos inžinieriumi ir programinės įrangos kūrėju įvairiose Prancūzijos įmonėse. Mokytojas labai veiksmingai įkvepia daugybę moksleivių tobulinti informatikos ir projektavimo įgūdžius bei veda juos mokymosi kelionės metu.

Kembridžo pradinės ir pagrindinės programų anglų kalbos ir istorijos mokytojas
Alexandru Clima
Alexandru yra istorijos ir anglų kalbos mokytojas, įgijęs magistrantūros išsilavinimą bei mokytojo kvalifikaciją (angl. PGCE) Jungtinėje Karalystėje. Jis taip pat yra įgijęs istorijos bei tarptautinių santykių ir Europos studijų bakalauro laipsnius. Per savo karjerą jis dirbo mokytoju Vietname, Slovakijoje ir Jungtinėje Karalystėje, mokydamas skirtingo amžiaus vaikų grupes bei dalykus, įskaitant GCSE, A lygio istoriją ir anglų kalbą (angl. ESL). Be to, kartu su Vietnamo vyriausybe įsitraukė į mokytojų rengimo programą pagal Kembridžo anglų kalbos mokymo programą. Asmeniniai pomėgiai – nuo fantastinės ir mokslinės fantastikos literatūros iki Japonijos istorijos ir įvykių, vykstančių dabar pasaulyje. Kaip aistringas skaitytojas, jis tikisi tai perteikti savo mokiniams ir šių žinių dėka sukurti ypatingą ryšį.
Laikosi nuostatos, kad „Visi dalykai turi prasmę, nes net jei mums nepasiseka ir mes suklystame – žinome, kad gyvenome“.

Tarptautinio bakalaureato verslumo mokytojas
Nuno Lage
Nuno kilęs iš Portugalijos, kur įgyjo Turizmo vadybos ir marketingo magistro laipsnį. Lietuvoje savo karjerą pradėjo prieš 5 metus kaip turizmo verslo dėstytojas Kauno kolegijoje. Anksčiau Nuno buvo galima sutikti Kaune kaip užklasinis fotografijos ir vaizdo mokytojas bei vasaros ir rudens stovyklų koordinatorius. Ieškodamas naujų karjeros kelių, Nuno patraukė į Vilnių, kur norėjo dirbti savo gimtąja portugalų kalba. Dirbdamas kaip pardavimų vadybininkas ir lauko taikomųjų programų inžinieriumi, Nuno įgijo daugiau verslo valdymo ir verslo augimo patirties bei nusprendė grįžti į “Erudito licėjaus” bendruomenę. Jo aistra – kūrybiškas žinojimas, mokantis mažus ir jau suaugusius vaikus, kad verslo vadyba – tai jų laiko investavimas į savo įgūdžių lavinimą džiaugsmingu būdu.
Nuno mano, kad viskas nutinka dėl priežasties, o sunkus darbas ir sąžiningumas yra raktas į sėkmę.

Pagrindinių klasių programos vadovas ir istorijos mokytojas
Gražvydas Kaškelis
Istorijos – etikos mokytojas, 2008 m. įgijęs istorijos bakalauro laipsnį. Aktyviai dalyvauja tarptautiniuose projektuose Olandijoje, Lenkijoje, Latvijoje. Domisi svietimo naujienomis, taiko naujausius mokymo metodus. Gražvydas dalyvavo standartizuotų mokinių pasiekimų vertinimo ir įsivertinimo įrankių bendrojo lavinimo mokykloms kūrimo procese, yra įvairiausių seminarų lektorius. Mokytojas domisi sportu, gamta, fotografija. Džiaugiasi turimas žinias, susijusias su pomėgiais, galintis perteikti jaunajai kartai. Aktyviai keliauja, yra suorganizavęs keliolika mokinių ekskursijų į užsienį, aplankant mokslo centrus ar įdomius istorinius objektus.
Laikosi nuostatos, jog vienas svarbiausių dalykų – sudominti mokinį mokomuoju dalyku, tada ir mokymasis tampa lengvesnis.

Tarptautinio bakalaureato programos biologijos mokytoja
Jurgita Makuškaitė
Jurgita Vilniaus Universitete baigė Aplinkosaugos ir ekologijos magistro studijas. Ji tęsė mokslus Jungtinės Karalystės Middlesex Universitete, kur įgijo kvalifikuotos mokytojos statusą (QTS). Pastaruosius trejus metus Jurgita dėstė biologiją, chemiją ir fiziką GCSE lygiu vidurinėse Londono mokyklose, kur įgijo neįkainojamos patirties tarptautinėje švietimo sistemoje. Jurgita džiaugiasi ir didžiuojasi galimybe pasidalinti savo žiniomis ir meile gamtos mokslams su savo studentais. Ji yra įsitikinusi, kad švietimas yra raktas į sėkmę ir tobulesnio pasaulio kūrimą. Pozityvumas, atkaklumas ir atviras mąstymas yra vienos is svarbiausių ir reikalingiausių savybių, kad studentai butu pasiruošę šio amžiaus iššūkiams.
Laikosi nuostatos, kad mokytojai gali atidaryti duris, bet pro jas kiekvienas turi įeiti pats.

Tarptautinio bakalaureato istorijos ir pažinimo teorijos, pagrindinės mokyklos anglų kalbos ir istorijos mokytojas
John Russey
John – šiltas ir atviras mokytojas iš Misūrio valstijos, JAV. John Leveno katalikiškajame universitete (Belgijoje) įgijo ne tik filosofijos magistro laipsnį, bet ir mokytojo diplomą bei anglų kalbos, meno ir biologijos bakalauro diplomą. Mokytojas mėgsta rankų darbą, labai domisi permakultūra ir jam patinka būti gamtoje. John su savo mokiniais ir kolegomis mokytojais, dėstydamas filosofiją Europos bakalaureato Europos mokykloje Molyje, Belgijoje, sukūrė ekologinį sodą. Jis taip pat dėstė filosofiją ir etiką tarptautinio bakalaureato diplomo programoje (IBDP) tarptautinėje mokykloje Madride; ir anglų kalbos ir literatūros, istorijos, geografijos, socialinių mokslų, technologijų ir kompiuterių taikomųjų programų kitose Europos mokyklose. Be to, jis turi jogos mokytojo kvalifikaciją. Jį žavi mokykla, kultūra ir Lietuvos kaimas.
John yra pasaulio keliautojas, tyrinėtojas, kuris, vadovaudamasis Demokritu, tiki, kad visata yra geros sielos gimtoji žemė. Vis dėlto jis yra laimingiausias, kai gali padėti vaikams pradėti kelionę į save. Jam patinka Rumi poezija ir Parmenido, Empedoklio, Platono ir Kanto filosofijos.

Pagrindinių klasių matematikos ir anglų kalbos mokytojas
Christo Steyn
Christo įgijo verslo administravimo magistro laipsnį, išsilavinimo bakalauro laipsnį, aukštojo mokslo diplomą ir IV informacinių technologijų bei mokymo ir vertinimo sertifikatus. Jis turi aštuonerių metų direktoriaus, ketverių metų katedros vadovo ir daugiau nei dešimties metų praktinio ugdymo patirtį, mokant visų amžiaus grupių vaikus – pradedant pradinio ugdymo iki universiteto lygio. Christo patirties įgijo visame pasaulyje Pietų Afrikoje, Australijoje, Kinijoje, Portugalijoje, Rusijoje, Honkonge, Gruzijoje ir Ukrainoje! Jis yra įgijęs mokytojo kvalifikaciją Australijoje, Vokietijoje ir Jungtinėje Karalystėje.
Christo tiki holistiniu ugdymu, siekiant, kad mokymasis taptų savęs tobulėjimo procesu.

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja
Inga Motiejūnienė
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja, turinti 24 metų pedagoginio darbo patirtį. 1997 m. baigė studijas Vilniaus pedagoginio universiteto Lituanistikos fakultete, o nuo 2001 m. Ingai suteikta vyresniosios mokytojos kvalifikacinė kategorija. Mokytoja yra PUPP vertintoja, ne kartą buvo išrinkta mokyklos tarybos pirmininke, vadovavo mokytojų metodinei grupei. Dalyvauja mokymo priemonių ir lietuvių kalbos vadovėlių vertinimo konsultacijose. Jau penkerius metus rengia užduotis lietuvių kalbos olimpiadoms tautinių mažumų mokyklų mokiniams. Inga dalyvavo ES projekte ,,Gyvasis skaitymas“, skirtame mokinių skaitymo gebėjimų tobulinimui. Projekto metu patobulino žinias apie greitąjį, įtraukųjį skaitymą, IKT ir virtualiosios ugdymosi aplinkos naudojimą, tekstų kūrimą IT priemonėmis. Dirbo ir žurnaliste ,,Žolynų“ žurnalo redakcijoje. Ingos ugdytiniai dalyvauja įvairiuose edukaciniuose konkursuose, olimpiadose, socialinėse akcijose, projektinėse veiklose. ,,Šiuolaikiniai vaikai smalsūs, jiems svarbu tyrinėti ir išmėginti. Tiriamoji veikla įtraukia, atskleidžia mokinių talentus, gebėjimus, mokymasis tampa įdomus, efektyvus. Savo mokiniams primenu, kad kalba žmogui atveria daug kelių ir galimybių“, – sako mokytoja. – I. Kantas rašė: ,,Lietuvių kalba yra labai svarbi ir tai yra raktas nuo visų pasaulio paslapčių“. “
Laikosi nuostatos, jog įdomus, prasmingas, inovatyvus mokymas(is) gali būti malonumas.

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja
Rima Kasperionytė
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja, baigusi baigusi lietuvių filologijos bakalauro ir magistro studijas bei pradėjusi rašyti filologinės krypties disertaciją. Mokytoja priklauso rašytojo G. Kanovičiaus vardo literatūrinės premijos komisijai, yra publikavusi grožinių tekstų ir mokslinių bei publicistinių straipsnių. Šalia lituanistikos, itin domisi judaika, yra stažavusis Izraelyje, porą metų 1-9 klasių mokinius mokė hebrajų kalbos. Mokytoja yra aktyvi vaizduojamojo ir scenos meno vartotoja.
Laikosi nuostatos, kuria kartais laiškuose pasirašinėjo Juozas Tumas-Vaižgantas: “Totis viribus! (liet. Visomis išgalėmis!)”

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja
Ernesta Galdikienė
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja, turinti vyresniosios mokytojos kvalifikacinę kategoriją, per 13 metų darbo patirtį yra dirbusi lietuviškoje bei tarptautinėje mokyklose. Vilniaus pedagoginiame universitete mokytoja Ernesta baigė lietuvių filologijos bakalauro studijas bei įgijo literatūrologijos mokslų magistro laipsnį. Mokytoja nuolat ruošia mokinius tiek rajoniniams, tiek ir respublikiniams konkursams, ugdo jaunuosius žurnalistus, kartu su jais yra leidusi mokyklos laikraštį, organizavusi tarpmokyklinius debatus ir kitus renginius, yra pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo (PUPP) vertintoja. Į ugdymo procesą mokytoja visuomet žvelgia kaip į galimybių lauką – galimybę kasdien padėti augti ir tobulėti kitam, o kartu ir sau, galimybę būti ateities dalimi. Mokytojai svarbu, kad pamokose kiekvienas mokinys jaustųsi saugus ir svarbus bei žinotų būdus, kaip gali mokytis ir tobulėti.
Laikosi nuostatos, kad „ugdyti – reiškia perduoti kultūrą ir parengti žmogų, kad jis galėtų kūrybiškai joje dalyvauti – ne tik tinkamai vartoti kultūros gėrybes, bet ir gausinti jas,”- Meilė Lukšienė.

Matematikos mokytojas
Marius Zakarevicius
Matematikos mokytojas metodininkas, turintis 15 metų pedagoginio darbo patirtį. Įgijo matematikos mokytojo profesinę kvalifikaciją baigęs matematikos bakalauro studijas Vilniaus universitete. Savo veikloje nuolat ieško kaip tobulinti savo kvalifikaciją, įgyti naujos patirties, tad nevengia dalyvauti su ugdymo kokybės gerinimu susijusiuose projektuose. Mariui teko išbandyti jėgas dirbant autorių kolektyve ruošiant vadovėlį “Matematika Tau 12kl”, uždavinyną “Matematika tau 11kl”, leidinį “Matematikos užduotys 5kl.”. Yra dalyvavęs projektuose, kuriant interaktyvius mokomuosius objektus gimnazijoms, skaitmenines mokymo priemonės ir jų naudojimo metodiką. Marius domisi dinaminės matematikos programa Geogebra, yra įsitraukęs į Lietuvos Geogebra instituto veiklą, taip pat yra “Baltic & Nordic Geogebra Network” organizacinio komiteto narys.
Laikosi nuostatos, kad aš geras ir man sekasi, jūs geri ir jums sekasi.

Matematikos mokytoja
Dalia Akopianienė
Mokytoja Dalia, turinti 12 metų pedagoginio darbo patirtį, baigė Vilniaus pedagoginį universitetą, įgijo ekonomikos bakalauro laipsnį ir mokytojo kvalifikaciją. Lietuvos edukologijos universitete baigė magistro studijas, baigė švietimo įstaigų vadybos ir administravimo studijų programą ir įgijo verslo ir vadybos magistro laipsnį. Mokytoja taip pat yra įgijusi ekonomikos vyresniosios mokytojos kvalifikacinę kategoriją. Vytauto Didžiojo universitete 1,5 metų studijavo matematikos mokomojo dalyko modulį. Pamokos metu mokytoja ieško metodų ir būdų sudominti mokinius dėstomu dalyku, skatina mokinių bendradarbiavimą, ugdo gebėjimus vertinti savo ir draugų darbus, būti savo draugų mokytojais, kūrybiškumą.
Laikosi nuostatos – „Discere ne cesses! (liet. Mokytis nepaliauk!)“

Anglų kalbos mokytoja
Indrė Douglas
Indrė gimė ir užaugo Lietuvoje. Istorijos ir klasikinės literatūros bakalauro laipsnį įgijo Lidso Universitete, Didžiojoje Britanijoje. Studijų metu ji skaitė, analizavo ir interpretavo įvairių tipų anglų, senovės graikų ir romėnų tekstus. Prieš pat universiteto baigimą, ji parašė akademinį darbą apie ankstyvuosius viduramžių laikus, o tai buvo puiki patirtis ir praktika įtvirtinant savo žinias. Po studijų Indrė dirbo vertėja Didžiojoje Britanijoje ir netgi gavo galimybę prisidėti prie start-up‘o, kur ji mokė žmones individualiai bei komandose. Ši patirtis leido Indrei išmokti kaip efektyviai ir patraukliai perduoti žinias. Galiausiai ji nusprendė tęsti savo mokytojo karjerą ir pradėti dirbti kaip anglų kalbos mokytoja. Ši profesija buvo Indrės gyvenimo svajonė, todėl dabar ji labai laiminga. Šiuo metu Indrė gilina savo literatūros, kalbos ir istorijos žinias ir mokosi Klasikinių studijų magistrantūros programoje, Vilniaus Universitete. Ją domi menai, literatūra bei istorija. Indrė nėra abejinga aplinkosaugos problemoms ir žmogaus teisių pažeidimams, todėl bando savanoriauti įvairiose organizacijoje kada tik gali.
Indrė tiki, kad tik per gerumą ir supratingumą mūsų pasaulis taps geresne vieta gyventi.

Anglų kalbos mokytojas
Joel Mowdy
Joel Mowdy baigė Hofstra universitetą ir įgijo anglų literatūros bakalauro laipsnį. Jis taip pat yra baigęs grožinės literatūros magistro studijas Mičigano universitete. Joel turi daugiau nei penkiolikos metų patirtį dėstant anglų kalbą ir literatūrą, taip pat kitus humanitarinius dalykus tarptautinėse mokyklose trijuose žemynuose.
Laikosi nuostatos, kad rašymas yra jo aistra ir jis stengiasi perteikti gerus rašymo įpročius, kurių jo mokiniai turi sėkmingai mokytis visą gyvenimą.

Prancūzų kalbos mokytoja
Gintarė Baciuškienė
Prancūzų kalbos mokytoja, švietimo srityje dirbanti jau 15 metų, įgijusi prancūzų kalbos ir didaktikos bakalauro bei magistro laipsnius, turinti mokytojo eksperto kvalifikacinę kategoriją. Gintarė yra reikli ir siekianti tobulėti, todėl nuolat dalyvauja įvairiuose mokymuose Lietuvoje bei Prancūzijoje, yra įvairių nacionalinių projektų komandos narė, veda metodinius mokymus Lietuvos mokytojams, yra tarptautinių DELF/DALF egzaminų vertintoja, o nuo 2020m. prancūzų kalbos mokytojų ir dėstytojų asociacijos viceprezidentė. Mokytojai labai svarbi bendradarbiavimu, komandiniu darbu ir partneryste grįsta aplinka, kurioje mokiniai atlikdami įvairias veiklas, natūraliai ir lengvai panaudotų kalbą.
Laikosi nuostatos, jog kiekvienas mokinys turi patirti sėkmę pamokoje, kad įgytų pasitikėjimo savo gebėjimais.

Prancūzų kalbos mokytoja
Indrė Skramtai
Mokytoja yra baigusi Teisės bakalauro studijas, mokslus tęsė Vilniaus Universitete, kuriame įgijo ir prancūzų filologijos magistro laipsnį, vertimo žodžiu kvalifikaciją. Prancūzija, prancūzų kalba, kultūra, knygos, muzika ją supo nuo ankstyvos vaikystės. Nuo vidurinės mokyklos laikų Indrė yra daugelio prancūzų kalbos konkursų, diktantų, olimpiadų laureatė. Studijų metu pagal įvairias programas mokėsi Paryžiaus, Anžero, Strasbūro universitetuose. Dirbo laisvai samdoma prancūzų-lietuvių kalbų vertėja žodžiu valstybiniame ir privačiame sektoriuje. Stažavosi Europos Komisijos Vertimo žodžiu direktorate Briuselyje bei Europos Teisingumo Teismo Vertimo žodžiu direktorate Liuksemburge. Tapusi dviejų vaikų mama įsitikino, kad darbas su vaikais, jų ugdymas yra viena prasmingiausių veiklų, todėl su džiaugsmu ir įkvėpimu prisijungė prie „Erudito licėjaus“ mokytojų komandos.
Laikosi nuostatos, kad šeima suteikia vaikams šaknis, o mokykla – sparnus.

Prancūzų kalbos mokytoja
Chloé Boyaval
Prancūzų kalbos mokytoja, turinti DAEFLE (prancūzų kalbos kaip užsienio kalbos mokymo profesinį diplomą) ir istorijos magistro laipsnį, kurį įgijo Université de Caen Normandie, Prancūzijoje. Mokytoja taip pat turėjo puikią galimybę dalyvauti mainų programose Erasmus+ Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje. Mokytoja gyveno ir dirbo keliose pasaulio šalyse – Jungtinėje Karalystėje, Japonijoje, Šveicarijoje, Etiopijoje. Chloe visada mielai dalijasi savo kultūra ir kalba su studentais iš viso pasaulio bei mokosi iš jų. Ji siekia, kad prancūzų kalbos mokymasis turi būti smagus. Mokiniai turi būti judėjime, bendrauti, dalintis savo patirtimi. Kiekvienas turi balsą, turi juo naudotis ir būti išgirstas. Kiekvienas yra svarbus ir ji naudoja prancūzų kalbą, kad paskatintų moksleivius patikėti savimi.
Laikosi nuostatos, kad mokytojai turi leisti ir padėti mokiniams išreikšti save. Nuo to pamoka bus turtingesnė, o mokiniai labiau pasitikintys savimi.

Fizikos mokytoja – metodininkė
Aida Griškienė
Fizikos mokytoja yra atvira naujovėms, nuolat tobulėjanti tiek dalykinėje, tiek pedagoginėje srityje bei skatinanti mokinius stebėti ir tyrinėti gamtą. Aida turi net 24 metų fizikos mokymo mokykloje patirtį, 1995 m. baigė Vilniaus pedagoginį universitetą ir įgijo fizikos ir astronomijos mokytojos kvalifikaciją, o 1996 m. baigė Vilniaus pedagoginio universiteto magistrantūros studijas bei įgijo gamtos mokslų magistro laipsnį ir gimnazijos fizikos – astronomijos mokytojo kvalifikaciją. Mokytoja yra metodinio straipsnio „Spreadsheet‘s Scope of Application in School Physics“ bendraautorė. Straipsnis publikuotas 2-osios tarptautinės konferencijos „Informatika mokykloje: raida ir perspektyvos“ rinktinių straipsnių leidinyje „Information technologies at school“ (2006 m.). 2015 m. stažavosi CERN – Europos branduolinių tyrimų organizacijoje (Prancūzija, Šveicarija). Parengė metodinę medžiagą „Atomo sandaros ir elementariųjų dalelių tyrimo istorija“, kurią galima rasti Nacionalinės švietimo agentūros (buvęs UPC) veikloje „Ugdymo SODAS“. Aida noriai dalijasi patirtimi, skaito pranešimus LFMA (Lietuvos fizikos mokytojų asociacija) konferencijose. Yra šios asociacijos narė ir LFMA Vilniaus skyriaus valdybos narė. Išleidusi keturias moksleivių laidas, palaikanti ryšį su buvusiais mokiniais ir net jų tėvais.

Chemijos mokytoja – metodininkė
Kristina Žekonytė
Kristina savo mokiniams yra pasiryžusi parodyti ne vien sunkiąją ir tiksliąją chemijos, gamtos mokslų pusę, bet ir padėti suvokti, kaip nuostabu žinoti, kas vyksta žmogaus organizme, gamtoje, technologiniuose procesuose. Įgijus gamtos mokslų bakalauro bei chemijos magistro laipsnius, Kristinai 2004 m. suteikta vyresniosios mokytojos kvalifikacinė kategorija. Nuo 2012 metų dalyvauja Valstybinio chemijos egzamino darbų vertinime, o nuo 2017 metų Kristina yra vyresnioji vertintoja. Sėkmingai rengia mokinius chemijos olimpiadai. Mokytoja didžiuojasi 2018 m. gavusi VU chemijos ir geomokslų fakulteto padėkos raštą už mokinių sudominimą chemijos mokslu ir puikų mokinių paruošimą studijoms Vilniaus Universitete. Kristina dalyvauja ir atstovauja Lietuvos chemijos mokytojus Pabaltijo chemijos mokytojų organizuojamuose seminaruose Latvijoje, Estijoje ir Lietuvoje.
Laikosi nuostatos, kad vienintelis būdas būti tikrai laimingam – dirbti tai, kas labiausiai patinka ir mėgautis tuo, ką darai.

Biologijos, gamtos ir žmogaus mokytojas
Marius Rakauskas
Mokytojas baigė biologijos bakalauro studijas ir įgijo pedagogo kvalifikaciją Vytauto Didžiojo universitete. Šiuo metu studijuoja magistrantūros studijų programoje „Įtraukusis ugdymas: socioedukacinės industrijos“. Mokytojas yra dirbęs klasės auklėtoju, turi patirties dirbant su 5-12 kl. moksleiviais bei mokymosi sunkumų turinčiais mokiniais. Marius ugdymo procese taiko aktyvius mokymo metodus, įvairius informacinių technologijų įrankius ir platformas, universalaus dizaino ugdymui principus, siekiant visų klasės mokinių įsitraukimo bei mokymosi sėkmės patyrimo. Domisi Lietuvos organizmų biologine įvairove, turi bestuburių gyvūnų kolekciją, kurią nuolat pildo. Tiki, kad gamta, biologija yra neatsiejama kiekvieno žmogaus gyvenimo dalis, todėl suprasti gamtoje ir mūsų kūne vykstančius procesus yra labai svarbu. Marius mano, kad jei mokytojas eina į darbą su džiaugsmu, šypsena veide, tiki savimi, tai juo patikės ir mokiniai.
Laikosi nuostatos, kad ugdymo procese labai svarbus mokymosi sėkmės patyrimas, kuris didina mokinių motyvaciją, savivertę, santykį su mokytojų, ugdo kompetencijas, gebėjimus bei skatina keliauti pirmyn.

Geografijos mokytojas
Mantas Karanauskas
Geografijos mokytojas, pastaruosius septynerius metus yra dirbęs vyresniuoju geografijos mokytoju 6–8 klasėse. Mantas yra atsakingas už mokinių savivaldą ir aktyviai organizuoja Jaunųjų keliautojų klubo veiklą. Mantas įsitikinęs, kad ne tik moko vaikus, bet ir iš jų daug išmoksta.
Laikosi nuostatos, kad dabar patirtis ir džiaugsmingos akimirkos kyla ne iš buvimo kalno viršūnėje, o iš laiko, praleisto lipant į kalną.

Geografijos mokytoja
Raimonda Kaulavičienė
Geografijos mokytoja Raimonda yra baigusi geografijos bakalauro, aplinkos apsaugos politikos ir administravimo magistrantūros studijas bei mokyklos pedagogikos studijų programą. Mokytoja be galo mėgsta keliones, knygas, filmus ir savo mokomąjį dalyką. Geografijos mokslas apima įvairius gamtinius, kultūrinius, istorinius įvykius ir mokytojos tikslas yra parodyti mokiniams, koks nuostabus ir pilnas stebuklų yra mūsų pasaulis, o už jo ateitį esame kiekvienas atsakingas.
Laikosi nuostatos, kad mokykla ne rengia mokinius gyvenimui, o priešingai – mokykla jau dabar yra svarbi jų gyvenimo dalis.

Informacinių ir šiuolaikinių technologijų mokytoja
Jūratė Valatkevičienė
Informacinių bei šiuolaikinių technologijų mokytoja, turinti per 20 metų pedagoginio darbo patirtį, įgijusi matematikos bakalauro bei matematikos ir informatikos magistrantūros laipsnius tuometiniame Vilniaus pedagoginiame universitete. Jūratė yra Logo entuziastė, viena iš Logo konkurso – olimpiados bei informatikos ir informatinio mąstymo konkurso „Bebras“ pradininkių Lietuvoje. Jūratė yra daugelio vadovėlių bendraautorė.
Laikosi nuostatos, kad mokytojo darbas yra parodyti mokiniui kelius bei galimybes, palaikyti ir drąsinti žengiant pirmuosius žingsnius.

Etikos ir teatro mokytoja
Asta Baukutė
Baigusi Lietuvos muzikos ir teatro akademiją, dramos aktoriaus bakalauro ir teatro magistrantūros studijas, Asta yra sukaupusi ypatingai didelę ir reikšmingą patirtį teatre, televizijoje, kine, švietime. Asta turi ilgametę pedagoginę patirtį dirbant su įvairaus amžiaus vaikais mokyklose, vadovaujant teatro būreliams bei studijoms, taip pat kūrybiškumo, teatro stovykloms. Keturių vaikų mama nuolatos siekia įkvėpti jaunąją kartą būti savimi per nuolatines savęs paieškas, diskutuoja apie tolerancijos principus bei esmę. Asta moko vaikus bendravimo, viešo kalbėjimo, emocijų pažinimo ir raiškos, bendradarbiavimo, reflektavimo įgūdžių, kurie yra ypatingai reikšmingi mokinių dvasiniam, emociniam ir intelektiniam vystymuisi.
Laikosi nuostatos, kad tik nebijodamas rizikuoti ir nugalėdamas visas baimes gali kurti ir būti savimi.

Fizinio lavinimo mokytojas
Frank van Lieshout
Fizinio lavinimo ir sveikatingumo mokytojas Frank van Lieshout yra kilęs iš Olandijos. Nuo pat vaikystės jam patiko sportas ir laiko leidimas gamtoje. Universitete įgijo kūno kultūros išsilavinimą bei sporto pedagogo kvalifikaciją. Per 10 metų patirtį jis dirbo sporto klubuose,įvairiose mokyklose, pradedant tradicinėmis mokyklomis, baigiant lauko bei mokyklomis, skirtomis specialiųjų poreikių vaikams. Mokytojas turi patirties ugdant vaikus nuo 4 iki 21 metų. Mokytojui Frank patinka bėgimas, bėgimas taku ir bėgimas su kliūtimis. Jis yra dalyvavęs Europos ir pasaulio čempionatuose. Be mokymo mokykloje, jis taip pat moko suaugusiuosius aktyvaus gyvenimo būdo sporto bendruomenėje, kurią jis įkūrė Vilniuje („Sportive locals“). Jo, kaip kūno kultūros mokytojo, vizija yra padėti vaikams rasti džiaugsmą sportuojant, supažindinant vaikus su kuo įvairesnėmis sporto šakomis, įskaitant naujas tendencijas ir netradicines sporto šakas. Mokytojas mano, kad sėkmės pagrindas yra laimė ir teigiama energija.
Laikosi nuostatos, kad „aistra yra energija. Pajuskite jėgą, atsirandančią sutelkiant dėmesį į tai, kas jums labiausiai patinka.“

Tikybos mokytojas
Julius Mališauskas
Tikybos mokytojas, 2002 metais baigęs Vilniaus pedagoginį universitetą ir įgijęs Religijų mokslų bakalaurą. Sėkmingai pradėjęs dirbti mokytoju Julius toliau tobulino savo žinias ir 2011 metais įgijo Vyresniojo mokytojo kvalifikacinę kategoriją. Šiuo metu Julius yra Mikalojaus, Visų Šventųjų, parapijos mokytojų metodinės grupės narys ir Šv. Teresės parapijos mokytojų metodinės grupės pirmininkas. Tiki, kad gyvenimo prasmės paieškos būdingos kiekvienam ir visi ieško to, kas pripildo. Pamokose jam svarbiausia atrasti ryšį su mokiniu, kad mokinys pamokoje jaustųsi saugus, būtų atviras ir kritiškas.
Laikosi nuostatos, kad ir ką tik darytumėte, darykite iš širdies.

Muzikos mokytoja
Violeta Serbintienė
Violeta Serbintienė – muzikos mokytoja metodininkė, turinti 32 metų darbo patirtį priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo programose. Mokytoja įgijo choro vadovės ir muzikos mokytojos kvalifikaciją Klaipėdos universitete. Būdama teatro, šokio ir muzikos mylėtoja, mokytoja Violeta šias meno šakas sujungė į miuziklo žanrą. Mokytojos sukurti miuziklai „Prašau, mylėkit mano Lietuvą“, „Tavo Ana“, „Žaidžiame meilę pagal Šekspyrą“ ir kt. buvo pastebėti ir įvertinti respublikiniuose teatro konkursuose, rodyti LR Seime, Prezidentūroje, Trakų pilyje, Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje ir kitose Lietuvos scenose. Mokytoja aktyvi ir tarptautiniuose projektuose – Erasmus+ programos projekte „Life on stage“ mokytojos ir mokinių sukurti gatvės performansai buvo rodomi Madrido aikštėse, Ispanijoje. Mokytoja Violeta taip pat kuria skaitmeninį ugdymo turinį – el. pamokas, kuriomis naudojasi Lietuvos muzikos mokytojai.
Laikosi nuostatos, kad tikėjimas vaiko galimybėmis, abipusė pagarba ir abipusis pareigingumas, drąsa būti savimi, kūrybiškumas – tiesiausias kelias į mokymosi sėkmę.

Muzikos mokytoja
Dovaldė Ulčinaitė
VDU muzikos akademijoje baigusi atlikimo meną – džiazo vokalą, mokytoja Dovaldė trejus metus dirba vokalo, pianino ir muzikos mokytoja. Yra baigusi VŠĮ „Jazz Academy“ kompoziciją. Mokydama įvairaus amžiaus mokinius, mokytoja iš jų semiasi kasdienio pozityvumo ir juo dalijasi su aplinkiniais. Taip pat Dovaldė yra kelių populiarių muzikinių TV šou dalyvė, pritariančioji vokalistė. Scenos drąsa ir puikūs bendravimo įgūdžiai įgyti koncertuojant, Dovaldei leidžia visapusiškai ugdyti mokinius. Pamokų metu mokytoja siekia, jog kiekvienas vaikas įveiktų savo baimes, perliptų vidinius barjerus ir išlaisvintų save įvairiausiomis prasmėmis.
Laikosi nuostatos, jog kiekvienas vaikas turi begalinį troškimą veikti, o mokytojas turi padėti jį išlaisvinti.

Dailės ir technologijų mokytoja
Inga Fontez (scenos vardas Sakurako)
Inga po 20 m. praleistų Amsterdame, 2017 m. grįžo į Vilnių ir šalia kūrybos, pradėjo dėstyti Lietuvos Muzikos ir teatro akademijoje ir įgijo pedagogo kvalifikaciją Vilniaus Universitete. Gerrit Rietveld Meno akademijoje Amsterdame ji studijavo konceptualų meną, o išraiškos formos ieškojo išbandydama įvairias disciplinas: piešimą, tapybą, fotografiją, skulptūrą, instaliacijas, video ir pasirodymus. Galiausia savo braižą atrado kurdama daugiausia įvirtintas instaliacijas bei intervencinio pobūdžio pasirodymus. Baigusi akademiją, ji taip pat mokėsi tradicinių kovos menų, arbatos ceremonijos, sumi-e, tradicinio teatro Noh ir avantgardinio šokio Butoh su įvairiais meistrais Japonijoje. Žinoma kaip Sakurako, ji kuria pasirodymus balansuojančius tarp pasirodymo meno, šokio ir teatro. Jos darbų pristatymo geografija labai plati nuo Paryžiaus iki Tokijaus, kūryba buvo pristatyta prestižinėse galerijose, bei netradicinėse erdvėse, taip pat žinomiausiose teatro scenose ir festivaliuose. Tapus mama, Inga sutelkia savo dėmesį į pedagoginę veiklą, antrindama J. Dewey minčiai, kad ugdymas yra vienintelė socialinės pažangos ir reformos būdas.
Mokytoja rezonuoja su posthumanistinio ugdymo paradigma ir skatina įvairiapusį ugdytinių kūrybiškumą dekoduodama J. Beuys teiginį, jog kiekvienas yra menininkas.