Pradinė mokykla

Erudito licėjaus mokytoja Talia Shaban Cambridge

Tarptautinės Kembridžo programos pradinių klasių koorinatorė

Talia Shaban

Pirmos tarptautinės klasės vadovė, kūrybiškumu, mokymu(si) ir pagalba kitiems domisi nuo mažens. Suvokus, jog mokytojavimas leis jai sujungti šias tris aistras, Talia suprato atradusi savo karjeros kelią. Bakalauro kvalifikacinį laipsnį įgijusi Pietų Afrikos universitete, Talia pradėjo dirbti pradinių klasių mokytoja Herzlia Weizmann pradinėje mokykloje, Keiptaune. Augant profesinėje srityje Talios smalsumas paskatino ją ieškoti progresyvesnės ir daugialypės mokymo aplinkos. Talia tikisi ir toliau stiprinti savo, kaip pedagogės, kompetencijas ir išplėsti įgūdžius, kad mokiniams mokymosi procesas b8t7 lengvas, bet tuo pačiu apimantis XXI amžiaus įgūdžius ir paruošiantis moksleivius būti globaliai mąstančiais, žingeidžiais ir kūrybingais.

Talia laikosi nuostatos, kad ugdyme svarbiausia, jog studentas būtų pačiame mokymosi proceso centre ir galėtų priimti savarankiškus bei atsakingus sprendimus. „Atjauta, empatija, tolerancija ir gerumas – man yra svarbiausios vertybės, todėl noriu paskatinti ir savo mokinius ugdyti šias asmenines savybes.“ –  sako Talia.

Merle-Lange-200x300

Pradinių klasių Tarptautinės Kembridžo programos mokytoja

Merle Lange

Merle gimė Vokietijoje, išsilavinimą įgijo Švedijoje ir Danijoje, yra dirbusi Tanzanijoje bei Naujoje Zelandijoje. Noras ugdyti jaunąją kartą ją paskatino studijuoti ir įgyti Tarptautinį mokytojo išsilavinimą. Aukštojo mokslo diplomą Merle įgijo su pagyrimu Absalono universiteto koledže (Danija). Dar studijuodama Merle susidomėjo skandinavų tarptautinio mokymo požiūriu: „tikiu, kad į mokinį orientuotas mokymas yra labai svarbus, juk kiekvienas besimokantysis – unikalus. Esu didelė diferencijuoto ugdymo šalininkė.“ – sako Merle.  Ji taip pat yra projektais grįsto, su realaus gyvenimo kontekstu sietino, ugdymo entuziastė: „aš noriu, kad mano moksleiviai taptų kūrybingais, savarankiškais mąstytojais ir smalsiais, atvirais žmonėmis”.

Merle tiki, kad jos klasėje visi vaikai jausis gerbiami ir laukiami.

David-Brison-photo-200x300

Tarptautinės Kembridžo programos koordinatorius

David Brisson

David dievina darbą su vaikais ir džiaugiasi galėdamas padėti jiems augti bei tobulėti. David tvirtai tiki atjautos, sąžiningumo bei drąsos – XXI amžiaus asmenybėms būtinų charakterio savybių, galia. Jis tikisi, kad dirbdamas katu su vaikais, jie padės vieni kitiems suprasti ir pritaikyti šias vertybes kasdieniame gyvenime.

Dirbęs įvairiose švietimo įstaigose, David yra įgijęs daug darbo patirties bei turi aiškią viziją, kaip atrodo puiki mažo vaiko poreikiams pritaikyta mokymosi klasė ir kaip ją sukurti.

ELfoto-59-200x300

Pradinių klasių programų vadovė ir mokytoja

Jurga Smulskienė

Pradinių klasių mokytoja, turinti 20 metų patirtį pradiniame ir ikimokykliniame ugdyme. Lietuvos edukologijos universitete baigė pradinio ugdymo pedagogikos studijas, vėliau- įgijo švietimo kokybės vadybos magistro laipsnį, stažavosi Austrijoje. Dirbdama pradinėje mokykloje derino pradinių klasių mokytojos ir direktoriaus pavaduotojos pareigas, kelerius metus vadovavo moderniai ikimokyklinio ugdymo įstaigai. Mokytoja puikiai išmano kritinio mąstymo ugdymą, domisi inovatyviomis ugdymo metodikomis ir menais.

Laikosi nuostatos, jog kiekvienas vaikas yra unikalus ir talentingas, todėl kuria tokią aplinką, kurioje vaiko galios ir gebėjimai skleidžiasi bei auga.

ELfoto-58-200x300

Pradinių klasių mokytoja

Laima Pėtelienė

Pradinių klasių mokytoja, trijų vaikų mama, turinti daugiau nei 22 metų pedagoginio darbo patirtį. Marijampolės aukštesniojoje pedagogikos mokykloje įgijusi pradinio ugdymo ir muzikos pedagogės specialybę, vėliau baigė ir Šiaulių Universiteto pradinio ugdymo pedagogikos studijų programą bei įgijo socialinių mokslų bakalauro kvalifikacinį laipsnį. Skiria labai daug dėmėsio darbo su mokiniais individualizavimui, gebėjimų atskleidimui bei kūrybai, naujų metodų, informacinių technologijų taikymui pamokose. Paskutiniu metu Laima dalyvavo prevencijų netradicinio ugdymo modelių, panaudojant dailės terapiją, įgyvendinimo projekte, baigė asmenybės ugdymo modelio taikymo panaudojant dailės terapiją kursą. Laima – ilgametė Lietuvos skautų organizacijos bendruomenės narė, subūrusi ne vieną skautų būrelį.

Laikosi nuostatos, jog mokytojo misija – prisidėti prie visapusiško vaiko asmenybės tobulėjimo. Todėl svarbu ne tik rezultatų siekimas pamokose, bet ir mokinių skatinimas atrasti save meninėse, projektinėse veiklose, įvairiuose mokyklos, miesto ir respublikos olimpiadose, konkursuose.

MG_9883-2-scaled-200x300

Pradinių klasių mokytoja

Ieva Čepaitytė

Pradinių klasių mokytoja, įgijusi pradinio ugdymo specialybę Lietuvos Edukologijos universitete. Nuo tada Ievos profesinis kelias yra lyg nuoseklus augimas, kurį 11 metų lydi savanorystė vaikų dienos centruose, maltiečių organizacijoje, Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centre bei vadovavimas jaunimo grupėms. Ieva, pasitelkdama patyriminius ugdymo metodus, siekia savo mokiniams atskleisti tikrąjį gyvenimo grožį – kada nereikia bijoti savo turimų emocijų, naujų žinių klodų bei naujų išbandymų.

Laikosi nuostatos, kad tik klysdami ir pažindami galime pamatyti visas gyvenimo spalvas.

ELfoto-60-200x300

Pradinių klasių mokytoja

Jolanta Derkač

Pradinių klasių mokytoja įgijusi Šiaulių universiteto Edukologijos fakulteto bakalauro kvalifikacinį laipsnį bei pradinių klasių mokytojos kvalifikaciją. Turinti 24 metų pedagoginio darbo patirtį, gebanti puikiai bendrauti ir veikti tarpkultūrinėje aplinkoje. Jolanta pasižymi puikia išmaniųjų technologijų integracija pamokose, mielai išnaudoja ir bando netradicinius mokymo metodus. Jolantai labai svarbu, jog vaikas mokykloje jaustųsi ramiai ir saugiai. Domisi naujovėmis, aktyviai sportuoja, noriai dalinasi savo patirtimi su bendruomene.

Laikosi nuostatos, jog mokinių ir mokytojų santykiuose turi dominuoti atvirumas bei pasitikėjimas.

teacher_egle-200x300 (1)

Anglų kalbos mokytoja

Eglė Smaidžiūnaitė Corbett

Mokytoja Eglė yra įgijusi anglų kalbos, pradinių klasių ir muzikos mokytojo kvalifikacijas. Ilgametė pedagoginė kelionė prasidėjo Klaipėdoje, tuomet ilgus metus tęsėsi Airijoje, kur Eglė turėjo puikią galimybę dar labiau pagilinti kalbinius įgūdžius ir pasisemti pedagoginės bei kultūrinės patirties. Mokytoja įsitikinusi, jog labai svarbu būti atviram ir drąsiam priimant naujas žinias, iššūkius ir galimybes, o visų svarbiausia – tikėti ir mylėti tai, ką darai. Būtent žingeidumas lydi mokytoją nuo pat vaikystės, kuris ir paskatino ją pasirinkti mokytojo profesiją, o vadovėlis buvo ir iki dabar išliko Eglės mėgiamiausia knyga.

Laikosi nuostatos, jog žingeidumas atveria žmogui kelią į mokslą, o darbštumas ir nuoširdumas padeda įgyvendinti siekius.

IMG_0104-1-scaled-200x300

Anglų kalbos mokytoja

Greta Kaikarytė

Anglų kalbos mokytoja, vertėja, redaktorė, įgijusi anglų filologijos bakalauro laipsnį Vilniaus Universitete. Sero Stenlio Velso stipendijos laureatė, baigusi Šekspyrologijos magistrantūros studijas su pagyrimu Šekspyto institute, Birminghemo Universitete. Greta pasižymi tvirta individualia asmenybe, geba kritiškai ir kūrybiškai mąstyti, racionaliai spręsti problemas bei kurti tarpusavio ryšį su tarpkultūrine bendruomene. Kaip pedagogei, Gretai be galo svarbu kurti lygiavertį dialogą su vaikais, pažinti juos kaip augančias individualias asmenybes, dalintis ir įkvėpti meilę literatūrai bei mokslui

Laikosi nuostatos, kad atvirumas, pasitikėjimas, savirefleksija ir abipusis grįžtamasis ryšys ugdymo procese yra vienos svarbiausių vertybių.

Karolis nuotrauka

Anglų kalbos mokytojas

Karolis Sinskas

Anglų kalbos mokytojas ir vertėjas Karolis Sinskas, 2011 m. baigė anglų kalbos vertimo studijas Kauno technologijos universitete ir įgijo anglų kalbos filologijos bakalauro laipsnį. 2016 m. Kauno technologijos universitete baigė magistro studijas ir įgijo tarptautinio verslo magistro laipsnį.

Išbandęs save skirtingose veiklose Lietuvoje ir Londone, pedagogo kelią pradėjo 2019 m. kalbų mokykloje UAB „Kalba.lt“, kuomet suprato, jog mokydamas  ne tik dirba, bet ir mokosi. Anglų kalbos pradėjo mokyti priešmokyklinio amžiaus vaikus vaikų darželiuose, dėstė ir tebedėsto anglų kalbą suaugusiems grupėse ir individualiai, o 2020 m. rugsėjį prisijungė prie VšĮ „Robotikos akademija“ mokytojų komandos.  Karolis labai džiaugiasi, jog „Erudito licėjuje” jį sups dar didesnis būrys sumanių, smalsių ir mokytis norinčių vaikų, jaunuolių ir kolegų.

Laikosi nuostatos, kad kiekvienas vaikas, nepriklausomai nuo jo socialinės ar finansinės padėties, turi teisę įgyti kokybišką išsilavinimą, būti išgirstas ir suprastas, o jo misija – padėti ir skatinti mokytis, siekti pačių geriausių rezultatų, ugdyti kūrybingus, veržlius, laisvus ir iššūkių nebijančius žmones.

IMG_3409-200x300 (1)

Prancūzų kalbos mokytoja

Gintarė Baciuškienė

Prancūzų kalbos mokytoja, švietimo srityje dirbanti jau 15 metų, įgijusi prancūzų kalbos ir didaktikos bakalauro bei magistro laipsnius, turinti mokytojo eksperto kvalifikacinę kategoriją. Gintarė yra reikli ir siekianti tobulėti, todėl nuolat dalyvauja įvairiuose mokymuose Lietuvoje bei Prancūzijoje, yra įvairių nacionalinių projektų komandos narė, veda metodinius mokymus Lietuvos mokytojams, yra tarptautinių DELF/DALF egzaminų vertintoja, o nuo 2020m. prancūzų kalbos mokytojų ir dėstytojų asociacijos viceprezidentė. Mokytojai labai svarbi bendradarbiavimu, komandiniu darbu ir partneryste grįsta aplinka, kurioje mokiniai atlikdami įvairias veiklas, natūraliai ir lengvai panaudotų kalbą.

Laikosi nuostatos, jog kiekvienas mokinys turi patirti sėkmę pamokoje, kad įgytų pasitikėjimo savo gebėjimais.

ELfoto-61-1-200x300

Informacinių ir šiuolaikinių technologijų mokytoja

Jūratė Valatkevičienė

Informacinių bei šiuolaikinių technologijų mokytoja, turinti per 20 metų pedagoginio darbo patirtį, įgijusi matematikos bakalauro bei matematikos ir informatikos magistrantūros laipsnius tuometiniame Vilniaus pedagoginiame universitete. Jūratė yra Logo entuziastė, viena iš Logo konkurso – olimpiados bei informatikos ir informatinio mąstymo konkurso „Bebras“ pradininkių Lietuvoje. Jūratė yra daugelio vadovėlių bendraautorė.

Laikausi nuostatos, jog mokytojo darbas yra parodyti mokiniui kelius bei galimybes, palaikyti ir drąsinti žengiant pirmuosius žingsnius.

IMG_20201016_125124-200x300

Tikybos mokytojas

Julius Mališauskas

Tikybos mokytojas, 2002 metais baigęs Vilniaus pedagoginį universitetą ir įgijęs Religijų mokslų bakalaurą. Sėkmingai pradėjęs dirbti mokytoju Julius toliau tobulino savo žinias ir 2011 metais įgijo Vyresniojo mokytojo kvalifikacinę kategoriją.  Šiuo metu Julius yra Mikalojaus, Visų Šventųjų, parapijos mokytojų metodinės grupės narys ir Šv. Teresės parapijos mokytojų metodinės grupės pirmininkas. Tiki, kad gyvenimo prasmės paieškos būdingos kiekvienam ir visi ieško to, kas pripildo. Pamokose jam svarbiausia atrasti ryšį su mokiniu, kad mokinys pamokoje jaustųsi saugus, būtų atviras ir kritiškas.

Laikosi nuostatos, kad ir ką tik darytumėte, darykite iš širdies.

127872631_434804044350875_607655627302752012_n-200x300

Muzikos mokytoja

Girmantė Bubelytė

Baigusi Vytauto Didžiojo universiteto meno bakalauro studijas, toliau jas tęsia magistrantūroje. Ji taip pat mokosi džiazo akademijoje Kaune, kur plečia suvokimą bei praktinę patirtį muzikos srityje. Pedagogės karjerą pradėjo prieš 3 metus, vedė muzikos užsiėmimus Kauno ir Vilniaus darželiuose bei mokyklose, taip pat veda privačias fortepijono bei akordeono pamokas. Yra dirbusi muzikos terapeute su specialiųjų poreikių vaikais.

Girmantė džiaugiasi, galimybe dirbti ir dalintis savo patirtimi su jaunais, talentingais ir motyvuotais  „Erudito licėjaus” moksleiviais.