MO ir „Erudito“ MOkytojų kūrybinių edukacijų programa įpusėjo: kokie pusmečio rezultatai?
Kovo mėnesį startavęs MO ir „Erudito“ licėjaus kultūrinės kompetencijos integracijos į ugdymo turinį projektas finišo tiesiąją pasieks rudenį – o kol kas apžvelkime, kokių rezultatų pasiekėme ir ką nuveikėme pusiaukelėje.
Kūrybiškumo laboratorija
Labai džiaugiamės trečius metus besitęsiančia MO muziejaus ir „Erudito“ licėjaus bendryste ir partneryste: bendrais edukaciniais užsiėmimais, tobulinamomis mokytojų kompetencijomis, formaliojo ir neformaliojo ugdymo sinergijomis ir pan. Į šias veiklas įsitraukia vis daugiau mokytojų ir mokinių. Anot „Erudito“ licėjaus vadovo doc. dr. Nerijaus Pačėsos, partnerystė su MO ir kūrybinių kompetencijų ugdymas padeda ieškoti kūrybinių inovacijų švietime: „Tai tam tikra laboratorija, kurioje mes kuriame patys, įtraukiame savo mokytojus, kur ieškome naujų formų ir idėjų, kaip ugdymą padaryti įtraukų, originalų, kaip suteikti galimybes ugdymo metu save išreikšti. Tai didysis mūsų tikslas“, – teigia doc. dr. N. Pačėsa.
Į naujausią MO muziejaus projektą – kūrybinės kompetencijos ugdymo ir integravimo į ugdymo turinį edukacijų programą Vilniaus ir Kauno „Erudito“ licėjaus mokytojams įsitraukė pradinių, pagrindinių ir IB klasių mokytojai. Programos sumanytoja MO muziejaus edukacijų vadovė Jurgita Zigmantė teigia, kad šis projektas leidžia eksperimentuoti, ieškoti ir išbandyti įvairius kultūrinius patyrimus ir veiklas, kurias būtų galima integruoti į ugdymo turinį.
Vertinga patirtis ir metodinė medžiaga
Patirties su edukacijų vadove J. Zigmante „Erudito“ licėjaus moyktojų komanda jau sėmėsi pavasario sesijoje forumo teatre, kur mokėsi kūrybiškai painioti sudėtingas situacijas, kino teatro „Skalvija“ ir „Meno Avilys“ edukacijoje „Portretų dirbtuvės“, kurioje kartu su edukatore Ginte Žulyte išmaniaisiais telefonais mokėsi kurti videoportretus, ieškojo kalbančių skulptūrų mieste kartu su italu Leonardo Dicaprio.
Per pirmuosius keturis susitikimus mokytojai jau sukaupė gerųjų patirčių, išmoko geriau pažinti vieni kitus, be to, gavo daug naudingos metodinės medžiagos, kuri tinka įvairių disciplinų ir dalykų mokytojams. Mokytojų teigimu, ypač naudingos buvo sudėtingų situacijų simuliacijos, kuriose dalyvavo patys mokytojai. Jie tikina, kad ir išdalyta metodinė medžiaga labai pravers ateityje kūrybiškai sprendžiant įvairius iškylančius iššūkius. Laukiame projekto tęsinio rudenį!