Paskelbtas: Erudito Kategorija: Naujienos Komentarai: Vienas komentaras

„Erudito licėjuje“ įvyko IV-ojo ilgojo projekto pristatymai

„Erudito licėjuje“ ugdome asmenybę, kuri išsiskiria savo pasiekimais bei trokšta pažinti ir geba kurti. Todėl į mokymosi sistemą yra įtraukiami  projektai, kurie padeda ugdyti daugybę asmeninių savybių  – kritinį mąstymą, kūrybinį mąstymą,  drąsą veikti, prisiimti atsakomybę, atsakingai dirbti ir, aišku, nebijoti rizikuoti.

Projektai – išskirtinis „Erudito licėjaus“ ugdymo principas

Vienas iš „Erudito licėjaus“ išskirtinumų – pagrindinių klasių rengiami projektai, kurie vyksta visus metus. Mes tikime, jog verslumo, kūrybiškumo ir socialinės atsakomybės moksleiviai privalo išmokti dar būdami mokykloje, todėl „Erudito licėjus“ įtraukia šį komplektą į ugdymą, praplečiant mokymosi lauką. Tam pasitelkiami projektai.

5-10 klasių mokiniai per metus vykdo penkis ilguosius projektus, kurie trunka po 6 savaites – verslumo, kiekybinio tyrimo, literatūros (šaltinių) analizės, meno ir socialinės iniciatyvos. Šiuos projektus daro visos pagrindinio ugdymo klasės nuo 5-os iki 10-os klasės, suskirstytos į skirtingas grupes. Pristatymo metu stengiamės sujungti skirtingų klasių mokinius, taip skatinant draugiškumo ir bendradarbiavimo jausmą, o dažnai vyresnių klasių mokiniai gali patarti jaunesniems kokių klaidų nedaryti, o kas sekėsi puikiai.

Projekto temose atsispindi šių dienų aktualijos

Prieš pat Velykų atostogas mokiniai pristatinėjo IV-ąjį socialinės iniciatyvos projektą, kurio tikslas – realiai sukurta iniciatyva ugdyti jauno žmogaus atsakomybės jausmą, pilietiškumą, socialinį jautrumą. „Sumanymas turi būti ne vienos dienos akcija, bet iniciatyva, kuri turėtų  poveikį visuomenei, augintų sąmoningumą, atsakingumą, padėtų pamatus ir kitoms iniciatyvoms,“ – apie projektą pasakoja direktoriaus pavaduotoja neformaliam ugdymui, ekonomikos ir verslumo mokytoja Kristina Celiešiūtė.

Šio socialinio projekto metu mokiniai narstė įvairias temas: pagalba beglobiams gyvūnams, šiukšlių rūšiavimo ir sąmoningo maisto vartojimo svarba, aktyvus judėjimas. Tačiau daugumoje projektų vyravo mėlyna ir geltona spalvos, o vaikai šnekėjo apie Rusijos sukeltą karą Ukrainoje ir jo pasekmes. „Šiuo projektu stengiamės skatinti vaikų savarankiškumą, ugdyti kritinį mąstymą, padėti išmokti apibrėžti savo tikslus, prisiimti atsakomybę bei ieškoti problemų sprendimo būdų,“ – teigia K. Celiešiūtė.

Sugrįžus po Velykų atostogų mokiniai pradės ruoštis paskutiniam, meno projektui, kuris šiais metais bus atliekamas bendradarbiaujant su MO muziejumi.