Michael Balog
Michael yra atsidavęs ir patyręs pedagogas, turintis stiprų įsipareigojimą socialiniams mokslams ir pasaulio istorijai. Jo įvairiapusė patirtis – darbas mokytoju ir administratoriumi universitetuose, kolegijose, vidurinėse bei pradinėse mokyklose – atskleidžia jo universalumą ir gilų švietimo supratimą įvairiais lygmenimis.
Michael pabrėžia, kad kiekvienas žmogus, nepriklausomai nuo jo vaidmens ar statuso visuomenėje, turi galimybę prisidėti prie bendrojo gėrio. Tai atspindi demokratišką ir humanistinį požiūrį į ugdymą, skatinantį mokinius matyti save kaip aktyvius dalyvius, formuojančius savo bendruomenes ir pasaulį.
Jis pasisako už įtrauktį švietime, siekdamas užtikrinti, kad visi mokiniai turėtų prieigą prie mokymosi galimybių, nepaisant jų kilmės ar gebėjimų. Diferencijavimas – mokymo pritaikymas įvairių mokinių poreikiams – yra svarbi jo metodikos dalis, pabrėžianti jautrumą individualiems skirtumams klasėje.
Cituodamas Sokrato žodžius „Neištirtas gyvenimas nevertas gyventi“, Michael pabrėžia kritinio mąstymo ir savirefleksijos svarbą ugdyme. Ši filosofija skatina mokinius gyventi apgalvotai ir tikslingai, siejant senovės išmintį su šiuolaikiniais švietimo tikslais.
Michael požiūris jungia plačias socialines vertybes su praktinėmis mokymo strategijomis, siekiant ugdyti įsitraukusius, mąstančius ir socialiai atsakingus mokinius.