Rimantas Daubaras
Informacinių technologijų mokytojas metodininkas, turintis penkiolikos metų pedagoginio darbo
patirties, sieka ugdyti ne tik IT įgūdžius, bet ir skatinti smalsumą, loginį mąstymą bei pasitikėj
savo jėgomis. Informacinių technologijų mokytojo profesinę kvalifikaciją įgijo baigęs Vilniaus
pedagoginį universitetą. Savo veikloje nuolat ieško, kaip tobulinti savo kvalifikaciją, įgyti naujos
patirties, tad nevengia dalyvauti su ugdymo kokybės gerinimu susijusiuose projektuose. Rimantui
teko dirbti autorių kolektyve ruošiant vadovėlį „Šiuolaikiškas žvilgsnis į tinklalapių kūrimą“ taip pat
nacionaliniame egzaminų centre vertinti valstybinių brandos egzaminų užtuotis. Yra dalyvavęs
projektuose interaktyviems mokomiesiems objektams, skaitmeninėms mokymo priemonėms ir jų
naudojimo metodikoms kurti. Domisi švietimo naujovėmis, dirbtinio intelekto panaudojimo ugdymo
procese galimybėmis.
Laikosi nuostatos: svarbiau ne tik žinoti, kaip veikia technologijos, bet suprasti, kaip jomis atsakingai
ir kūrybiškai naudotis.