Ugdymo filosofija
Licėjus – tai kūrybinė erdvė, kur formuojasi augančios kartos mąstymas – svarbiausias ateities kūrimo potencialas. Mūsų mokykloje ugdymo procesas yra orientuotas į bendradarbiavimą, bendruomeniškumą, komandinį ir projektinį darbą.
Ugdymo tikslai
- Ugdyti žingeidžią, kūrybingą ir aktyvią Asmenybę;
- Atskleisti ir stiprinti asmens laimei ir sėkmei svarbius gebėjimus;
- Atskleisti ir stiprinti vaikų talentus ir paversti juos išskirtiniais pasiekimais;
- Didžiausią dėmesį skirti matematikos, kalbų ir menų mokymuisi.
„Erudito“ licėjuje vadovaujamės šiais ugdymo principais:
- Ugdymas orientuotas į vaiką.
- Mokytojas ir mokiniai yra lygiaverčiai ugdymo proceso partneriai.
- Ugdymas integralus.
- Ugdymas diferencijuotas ir individualizuotas.
- Ugdymas kontekstinis.
- Orientuojamės į interpretacinį ugdymą.
- Ugdymo procesas aktyvus.
- Ugdymas patrauklus ir džiaugsmingas.
- Ugdymo ciklas: tikslas–pastangos–rezultatas.
- Kiekvieną mėnesį įvairios kontekstinės veiklos ne klasėje.
- Kiekviename užsiėmime dominuoja komandinės užduotys ir aktyvūs ugdymo metodai.
- Ieškoma tarpklasinio bendradarbiavimo formų.
Svarbiausias ugdymo principas – mokymasis yra dviejų aktyviai įsitraukusių pusių partnerystė. Toks požiūris leidžia formuoti padedančio ir įgalinančio ugdymo suvokimą.