Ugdymo filosofija

Licėjus – tai kūrybinė erdvė, kur formuojasi augančios kartos mąstymas – svarbiausias ateities kūrimo potencialas. Mūsų mokykloje ugdymo procesas yra orientuotas į bendradarbiavimą, bendruomeniškumą, komandinį ir projektinį darbą.

Ugdymo tikslai

  • Ugdyti žingeidžią, kūrybingą ir aktyvią Asmenybę;
  • Atskleisti ir stiprinti asmens laimei ir sėkmei svarbius gebėjimus;
  • Atskleisti ir stiprinti vaikų talentus ir paversti juos išskirtiniais pasiekimais;
  • Didžiausią dėmesį skirti matematikos, kalbų ir menų mokymuisi.

„Erudito“ licėjuje vadovaujamės šiais ugdymo principais:

  • Ugdymas orientuotas į vaiką.
  • Mokytojas ir mokiniai yra lygiaverčiai ugdymo proceso partneriai.
  • Ugdymas integralus.
  • Ugdymas diferencijuotas ir individualizuotas.
  • Ugdymas kontekstinis.
  • Orientuojamės į interpretacinį ugdymą.
  • Ugdymo procesas aktyvus.
  • Ugdymas patrauklus ir džiaugsmingas.
  • Ugdymo ciklas: tikslas–pastangos–rezultatas.
  • Kiekvieną mėnesį įvairios kontekstinės veiklos ne klasėje.
  • Kiekviename užsiėmime dominuoja komandinės užduotys ir aktyvūs ugdymo metodai.
  • Ieškoma tarpklasinio bendradarbiavimo formų.

Svarbiausias ugdymo principas – mokymasis yra dviejų aktyviai įsitraukusių pusių partnerystė. Toks požiūris leidžia formuoti padedančio ir įgalinančio ugdymo suvokimą.