IB PYP projektai_Kaip veikia pasaulis
Paskelbtas: Erudito Kategorija: Naujienos Žymos: , , , Komentarai: Vienas komentaras

IB PYP projektų pristatymai: Kaip veikia pasaulis

Kovo 15 d. Vilniaus ir Kauno „Erudito“ licėjuje vyko IB PYP programos pradinių klasių moksleivių ketvirtojo ilgojo projekto „Kaip veikia pasaulis“ pristatymai.

Per šias šešias savaites priešmokyklinukai ir pradinukai tyrinėjo, kaip žmogus susijęs su gamta, gilinosi į gyvosios ir negyvosios gamtos skirtumus, į žmogaus kūną, gamtos ir fizikinius reiškinius, kūrė užduotis, žaidimus, viktorinas, atliko įvairiausius eksperimentus („lavas“, „ugnikalnius“, tyrinėjo krakmolo savybes ir pan.), ruošė prezentacijas, tarptautinių klasių ketvirtokai kūrė ir viešai skaitė istorijas, kurios daro pasaulį geresnį ir gražesnį ir pan.

Raktinės šio projekto sąvokos – ryšys, pokytis ir atsakomybė: žmogus ir gamta yra neatsiejami, pasaulis aplink mus nuolat keičiasi, esame atsakingi už gamtos aplinkos išsaugojimą. Atlikdami šį projektą, moksleiviai naudojosi šiomis IB PYP besimokančiojo profilio savybėmis: bendraujantis, tyrinėjantis, mąstantis, reflektuojantis, rūpestingas.

Kaip pastebėjo pirmokų mokytoja Gražina Jurevičienė, ketvirtas projektas moksleiviams buvo ir iššūkis, ypač pirmokams, nes vaikai auga, kyla daugiau baimių, tačiau daugėja ir drąsos bei noro tuos iššūkius įveikti. Tėvai taip pat pastebi, kad vaikai sparčiai tobulėja, mato daugiau galimybių, ugdosi kūrybišką mąstymą, tokį svarbų šiandieniame ugdyme.

Šį kartą projektus pereflektuoti buvo kviečiami ir tėveliai: jų buvo prašoma surašyti padėkas, klausimus ir patarimus vaikams. Nemažai tėvų linkėjo žinias sieti su praktika ir vizualumu, neskaityti teksto iš kompiuterio ekrano, o papasakoti žodžiu, klausė, ar vaikai matė vieni kitų projektus, iš kokių šaltinių rinko informaciją, kas buvo įdomiausia kuriant projektus ir pan., dėkojo už įdėtą darbą. Ir mes dėkojame už įdomius pristatymus, nekantraudami laukiame gegužės 3 d. vyksiančio priešpaskutinio projekto!

Akimirkos iš pristatymų – fotoalbume.